Övrigt

Intelligenta ljus

2013-05-29 20:26 #0 av: VSK

Vad tror ni om det?

Är det naturfenomen eller är det UFOs ?

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-05-30 09:12 #1 av: Cristine

Jag vet inte hur de ser ut för att kunna säga något.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-05-30 10:42 #2 av: VSK

Jag försökte leta på youtube men det var svårare än vad jag trodde.

Det här var vad jag hittade iaf.

https://www.youtube.com/watch?v=t4gF0-VA3u0

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-05-30 11:01 #3 av: Marr

Vad jag saknar de här kanalerna på min teve, då jag har haft dom en gång. Tack för länken Vsk ska titta sen!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-05-30 11:55 #4 av: Amon

De här "intelligenta ljusbollarna" kunde ses i Astrakhan norr om Kaspiska Havet i Ryssland den 25:e april:  

Anmäl
2013-05-30 12:32 #5 av: Cristine

Det är dessa som släpps ut från moder skeppet, de är som någon slags spioner, genom dem ser de på skeppet i sina skärmar vad som händer på olika ställen (tror jag efter en dröm) samt de är dem som gör korncirklarna(vet jag). Jag drömde om dem några månader innan detta hände i Mexico. De är ofarliga efter vad jag sett i direktfilmen där de flyger mellan husen i byn på natten och invånarna känner sig beskyddade.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-05-30 15:00 #6 av: Marr

Det här intelligenta ljusen som ljusbollar och små "blobbar" i rött, grönt och gult jag sett genom åren, uppfattar jag inte som några naturliga ljusfenomen för oss här på jorden iallafall. Dom beteer sig just som du säger Vsk intelligent.

En av de här blobbarna följde mig och en bekant i 1,5 mil en gång utmed landsvägen. När vi kom fram till adressen vi hade som mål, stannade även "blobben" och hade då antagit ett fast vit/gult sken som en ljusboll.

Något militären har tror jag inte heller, för varför jagar dom då eller cirkulerar runt området dom befinner sig i? Senast förra året pågick det ett sånt skådespel med jakt härute en kväll, så jag fick se med egna ögon. Samtidigt var det ju helikopterjakt i Göteborg-Sävedalen på ljusbollarna, fast Gbg ligger mer än 13 mil sydväst om mitt hem.

Ja vad jag tror är väl ganska klart, det är ju därför jag är med här. Fast intressant är det att höra vad andra tänker om det här. Bra filmer!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.