Övrigt

Va??

2013-06-20 09:03 #0 av: Cristine

*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-06-20 09:05 #1 av: [KosmosBill]

* ?

Anmäl
2013-06-20 09:10 #2 av: Cristine

Han pratar om frihet och Kennedy, vad händer..har han bestämt att inte vara nickedocka mer och att bestämma själv??

Anmäl
2013-06-20 11:04 #3 av: Marr

Hmmm...nja jag vet inte jag om jag litar på den mannen. Misstänker det är fjäsk för Europa. Han har ju ljugit förr. Sen så kan man ju fortfarande önska då att han har en idé att lura NWO, med deras planer... 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-06-20 12:30 #4 av: Cristine

Ja eller så är det en ny plan eftersom han sitter illa till i Usa,  men det skulle vara stort om han vågade stå emot eliten, han kanske tänker att han har mer chans att leva om han försöker rätta till än om han blir åklagade som deras docka. Vi är ju många emot dessa gamla gubbar.

Anmäl
2013-06-20 12:52 #5 av: stillness

Skottsäkert glas är han rädd för sin egen sort, Terrorister?

Allt är manipulation!! detta är falskt försäljar snack han håller på med han har en annan agenda (NEW WORLD ORDER) där alla är chippade och lever i fattigdom som i filmen the Hunger games

Han är en docka av illuminati som skall ta skit jobben samma med bush

Det är andra som styr honom Evil aliens, Demons, reptiler.

Struggle for freedom and security hahaha snackar han om.

Han försöker spela på folks gammla sårade minnen klassiskt

han försöker vara nån messias.

Spela på att folk dog för frihet sina närma etc BULLSHIT

ALLA DESSA KRIG VAR SKAPADE AV ILLUMINATI FÖR ATT INFÖRA EU

Självklart tar han upp arbteslösheten haha som Illuminati själva har skapat tack vare finanskrisen 2008 samt Globalisation.

Folket: bä bä bä bä bä bä bä bä bä bä som får i en trans till dessa politiker som barack obama =professionella lögnare

folket Ger bort sin kraft till en galen tyrann som till o med fått fredspriset då han satte in 30 000 nya soldater i Afghanistan

Folk vaknar upp hans tid är upp.

sanning, frihet kärlek segrar alltid

/Namaste

Anmäl
2013-06-20 14:34 #6 av: Amon

Jag har alltid i grund och botten trott på Obama - fast det många gånger verkat som om han jobbar för illuminati! Glad

Det kanske inte är så populärt att tycka så här - men det gör jag!Tummen upp

För den som är intresserad - så finns det kanaliserad info från Matthew Ward till Obamas fördel:

"Vi talade först om Barack Obama inför primärvalet 2008 i USA, när vi förklarade att han skulle bli den valde presidenten. Vi har talat om honom flera gånger sedan dess, bland annat inför valet år 2012 när vi sa att han skulle sitta kvar och varför. Efter vart och ett av våra många meddelanden som nämnde Obama blev min mor överöst med emails. Förespråkare för det republikanska partiets ideologier kritiserar häftigt vad vi säger om honom, och hans supporters vill veta om han kan bemästra den formidabla opposition som han står inför. En del frågar: Är han fortfarande en ljusfylld varelse? JA, det är han!

Således, i enlighet med Gaias begäran och Guds välsignelse, fyllde fjärran civilisationer planeten med livräddande ljus och det högsta universella rådet skapade mästarplanen för en ny era som blev känd som Jordens Gyllene Tidsålder. De bad en själ från en högt avancerad civilisation att ta på sig ett av de svåraste uppdragen – presidentskapet i USA, en roll som skulle överskrida politiken världen över.

Ja, absolut, Barack Obama är så ljusfylld nu som han var när han gick med på att acceptera uppdraget att rätta till felen i det landet och gå i spetsen för världens fredsmäklare! Under sin tid i regeringsställning har han flitigt arbetat bekom kulisserna för att avveckla det närverk som möjliggjorde för Illuminaterna att kontrollera allting som påverkar livet i er värld. Deras makt att förhindra eller totalt få hans insatser att spåra ur har varit formidabla och mycket framgångsrika, men när deras inflytande inom och utanför Kongressen avslutas skall ni få se sanningen av våra ord om Obama.

Detta är en lämplig plats att ta upp frågor som många läsare har ställt:

Hur kan USAs president Obama försvara NSAs (National Security Agency) insamling av uppgifter från medborgarnas privata telefonsamtal och meddelanden på Internet? Varför undertecknade han Monsanto Protection Act?

Kongressens agerande är allmänt känt, men vad som händer bakom stängda dörrar är inte känt, och vi skall tala om för er vad som är relevant för dessa två situationer.

President Obama försvarade NSAs datainsamling, som godkändes i Patriot Act som antogs under George W Bushs administration, den verkliga grunden som har lett till att upptäcka och stävja talrika planer på terroristattacker. Vad presidenten inte kan säga – och Bush skulle aldrig ha gjort det – är att de mest omfattande terroristdåden som har misslyckats, och de mindre attackerna som också förhindrats, var de som utformats av en fraktion inom CIA som kontrolleras av Illuminaterna.

Inte heller kan Obama avslöja att utomjordiska människor arbetar inom NSA och i andra myndigheter i det landet, och i flera andra länder också. De samlar in och analyserar information om Illuminaternas alla aktiviteter runt om på globen och använder den till att försvaga deras verksamhet och skaffa bevis för åtal. När detta har tjänat sitt syfte – att föra fram det till slutögonblicket för Illuminaterna – så kommer Patriot Act och även Homeland Security (säkerhetspolisen) att avslutas.

När det gäller Monsanto Protection Act så talade Illuminaternas talesperson om för presidenten att om han lade in sitt veto så skulle Kongressen åsidosätta det. Dessutom skulle de intensifiera sina ansträngningar att stjälpa den prisvärda Healthcare Act (hälsovårdsreformen) samt blockera lagstiftningen som kunde lösa internationella konflikter genom rationella diskussioner istället för krigförande konfrontationer.

Detta är den ”jordnära” anledningen, kan man säga, att Obama undertecknade avtalet, men det finns en annan aspekt av det som Illuminatis block inte känner till. Trots deras hot skulle presidenten inte ha signerat avtalet – hand gjorde det därför att ETs i hans närhet rådde honom att göra det. Det högre perspektivet var att medborgarnas upprördhet över det lömska lagförslaget måste motivera dem till ett upphävande av det. Folket måste utöva sin rätt och sitt ansvar och kräva att deras folkvalda slutar med sin envisa partifanatism och sluta med att låta lobbyisters pengar diktera deras röster när det gäller lagstiftningen, och börja tjäna för landets bästa." 

Texten ovan är ett utdrag från denna sida: http://www.st-germain.se/blog/matthew11-06-13.html 

Anmäl
2013-06-20 16:31 #7 av: Cristine

Vissa saker låter logiska andra inte alls som det med Monsanto t.ex

Anmäl
2013-06-20 16:57 #8 av: Gahella

Tack Amon. Ja det låter ju väldigt initierat och jag väntar med spänning då detta får sin upplösning :)

Anmäl
2013-06-20 18:44 #9 av: stillness

Barack Obama eller Barry Soetero som verkar vara hans riktiga namn

film klippen är tagen ifrån filmen V-2009 väldigt samma symbolism.

Anmäl
2013-06-20 19:55 #10 av: Amon

Jag kan ju inte svara för att allt det som står i inlägg #6 verkligen stämmer..Funderar 

Men jag tycker det är viktigt att belysa saker och ting ur så många vinklar som möjligt innan man tar ställning och sågar någon vid fotknölarna..Glad

Och jag skulle bli mycket förvånad om allt elakt som skrivs om Obama verkligen stämmer.. Förskräckt

...kanske jag är blåögd i detta fall - men själv tror jag inte det!Tummen upp

Anmäl
2013-06-21 10:13 #11 av: Gahella

Amon och ni andra, det här är ju intressant angående diskussionen om Obama!

Bonniermedia taget med byxorna nere – Snowden trippelagent för CIA

Webster Tarpley ger bakgrunden till fallet Edward Snowden – som just nu paraderas genom världspressen.

Tarpleys analys avslöjar Snowden som en trippelagent utsänd av den amerikanska underrättelsetjänsten för syftet att sätta sådan press på president Barack Obama att han slutar förhala den dolda maktens beslut att USA öppet anfaller Syrien (och sedan Iran, Ryssland och Kina).

Webster Tarpley, som alltså skrivit två mycket kritiska böcker om Barack Obama, konstaterar att om det inte vore for Obama hade USA redan börjat bomba Syrien.

Tarpleys analys inleds med konstaterandet att imperiets elektroniska spioneri mot sina egna medborgare faktiskt inte är en nyhet – vilket uppenbarligen svensk Bonnierdominerad media vill få oss att tro.

http://kristofferhell.net/bonniermedia-taget-med-byxorna-nere-snowden-trippelagent-for-cia/

Läsa mer

”How to identify CIA limited hangout op?”

