Frågor inom ämnet söker svar

Förslag på....

2013-05-27 19:50 #0 av: [akumas7]

Hej Hej.

Jag är intresserad av att hita bloggar, radio program, artiklar, documenterer. Forum och alternativ media gärna på svenska och engeska.

Jag är också intresserad av film och boktitlar inom ämnena under.

Ämnena som är intressanta är, bloodslinjer, illuminati, reptilians, media, aliens, shamanism, oförklarliga fenomen som naturväsen, biggfoot, sjöjungfrur, indianer, mayaindianer. Ja ge mig förslag på intressanta ämnen att studera.

Jag är inte ett stort fan av David Icke, eller Alex Jones, Ventura är lite för skeptisk i sin serie. Ja men kom gärna med förslag, någon som jag värkligen gilade att följa var ju Freeman Fly med sitt tv och radio program (han slutade dock med deta 2011, han slutade inte men är inte activ med deta längre och är därför inte så intresant att följa) 

Det är bara att skriva länkar och titlar på böker, filmer. Det kan ju vara en bra samlingsplats för just deta så att andra också kan fråga efter olikaämnen som dom är intressanta så hjälper man varandra lite gran :)

Hällsningar

Anmäl
2013-05-28 00:25 #1 av: [kajmal--"]

http://ufonat.wordpress.com/

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.