Annons:
Etikettscience-fiction
Läst 2234 ggr
stillness
5/21/13, 1:46 PM

Transhumanism

Hollywood har pumpat ut filmer om Robotar som blir som människor eller där de tar över via att de blir intelligentare än oss, i filmer som Terminator, Matrix, i robot osv.

Att Illuminati Vill chippa oss via RFID-CHIP vet vi och detta kommer verkligen att göra oss till robotar.

Vad tycker ni om detta?

Annons:
Cristine
5/21/13, 4:46 PM
#1

De är så utsatta nu så de kommer inte att´kunna finalisera sin planer

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stillness
5/22/13, 3:49 PM
#2

Cristine kan du förklara mer närmare på detta?

Jag menar du äger trotts allt alla pengarna  i världen och det är en stor makt?

/Stillness

Marr
5/22/13, 7:17 PM
#3

Nä jag tror inte heller det kommer kunna slå igenom. Det finns ju de som tycker det är jättebra det här, antingen är dom hjärntvättade eller blivit mutade med pengar för att tala väl om detta, tänker jag iallafall. Tror att folk i allmänhet snart är såpass vakna att dom ej går med på det.

Hur ska man göra om folk vägrar RFID-CHIP? Bötfälla? Fängsla och där tvångschippa? Då blir folk vansinniga och jag tror att långt ifrån alla är helt hjärntvättade. Obama har allt gjort bort sig rejält här med att "skriva under" för denna chippning.

Sen så har vi ju filmen Sirius som säkert hjälpt en del vanligt folk att börja fundera på hur det står till egentligen. Fast jag själv har ju inte sett den förståss, så om just detta tas upp där vet jag inte…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
5/22/13, 8:47 PM
#4

Det är så många som följer ALEX JONES, DAVID ICKE, jsg kommer inte ihåg vad han heter som bor i Japan samt många många fler som vågar stå upp och säga sanningen och dessutom reser runt  med sina sanningar.Folk har vaknat upp och och ifrågasätter plus att  pengar som eliten hade har låsts. Militärer har lämnat dem och Nasa stora delar av Petagon och Cia likaså..Google har visst gjort det också

De har nu

förstått att göra sig av med folk för att de talar tjänar inget till för man vet att det har varit dom.

, Haarp och chemtrails håller på att upphöra, dessutom har vi hjälp utifrån som håller på att underminera allt deras arbete

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stillness
5/23/13, 5:33 PM
#5

Christine om det är så du skriver är det bra nyheter.

Ja vi får hoppas på detta att det är sant.

/Namaste

Upp till toppen
Annons: