Övrigt

David & Alex Anti bilderberg 2013

2013-06-15 10:32 #0 av: stillness

Jag hittade en till Video ifrån Bilderberggrupps protesterna 2013 Wattford England :)

Anmäl
2013-06-15 20:34 #1 av: TommyTarzan

Bra, igen!

Anmäl
2013-06-17 12:56 #2 av: stillness

Ja verkligen :)

Humanity is awakening

och jag har fått nya skrivförbud på ifokus (svåra tider) Politik forumet, Man blir bortröstad av anonyma personer som inte gillar ens inlägg haha snacka om New World Order så patetiskt :)

Bara för att ajg avslöjar banksystemet hur de skapar pengar av luft och är ägt av Illuminati Bilderbergruppen.

:)

Anmäl
2013-06-19 00:50 #3 av: TommyTarzan

#2 Ja, det är sorgligt hur "folket" har blivit hjärntvättat. Dom vill inte se sanningen, det rör om i deras verklighets uppfattning. Vi måste fortsätta kampen mot de riktigt kriminella  i samhället. Så ge inte upp! Stillness....

Anmäl
2013-06-20 12:39 #4 av: stillness

Här kan man se hur BBC demoniserar Alex Jones.

Gammel median har idag mindre och mindre makt för folket vaknar och söker sig till alternativa nyhetskanaler då de vill ha riktig granskning då de ser världen de lever i är riktigt upp o ned.

Anmäl
2013-06-20 12:54 #5 av: Marr

Ja men han ger sig inte Alex! Och mördar dom honom, då jä...r...för då förstår alla hur rätt han har haft hela tiden...

Tack Stillness för ditt engagemang! Tänk om vi hade fler av din sort i världen. Du hjälper till väldigt mycket med att väcka folk och jag tackar universum för att du finns! Hjärta

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-06-20 13:07 #6 av: stillness

Precis Marr så Eliten vet inte hur de skall göra annat än att försöka idiot förklara honom vilket vi vanliga människor ofta med gör när någon är annorlunda säger annorlunda saker pga deras RÄDSLA.

De är så  brainwashade sedan barnsben att SEE NO EVIL, HEAR NO EVIL se på tv supa på krogen, relax skit i allt mentalitet.

Men folk idag inser att världen de trodde de kände är riktigt i fara och upp o ned och börjar förstå att världen är styrd av en bank elit Illuminati.

Tack marr för de fina orden

Vi kan alla påverka saker även små saker har stor betydelse

Namaste till dig

Anmäl
2013-06-20 14:02 #7 av: stillness

En till Video lite av en fortsättning när BBC intervjuade Alex jones

Intressant är att Polisen tackade Alex Jones då han att kom ihåg att om 5 år har de tagit era pensionspengar som de har gjort i USA.

Människor öppnar upp sig för sanningen.

Anmäl
2013-06-23 05:23 #8 av: Marr

Mer om Bildebergargruppen-"illusionistingenjörerna".

http://www.youtube.com/watch?v=-mT_rIUp-JY

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.