E.T. / Utomjordiska raser

utomjordingar

2013-06-18 19:44 #0 av: tollimanen

Hej

Till den som tvivlar på utomjordingar sluta med detta sök kontakt i stället för det gjorde jag.

Anmäl
2013-06-18 20:14 #1 av: Marr

Hej Tollimanen!

Jag är en av dom som aldrig tvivlat på utomjordingar. Redan som liten tyckte jag det var normalt med trafik på himlen. I skolåldern så pratade man om att "tror du på spöken och utomjordingar också?" Ja varför inte? Tror på dom finns för jag har sett utomjordiska farkoster!" sa jag. Å alla gapskrattade. Förstörda av föräldrar, lärare etc. eller som sagt, att fantasier hör till barn? Vem fantiserar egentligen?

Skulle vara roligt att höra hur du fick kontakt, om du har det. För kontakt har inte jag på det sätt att jag talar med dom. Ser gör jag däremot och har gjort sen 7-8 års åldern.

Kul att se dig här som relativt ny medlem och vill välkomna dig i vårt sköna gäng, Tollimanen!Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-06-18 20:15 #2 av: VSK

Jag tvivlar inte heller då jag sett för mkt Skrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-06-18 20:42 #3 av: tollimanen

Jag vet inte hur mycket man ska berätta men i mitt fall lärde jag mig att göra astralresor med helt fantastiska resultat.

Efter astralresorna fick jag kontakt på ett fysiskt plan som jag inte hade väntat mig.

Denna kontakt var fysisk och snäll skiljer sig lite i utseende från oss med andra drag och storlek.

Jag måste tillägga gör ni astralresor känn er för allt är inte snällt där ute.

Anmäl
2013-06-18 21:33 #4 av: Marr

Jag har ej lärt mig astralresor för egen del men trodde att man skulle kunna det automatiskt bara för att far min kan, för jag tycker själv jag ser mer än många andra. Men han pratar mest med döingar i drömmarna, och har låånga samtal med dom. Han flyger över Gran Canyon och där nere ibland granarna ska han bo säger han...Andra jag känner upplever astralresor, men jag kan ej minnas sådana...

Jag har mest en stark övertygelse om att jag/vi har bott på andra planeter. Skulle vilja ha bekräftelse från våra galactiska släktingar att så är fallet. Men min övertygelse är väl så stark att dom ej tycker det behövs övertyga mig, eller vad vet jag? Jag vet vad jag känner iallafall. Jag vet att jag ser mycket och ofta. Det jag ser och har sett är är ej ngt. mänskligt från denna planet iallafall. Ingen kan övertyga mig om motsatsen. det är en sak som är säker iallafall! Så är det för mig....

Anmäl
2013-06-18 22:18 #5 av: VSK

-kan ej göra astrala resor, men jag vet att allt inte är guld och gröna skogar.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-06-19 00:06 #6 av: Marr

Kanske det är bäst ordnat som det är i nu-skedet...?  Hot och aggressioner får min själ att vilja svara med samma mynt. Sätter min själ på att stå emot aggressioner i dessa sammanhang hädanefter. Har reagerat i hela mitt liv med aggressivitet tillbaka mot den ilska jag känner mot orättvisor och allt det innebär.

Bättre kanske är att göra tvärtemot? Möta ilskan med kärlek till antagonisten? Våld föder våld, och när ngn hotar det/de jag älskar...så får jag anstränga mig att inte förföras av att ge igen av värre än värst mynt! 

Det har vi ju bevisligen fått erfara, att möta våld med hot...inte fungerar. Det är lika med krig och osämja och gruppindelning. Visst finns det etniteter som inte har med Gaia att göra och inte alls är ngt paradis. De värsta är redan här och jobbar ihop med den alligark som tror att de ska ha Gaia för sig själva. Deras eget lilla helvete gröna som gula, eller så är dom så ointelligenta och tror att vi inget fattar, eller?

