Utomjordiskt

Censurerar You Tube Ufo-klipp?

2013-06-05 09:28 #0 av: Marr

Det verkar som man censurerar filmer som "Sävedalarn" och andra lägger in där. Man har ju märkt att det förekommer men i så stor omfattning? Skäms på er isåfall, You Tube!

http://www.youtube.com/watch?v=si1jIetorYo

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-06-05 09:37 #1 av: Marr

Några dagar senare kommer denna video, där man säger att det är Usas regering som tvingar You Tube att censurera. Förvånar mig inte alls! Är man för nära sanningen med det här? Vad har dom ställt till med eftersom det ska mörkläggas? Världsledarna är livrädda att vi ska få reda på hur det förhåller sig tror jag.

http://www.youtube.com/watch?v=nBBYMKxjlLg

Anmäl
2013-06-06 23:42 #2 av: Cristine

Jo så är det.. när jag letade en video så  såg jag att det stor på en från mars att: Skynda er att ladda ner denna video för snart kommer Us govrment att ta bort den. Så jag laddade ner den utan att se, bara det att de skulle ta bort den gjorde att den blev intressant. Nu förstår jag också varför Tercer milenio har gjort om och valt att ha medlemmar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-06-07 00:48 #3 av: Amon

Tror att de har hållit på med detta länge - minns att många intressanta och "heta" videos som bara plötsligt försvunnit efter någon dag.. Arg

Anmäl
2013-06-07 04:42 #4 av: Marr

Ja man har ju märkt att det plockas bort, men i så stor omfattning? Det får en ju att höja på ögonbryna lite. Det borde ju göra folk än mer misstänksamma...Funderarklantigt av dom tycker jag, för det döljs ju lite väl mycket.

Anmäl
2013-06-07 17:01 #5 av: stina63

Förstår inte varför dom ska göra så.. Har märkt också att en del försvinner som man tittat på nästa gång så är den borta
Mystiskt videon inlägg 0 Marr. Hur antal visningar tass bort. Förstår inte vad det är som gör att dom tar bort de? Sanningen kommer fram tillslut ändå

Anmäl
2013-06-07 17:31 #6 av: Cristine

De tror att folk är mycket dummare än vad de är. De har aldrig tagit sig tid att prata med vanliga dödliga, bara med varandra.

Anmäl
2013-06-07 20:37 #7 av: stina63

Detta står i aftonbladet

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16920334.ab

Anmäl
2013-06-07 21:00 #8 av: Cristine

Det var därför jag hoppade av FB och Goggle förra året

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.