Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 758 ggr
[VSK]
2013-05-07 18:48

UFO tar dopp

Att UFO bemästrar friktion och andra gosaker har man ju förstått ganska länge, men en sak som jag inte riktigt begriper är hur tusan de gör för att dyka under vatten. 🤔

Att det ryktas att UFOs har samlat guld på moderjord både i berg och hav tror jag inte kommer som nån nyhet. Min enda logiska förklaring till att de kan dyka och sen flyga upp igen måste bero på total kontroll av gravitationen, eller vad tror ni?

Annons:
Cristine
2013-05-08 15:07
#1

Jag förstår mig inte på sådant, det enda som jag kommer att tänka på är en dröm jag hade  där jag var ombord på ett. där blev jag förvånad över att ufot lät som min induktionshäll, den är ju magnetisk

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-05-08 15:47
#2

Nä det där går ju inte att begripa, likväl som att dom tar sig fram genom universum utan att krocka med stenar och annat skrot i rymden. Beror väl på att dom är miljontalsår före oss i teknologin. Finns nog flera underjordiska baser i våra hav också kan jag tänka. Är så okunnig man kan bli på detta område. Men intressant är det hursomhelst!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2013-05-08 15:56
#3

Cristine, jag tänker på statisk elektricitet i samband med magnetism. Har hört ett slags elektriskt oidentifierbart ljud, svagt bzzzzzzzz i vid ett tillfälle med ljusbollarna…🤔

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
2013-05-08 16:21
#4

För 20-30 år sen eller så, så fanns det en bas på Atlantens botten utanför Kanada. Alla länder förnekade den basen, så man kan ju undra vem tusan som byggt den 🤔

Jag har inte hört nå mer om den basen, så vette tusan varför media slutade skriva om den.

Marr
2013-05-08 16:32
#5

Ja det är väl för att fortsätta hålla oss ovetande om allt, dom 😈arna…

(Gött med nya smilisar så man slipper få skäll för svordomar) 😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
2013-05-08 17:22
#6

😃

Annons:
Cristine
2013-05-08 17:43
#7

Visst vill man veta… jag är oerhört intresserad men det tror jag de flesta är även om man inte är intresserad av tekniska prylar annars.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
2013-05-08 18:36
#8

Klart man är intresserad :-)

Upp till toppen
Annons: