Övrigt

Så tyst det blev

2013-06-04 09:58 #0 av: Cristine

oh ingen frågar sig varför!

Jag menar Kim Jong och hans missiler.

Först skulle han som det alltid gjorts på farfaderns dag visa upp alla sina trupper och sedan som alla år skicka upp en missil till hans ära.Det blev inget av med det, ufona hade varit där natten före och gjort dem obrukbara. Samma sak hände på pappans 1års dag eller om det var två det minns jag inte. Den gick inte att skjuta iväg och nu har han plockat bort dem som pekade ut över havet.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-06-04 10:21 #1 av: Marr

Ja undrar om dom märkt själva hur det förhåller sig? Kanske dom fattar att dom inte har en chans? Funderar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-06-04 14:53 #2 av: Cristine

Så tror jag..nu står han och sparkar i  sin egen sandlåda.

Läste att det gått bra för honomN.Korea hade blivit rikare med några biljarder i statskassan

Anmäl
2013-06-04 14:55 #3 av: Cristine

Nu kan han köpa sig ett par platåskor som pappan och kanske ge mat åt folket.

Anmäl
2013-06-04 15:43 #4 av: Marr

Hi hi kul med platåskorna, men inte lika roligt om han inte hjälper sitt folk! Ändrar han inriktning helt så har han väl fått någon varning av något slag? Men undrar jag om han verkligen lyssnar till andra länders varningar? Tänker att det krävs något rejälare där, för tycker det verkar som även han har storhetsvansinne.

Hoppas det inte blir nya missiler för pengarna, istället för att hjälpa sitt land på annat vis.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-06-06 14:02 #5 av: Amon

Och nu börjar Syd- och Nordkorea att tala med varandra om samarbete!

Nord-och Sydkorea accepterar Talks 

Nord-och Sydkoreahttp://goldenageofgaia.com/2013/06/north-and-south-korea-agree-to-talks/#more-180341

Stephen: Är det inte häpnadsväckande hur allt "prat om krig" och "kärnvapenprov" helt enkelt verkar ha försvunnit?

Och på 6/6/6 (2 +0 +1 +3), också! 

Genom AFP reportrar, SMH - 6 juni 2013

http://tinyurl.com/l9jc48n

Nord-och Sydkorea har kommit överens om att hålla sina första officiella samtal i år, vilket signalerar ett möjligt genombrott i gränsöverskridande band efter månader av upptrappade militära spänningar.    

Läs mer här: http://goldenageofgaia.com/2013/06/north-and-south-korea-agree-to-talks/#more-180341

Anmäl
2013-06-06 20:21 #6 av: Cristine

Tack vare våra vänner därute!Glad

Anmäl