Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1540 ggr
Sagha1233
6/22/13, 9:17 PM

Supermånen

Hej hej alla!!!! Ville bara säga att ni inte får glömma att titta på supermånen imorgon. Vi kommer tyvär inte se den på dagen. Förstås. Om man vill se den så kan man se den natten till måndag, runt kl 08,30 Lycka till allihopa!!!!!

Annons:
Cristine
6/22/13, 10:41 PM
#1

Tack Sagha!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Sagha1233
6/22/13, 11:23 PM
#2

Oj oj!!!!! Förlåt!!!!!! Jag skrev fel!!!!!! 01,30 ska det vara… Hoppas det blev rätt nu….hehe…

Marr
6/23/13, 5:05 AM
#3

Hoppas att detta igenmulna hinner försvinna på några ställen ivårt land. Nu strilar regnet igen och gräsmattorna växer iallafall. Får se hur det blir ikväll då.😉

Tack Sagha!🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

I want to belive
6/26/13, 1:08 PM
#4

Jag ville ju se den ! :( men de var så fruktansvärt mycket regnmoln den kvällen…
Var det någon som fick se den vackra föreställningen Operation Super moon ? 🙂

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

stillness
6/26/13, 7:13 PM
#6

kanske är det den som jag känt av jag pendlar mycket mellan låga och höga energier saker rör sig verkligen

Känner mitt hjärta har öppnats mer

Annons:
Amon
6/26/13, 10:21 PM
#7

Kan vara så stillness. Jag tror många känner av fullmånen på ett eller annat sätt - och när det blir superfullmåne så får den ju ännu större inverkan på jorden - och oss alla! 👍

Månen påverkar ju vatten bla - och det sägs att ebb och flod är som störst vid fullmånen - men ännu större vid superfullmånen. Men den påverkar ju oss själva också - eftersom vi består till största delen av vatten - så de som har lätt för att få svullnader kan få större problem då tex. 🤔

Månen påverkar också känslor och det undermedvetna - och därför kan man (om man har många omedvetna, obearbetade eller undertryckta känslor) - åka berg - och dalbana i känslolivet under några dygn.

Men det handlar nog mycket om reningsprocesser - att gå igenom och släppa mycket gammalt skräp vi går och bär på! Och kanske som du äger att öppna upp hjärtat lite mera också.  

För egen del kände jag nog mest trötthet och seghet dagarna före superfullmånen. Just ett par dagar under fullmånen så mår jag fantastiskt bra numera - nästan som om jag skulle gå på knark - (har aldrig prövat - men kan tänka mej att det känns så😉). Jag sover väldigt lite - men är full av energi ändå - och allt känns toppen!🙂

Men så här ett par dar efteråt - så kommer "baksmällan" igen - huvudvärk och energier som kör i mitt huvud sen i går kväll - och trött, trött och sover - sittande i soffan tex..😴

Vixxen
6/27/13, 10:17 PM
#8

Missade supermånen…  …det var helmulet…  😕

stillness
6/28/13, 12:32 PM
#9

Amon så sant :)

jag tänker den borde påverka fiskar mycket va?

har inte de mer vatten i sig?

Amon
6/28/13, 2:48 PM
#10

Astrologiskt sett - Ja! 

Vi som har mycket av vattentecknen fiskarna, kräftan eller skorpionen i vårt eget födelsehoroskop - påverkas ju mycket av känslor och energier överhuvudtaget. 🌊 🌛

stillness
6/28/13, 2:53 PM
#11

ahh intressant intressant :)

Upp till toppen
Annons: