Vetenskap

TWO GIANT UNDERWATER CRYSTAL PYRAMIDS DISCOVERED

2013-06-02 06:22 #0 av: VSK

TWO GIANT UNDERWATER CRYSTAL PYRAMIDS DISCOVERED IN THE CENTER OF THE BERMUDA TRIANGLE

http://www.endalldisease.com/two-giant-underwater-crystal-pyramids-made-of-thick-glass-found-in-the-center-of-the-bermuda-triangle/

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-06-02 07:11 #1 av: Cristine

Fler och fler kommer framGlad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-06-02 07:21 #2 av: VSK

Jepp Skrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-06-02 07:32 #3 av: Cristine

9 st vad jag vet. Det var ju uppenbart att något kontigt fanns där men att det skulle vara pyramider trodde jag aldrig.

Hur har du lyckats få texten så stor?

Anmäl
2013-06-02 08:09 #4 av: VSK

jag kopierade texten bara. det är google chrome som gör så. firefox minskar ned texten.

Anmäl
2013-06-02 08:24 #5 av: VSK

Tycker detta är ganska intressant faktiskt.

Det finns ju massor med vittnen som sett UFOs i detta område. Flygplan och båtar har försvunnit spårlöst.

Varför har de försvunnit? Man kan ju inte låta bli att spekulera i att UFO skyddat denna pyramid. -portal? bas?

Anmäl
2013-06-02 09:02 #6 av: [kajmal--"]

skrev i min bok.  drömde att en stor grå pyramid kom upp ur havet, med skummet forsande efter sidorna, ...............semjal en av havsvarelserna,har berättat, de landade i haven för 500 000 år sedan från stjärnorna, deras skepp är pyramidformade

Anmäl
2013-06-02 09:07 #7 av: [kajmal--"]

citat........... Semjal Hon är en vattenvarelse. - Vi landade i havet för 500 000 år sedan, säger hon, och de kan färdas uppöver alla vattendrag på jorden. En natt drömmer jag om stora hjul som far med en rasande fart genom byn. Senare läser jag i en bok, att sjömän ibland har sett stora hjul fara över vågorna i havet. Semjal berättade mycket för mig men det är svårt att återge. Jag var ungefär sju år när hon kom första gången, jag satt på bron och fiskade. Jag vet att det hände något den gången. Jag var på väg hem, jag gick och funderade på vad som hände på bron och plötsligt stod jag hemma på gården, utan att ha märkt att jag gått ett hundratals meter. Jag har funderat mycket över den händelsen. Så för ett par år sedan kom hon igen och jag fick höra en lång och märklig berättelse, som jag inte ska försöka återge. En kväll går jag ut i hallen, det är något som dunkar i huvudet, det känns som ett tungt tryck. Så känner jag ett stort öga mot kinden och en röst som säger; - När ska du förstå? 40 En annan gång säger hon; - Du har ett predikat, jag har fyra”. Jag vet inte vad hon menar med det. Hon säger att ett jordår är uppdelat i fyra år för dem. Jag blir opererad av Semjal och hennes dotter. Semjal berättar hela tiden för dottern vad hon gör, de hjälps åt. De använder silvertråden tenseril, som innehåller bland annat ammoniak, det hela går fruktansvärt fort.

Anmäl
2013-06-02 09:14 #8 av: VSK

Det sägs ju att vissa aliens kan bli enda upp till 900 år gamla. -är det människoår eller deras år?

Anmäl
2013-06-02 09:17 #9 av: [kajmal--"]

semjals civilation är 4 år på ett mäniskoår..............vet ej annars hur de räknar

Anmäl
2013-06-02 09:30 #10 av: VSK

Jo men blir de 900 år av deras tideräkning eller 225 människoår? Funderar

Anmäl
2013-06-02 09:33 #11 av: [kajmal--"]

då torde deras tideräkning vara 225 människoår

Anmäl
2013-06-02 09:42 #12 av: VSK

okej Glad

Anmäl
2013-06-02 09:47 #13 av: Cristine

Ja jag är säker på att många av dem kan lyfta och flyga iväg, jag drömde faktiskt om det.

Anmäl
2013-06-02 10:30 #14 av: Marr

Det här är ju superintressant Vsk! Det är mycket som det är hemlighetsmakeri runt omkring också, t.ex. det här med ren och gratis energi. För det använde man sig ju av i pyramiderna... 

Själv tänker jag att de här har med Atlantis att göra...försvann liksom efter Atlantis "försvinnande"...Funderarefter det förändrades allting här?Funderar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-06-02 12:06 #15 av: VSK

Snart kan inte vetenskapsmännen blunda längre Skrattar

Anmäl
2013-06-02 17:26 #16 av: Tarotstollan

Det här är ju som Marr skriver superintressant!Tummen upp

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.