Astrologi

Ett öronbedövande dån från himlen!

2013-05-17 08:33 #0 av: Curri

Igår kl 7.30 var jag ute i min trädgård och hängde upp tvätt på tork.

Helt plötsligt hörs ett fruktansvärt dån från skyn. Först trodde jag det var jetplan som flög lågt över vårat kvarter, men inga plan kunde ses.

Har aldrig hört något liknande förut, blev faktiskt lite rädd! Det höll på någon minut, och liksom tonades ner. Lite metalliskt skramlande precis innan det slutade. Det här är jag övertygad om att ljudet inte kom från vår jord, utan skapades av något ute i rymden. Har hört talas om att vår jord håller på att renas från dåliga energier, kan det vara något sådant? Kan någon ge sin syn på vad detta är?

Anmäl
2013-05-17 09:10 #1 av: Marr

Jaa du Curri...det skulle man ju önska iallafall att det har med jordrening att göra. Har själv hört örobedövande ljud vid 2 tillfällen men det är flera år sen och ljuden varade flera minuter.

När det nu inte verkar vara flygplan och du beskriver det här "skramlet" också, så låter det ju nästan som haarpljud...Funderar

Växjö har ju världens största H.A.A.R.P anläggning. Ifall du missat det här, rekommenderar jag verkligen att du googlar på det. Det finns även en hel del "gamla" trådar om ämnet....

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-05-19 00:17 #2 av: [akumas7]

Det finns många sådana dånande ljud som raporteras lite överalt i världen, ibland tror jag det är haarp andra gånger så tror jag att dom testar någonting. Jag tror inte det har så mycket med rymden att göra dock, men jag kan mycket möjligt ha fel

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.