Jag fattar sen länge och fler med mig det är ingen överkurs, eller är jag ordentligt sjuk i huvet kanske? Nää det är jag inte utan så normal och de jag känner, vet jag talar sanning. Bryr mig sen inte om vad folk uppfattar som sanning eller ej. En feltolkning kan man tänka efter på  ett par tre gånger. Tror ej att budskap blir fel, det beror på hur dom tolkats i många fall, tänker jag. 

Anmäl
2013-06-19 12:58 #7 av: [DarkBeauti]

Klart ni kan lära er astralresa,fattas väl bara det gör vi alla under sömnen men det går att även träna upp i medvetet vaket tillstånd.Jag har rest medvetet många många år och är bergsäker på att det här kan vi alla göra medvetet .Med lite envishet går allt för ni kan redan och har gjort det under hela ert liv i sömnen så det så SkämtarBlomma

Tollmannen,jag tvivlar aldrig heller för allt är bara så självklart  och jag brukar säga jag har slutat tro för tro är vagt och jag är helt och hållet övertygadGlad önskar det fanns ett ändå mer bestämdare ord än övertygad Cool

Anmäl
2013-06-26 09:37 #8 av: I want to belive

I want to belive and I choose to belive, that is my job in this life Hjärta

Hej föresten ! jag är ny här, men inte ny inom ämnet så att säga.

vart medlem i måndags nämnligen ! :)

Anmäl
2013-06-26 10:04 #9 av: Marr

Vad roligt att ha dig här I want to belive!Glad

Välkommen till oss!Blomma

Anmäl
2013-06-26 12:39 #10 av: Cristine

Hej och Välkommen I want to belive!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-06-26 13:31 #11 av: Farwuq

Hej och välkomna.

Berätta gärna om era astrala resor, och vad ni mött och sett där ute.

Glad

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2013-06-26 15:17 #12 av: Evisen

Säger hej och välkommen jag med.

Hoppas du kommer trivas med dessa trevliga personer som huserar här Vinkar.

Anmäl
2013-06-26 16:41 #13 av: Farwuq

Skrattar

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2013-06-26 18:58 #14 av: I want to belive

Tacktack!

Anmäl
2013-06-26 21:29 #15 av: VSK

hej och varmt vä'lkommen.,. -såg att du kommer från samma stad som mig.

Anmäl
2013-06-27 10:05 #16 av: I want to belive

Nämen,va trevligt!:)

Anmäl
2013-06-27 10:09 #17 av: VSK

Glad

Anmäl
2013-07-14 00:45 #18 av: tollimanen

Det som hände mig efter mina astralresor fick jag en direkt fysisk kontakt. Dom visade sig helt enkelt i fysisk form, för mig kom det som en chock då jag aldrig varit med om något liknande.

Det stannade inte med detta dom visade mig en farkost mycket lik en rymdfärga.

Jag tror att summan av detta är att övertyga mig om det som vi håller på att gå igenom nu.

Anmäl
2013-08-15 22:34 #19 av: [LoveUnite]

Kan säga att jag har haft fysiska kontakter i vaket tillstånd, som barn var det läskigt... sett ufon av alla möjliga slag, varit inne i ett 2 ggr men det var i astralt plan. Blivit tagen av en stor grå typ och sett 2 andra vid min säng vid två andra tillfällen.

Telepatisk kommunikation en gång i vaket tillstånd, jag blev dock livrädd, är inget man tror det är! Påverkar hela kroppen.

Men är väl en vanesak.

Är en normal grej i mitt liv men jag snackar inte om det för den enda gången jag gjorde det blev jag mobbad i skolan, försäldrar trodde ej på mig och allt det gjorde det bara värre.

Idag vet jag bättre, visst är det obehagligt att ha någon komma när de känner för det men det är mest det som är lite läskigt, annars vet jag att de inte menar nåt illa och de har oftast respekterat mina önskningar.

Anmäl
2013-08-16 05:34 #20 av: Cristine

Det måste vara hemskt att inte ha någon att anförtro sig åt.

Jag kan inte ens föresälla mej hur det är fast jag har en alien som guide

Jag hoppas att du eqn dag blir rikt belönad för vad du fått stått ut med, det tycker jag att du kan begära.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-08-16 06:03 #21 av: VSK

Fick du en stark ström i magtrakten så du krampade och kunde inte röra dig alls?

Anmäl
2013-08-16 10:40 #22 av: [LoveUnite]

om du talar om den telepatiska kommunikationen så nej, det som hände var:

Jag gick och la mig i sängen men var klarvaken, gick bara nyss o la mej. Jag känner att jag inte är ensam och känslan att någon annan är här är vid altanen.

Sedan får jag ett tryck i huvudet, det slår lock om öronen, jag hör ett pulserande ljud, hela kroppen blir varm och så hör jag en röst.

Hur det hela påverkade kroppen och hur rösten lät gjorde att jag blev rädd. Jag bad honom att lämna mig ifred och att jag inte var redo, efter en kort stund började trycket försvinna och locket försvann samt att pulserande ljudet sakta försvann men jag var varm i kroppen en liten stund längre.

Jag har som tur väl hittat en bra support grupp som jag är med hos och kan prata om dessa saker rätt öppet med. Det hjälper mycket. =)

Men som barn och tonåring är det HEMSKT att inte kunna prata om sådant, man blir bara retad eller säger dem att det är fantasi. Även om jag försökte övertala mig själv att det bara var fantasi så med alla år efter och fortsatt aktivitet går det inte att förneka.

Anmäl
2013-08-16 11:25 #23 av: VSK

okidoki.

Det där pulserande ljudet har jag varit drabbad av väldans länge förut. Lika så komprimerande luft i strupen. Det bidde så när en icke välkommen energi kom.

Anmäl
2013-08-16 12:14 #24 av: [LoveUnite]

Vissa av deras tefat beroend3e på vilken slags et vi pratar om, mer specifikt de små grå, ger av sig ett högt pulserande ljud och de kan bromsa tiden och få dej att inte kunna röra dej.

Men den pulserande ljudet och det jag hörde vid telepatin är inte samma!

Jag välkomnar alla, men jag är fortfarande rätt så rädd för de små grå så jag brukar säga att om de kommer vill jag inte minnas nåt.
De enda jag itne vill ska komma är människor, haha!

Anmäl
2013-08-16 12:26 #25 av: VSK

Skrattar

Anmäl
2013-08-16 17:33 #26 av: [Mia-Li]

Jag tvivlar inte...Skrattar

Anmäl
2013-08-18 08:24 #27 av: alicia80

Det kan väl också vara sömnparalys? Det kan kännas så. Det är därifrån vi kan lära oss att astralresa. Jag har hamnat där men fått avbryta då jag blir livrädd.

Anmäl
2013-08-18 09:40 #28 av: VSK

Sömnparalys vara sällan mer än nån minut.

Anmäl
2013-08-18 20:23 #29 av: [LoveUnite]

Nej, men dock den form av "kontroll" de använder sig av på folk ger oss en form av paralys.

Jag har även varit 100% vaken och rörlig i min säng och sett totalt under åren 3 olika sorters et's. Å det är vad de har låtit mig minnas, kan ha hänt flera gånger.

Anmäl
2013-08-18 21:21 #30 av: alicia80

Aha är du även rörlig så är det nog ingen sömnparalys! Cool

Anmäl
2013-08-25 22:41 #31 av: Flöffo

Vad är en astralresa? Oskyldig

Anmäl
2013-08-25 22:44 #32 av: VSK

Länk

Anmäl
2013-08-26 02:39 #33 av: [kajmal"]

astralkropp ?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.