Utomjordiskt

Italienska befruktad av Aliens?

2013-05-15 18:29 #0 av: Marr

Denna kvinna berättar om Aliens som besökt henne sen hon var barn. När hon sen blir gravid och får komplikationer så genomgår hon en abort...och ja titta får ni se. Helt otroligt egentligen, kanske det är fejk kanske inte. Engelsk text.

http://www.youtube.com/watch?v=yRPV-NlNUdU

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-05-15 20:34 #1 av: Nandini

Har tittat och jag vet inte heller om det är fejk. Å andra sidan kan det vara precis som hon säger, att hon varit gravid med en hybrid. Undrar om det verkligen är en "snäll" ras i så fall? 

Anmäl
2013-05-15 21:05 #2 av: Marr

Tycker inte det är snällt när man "tar" utan lov. Det är lika med våldtäkt. Tycker man ska få välja sin partner själv...Mig vill dom inte ha för jag är en surkärring. Mig ska dom ge f*n i och det har dom gjort hitintills. Snart är man inte ens fertil längre och det är ju bra.

Nu har man ju hört talas om dessa undersökningar och ev. befruktningar, men än har man ju inte sett några sådana här hybrider som hon aborterade vad jag vet, jo några ruskiga videos har jag sett som inte är barntillåtna, som man ifrågasätter äktheten på...jaaa vad ska man tro Nandini?

Tror inte på allt jag ser men kan inte förkasta det heller....

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.