U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp

Ufo's i Mars 2013

2013-05-09 05:51 #0 av: Marr

Tycker den här är bra där man kan se dessa tuber/cigarrer som bl.a. besöker våra vulkaner på jorden. Detta är bara några av alla de otaliga "besök" som varit i Mars. ISS har filmat en av dessa tuber och den är enorm...

http://www.youtube.com/watch?v=kXzvLoXtBSY

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-05-09 06:10 #1 av: Marr

Några till från Mars...Är lite förtjust i dessa sightings, för det är lika bra att vänja sig. Räknar med att allt fler människor kommer se...framöver. Även här i Sverige.

http://www.youtube.com/watch?v=riGPdgGjjto

Anmäl
2013-05-09 09:20 #2 av: Cristine

Jag såg ett i Madrid på 70 talet, det var är vi kom ut från ett danshak kl 5 på morgonen, den släppte ut flera små runda ufos.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-05-09 10:13 #3 av: Marr

Åhh vad häftigt alltså, vilken upplevelse! Glad

Själv såg jag och exet en vit tub med 1 vinge helt tydligt dagtid. Den kan inte varit liten, glida rakt söder ifrån norrut på himlen. Det var början på 2000-talet...

Sen är det ju det här med de där 2 konstiga "flygplanen"med glödande nos, förra sommaren. Det ena "flygplanet" åkte på ett konstigt "sidledsaktigt" sätt IN i ett åskmoln. Förskräckt 

Tittade ut på balkongen för åskan hade just slagit sönder min dekoder till teven. Det blixtrade för fullt och då kommer det 2 flygplan åkandes! Va, eller? Så flyger man väl inte?Funderar

Själv så tror ju jag då att det inte var några flygplan då "vingarna" var onormala på något sätt, och nosen...den "glödde" liksom...inget ljud från planen hördes, förutom åskan då.Nörd

Anmäl
2013-05-14 12:23 #4 av: [EllenAlicia]

grymt :')

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.