Anmäl
2013-06-21 15:52 #12 av: Amon

FörskräcktJa det var ju intressant!

Inte lätt att vara i Obamas sits - med press från alla håll och kanter..

Vad han än gör så får han skiten för det - men han har nog bra rådgivare i de Galaktiska - som lotsar honom genom störtloppsbacken.. Skämtar

Anmäl
2013-06-21 17:27 #13 av: Marr

Ja oj vad intressant...för innerst inne så vill man ju tro att han har en plan med den Galactiska federationen. Vill minnas att att han fått "kristet skydd" eftersom han och hans familjemedlemmar utsatts för mordförsök.

Ibörjan var man glad över denne Obama och Yes we can tänkte jag med...sen börjar man bli besviken alltmer med det han genomför, ej genomför som han lovat. Det motsatte sig själv alltihop. Då blev jag besviken och misstänksam. Sjukförsäkringen var ju bra förståss...

Ja jag önskar det är ett spel för gallerian och en plan som sagt att lura eliten. Ska titta mer på era trådar imorgon Gahella & Amon Tack!Glad

Anmäl
2013-06-21 18:27 #14 av: Illusion

Va? obama är ju den bästa presidenten vi har haft i hela usa's historia...nu har ni snurrat iväg i nattmössan :(

Anmäl
2013-06-23 09:01 #15 av: [KosmosBill]

Om Obama nu är så god, varför bedriver han dessa massmord med förarlösa flygplan?

Var kommer hans falska léende ifrån. 

Hur kan folk duperas av denne marionett?

Jag läser honom som en öppen bok.

Många är lättlurade.

Fårskocken trodde på Hitler också.

Jag visste från början att han var en skurk.

Anmäl
2013-06-23 12:13 #16 av: stillness

Komsbobill & Illusion jag känner verkligen samma sak det är så öppenbart att han är en Puppet för New world order Illuminati och dessa puppets kommer och går medans Kraften bakom dem som styr är kvar ALIENS REPTILIANS vad det nu kan vara.

Han är till som Bush att ta all skit etc medans de bakom the spider in the web får ingen se :)

Men det är skrämmande hur han säljer in sig och manipulerar in sig haha Persienne leende, skall spela liksom trygg etc jag tror han Berry Soetero som han egentligen heter är fostrad till att bli perfekt lögnare samt skådespelare utan tvekan.

ja det är så löjligt denna kontroll de vill ha

Anmäl
2013-06-23 12:39 #17 av: Gahella

Stillness, illusion gillar Obama ;)

Här är en väldigt intressant föreläsning av en amerikansk sociolog som handlar om USA från Martin Luther King till Obama och hur det påverkat framför allt de svarta. Och det är mycket sämre nu än under Bush tid, hör och häpna

Nu tror inte jag att Obama styr särskilt mycket för det gör den amerikanska senaten som har republikansk majoritet, och så har vi skuggregeringen bakom ridåerna.

http://urplay.se/Produkter/174338-UR-Samtiden-Varning-for-ras-Fran-Martin-Luther-King-till-Obama

Anmäl
2013-06-24 00:32 #18 av: Illusion

#15 Vadå bedriver massmord? Dom förarlösa planen spionerar efter fästningar och missiler, vart står det att dom begår massmord? det vill gärna jag se.

Och falskt leende? det är nog snarare din uppfattning.

Jag tror inte på Obama, men han gör mer gott än nån annan president där har gjort. Dom andra var bara dumma vita män som ville ha pengar. Han verkar iaf vilja göra en förändring.

Kom igen, allt behöver inte vara SÅ invecklat. Detta är ingen film. Förlåt jag vill inte verka oförskämd eller elak. Ni får absolut tro på vad ni vill jag respekterar det. Men jag var bara tvungen att skriva vad jag tycker.

#17 Om det vore mycket sämre nu, tycker du inte att det borde ha märkts på folket då? Min styvmor var amerikansk och hon ljublade över att obama vann minns jag. Hon var riktigt nöjd, och var det ända tills hon tragiskt dog. Hon kunde politik, det kan tyvärr inte jag så jag är inte kapabel att diskutera detta. Men min styvmor hade största hjärtat,empati och kärlek. Så hon vet nog vad hon snackar om.

Bara detta med att göra vapenlagarna strängare var ett enormt framsteg som jag alltid kommer respektera obama för.

Men skitsamma...jag vill inte ha en stor diskussion om detta nu för som sagt jag vet inte mycket om politik. Men jag vet så pass mycket att jag kan säga att Obama är bra.

Anmäl
2013-06-24 02:39 #19 av: [dizzytunes]1

Obama är i det godas tjänst . Helt och hållet. Hur jag vet det ? Intuitionen och att jag kan se bakom fasader. Jag är dålig på en massa saker, men jag har ett öppet sinne.

Ni som är så tvärsäkra på att Obama agerar utifrån mörkrets agenda. Jag skulle vilja säga att ni istället har låtit er luras av den. Där fördomar och förutfattade meningar finns, där finns inte möjlighet att se sanningen.

Tycker Obama förmedlar otroligt mycket hopp i detta tal och vädjar
till åhörarna att ta tillvara sin egen kraft, den som river ner Berlinmurar.

Tack för ordet

Anmäl
2013-06-24 10:35 #20 av: stillness

Att starta krig är aldrig fred

WAR IS PEACE (George Orwell  1984 bok)

Nej det är ej kärlek

Obama fick fredspris när han satte in 30 000 nya soldater i afghanistan.

Allt är en Teater om att ge oss hopp, se på världen se på USA som det gått miljoner föredetta människor bor nu i tält.

Ja ni e alla fria att tro på vad ni vill, men jag uppmanar er att inte svälja allt som dessa ledare talar för det är fake bullshit Lögner.

Aldrig har vi haft sådan stor korrumption och samhället förfaller som nu.

Se på vad obamas handlingar, inte hans lovord.

De är professionella lögnare samt skådespelare.

Anmäl
2013-06-24 11:23 #21 av: Cristine

När jag läser tidningarna i Latinamerika är han ej betrodd och nu när han åklagas för mord har han bett om asyl i ett arabland, varför isf.

Han har varit komunist i hela sitt liv och hatat amerikaner och han sitter som president i Amerika utan att vara amerikan, hur har han kommit dit om inte eliten satt dit honom.

Anmäl
2013-06-24 11:25 #22 av: Cristine

*

Anmäl
2013-06-24 13:12 #23 av: [KosmosBill]

#18 De förarlösa planen har dödat tusentals.

Din styvmor hade säkert varit av en annan uppfattning om hon fått leva och se vad han ställt till med.

Anmäl
2013-06-24 18:43 #24 av: stillness

Illuminati bankeliten måste ha puppets (dockor) som tar skitjobbet så att ingen ser den riktiga spindeln i nätet, samma med Bush etc

Och efter Obama kommer det komma en ny Tyrann som kommer att införa ännu mera kaos om vi inte avslöjar dem.

Bra att folk vaknar upp nu ur zombie titta tv allt är ok transen :)

Anmäl
2013-06-26 20:31 #25 av: Illusion

Ni ska inte lyssna på vad media säger, dom sprider mycket lögner. Speciellt youtube..

Hade folk lyssnat på vad andra sa om mig skulle jag också verka ond. Men dom som känner mig VET att jag är en bra person. Det var en jämnförelse.

Anmäl
2013-06-26 20:39 #26 av: Marr

Ja media sprider lögner också. För att inte tala om politikerna. Tycker dom verkar vara världsmästare på lögner...

Anmäl
2013-06-29 18:32 #27 av: [KosmosBill]

En kvinnlig politiker som vågar säga sanningen om Obama

Anmäl
2013-06-29 19:38 #28 av: stillness

NICE!!!! VILKEN KVINNA!

VILKEN FÖREBILD , VILKET HJÄLTEMOD Vilken stark spirit

Otroligt inspirerande

Man ser modet hos irländarna YEAH!!!

BRAVEHEART SPIRIT!!!

Anmäl
2013-06-30 05:54 #29 av: Marr

Ja det måste jag hålla med om en otroligt inspirerande kvinna i denna video!

Är glad att det finns en bunt politiker som ifrågasätter. Med sådana starka förebilder med rättvisepatos gör det ju hela möjligt att fler & fler ställer sig upp.

Har fortfarande kvar min misstänksamhet mot Obama jag med. Önskar det inte var så men är det så konstigt egentligen? Konstigt är det när det bara fortsätter när nu Obama ska vara så fridsam så han blev nominerad ett fredspris. Varför skulle han ha det egentligen? Det kan inte jag fatta...

Anmäl
2013-06-30 11:16 #30 av: stillness

han borde fått pris i skådespelar talang istället, för han är en bra skådespelare samt lögnare :)

härligt folk vaknar :D

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.