Ljus & Upplysning

Maj 2013 - En Mycket Kraftfull Tid

2013-05-06 00:43 #0 av: Amon

Detta är en mycket kraftfull tid - missa inte den!

Maj är en mycket kraftfull tid på året för oss alla som utvecklas på denna planet, och vi håller på att ges några fantastiska möjligheter under maj 2013 för att föra ljus till världen. Vår JAG ÄR Närvaro, som är Gud själv i var och en av oss, ingriper i våra liv på ett nytt och djupgående sätt. Detta beror på de otroliga förändringarna i energi, vibration och medvetande som har ägt rum inom varje människas jordiska kroppar sedan början av detta år.

Sedan födelsen av den Nya Jorden, som ägde rum i sfärer av orsak på December 22, 2012, har Vår JAG ÄR närvaro höjt frekvensen av våra fysiska, eteriska, mentala och emotionella kroppar exponentiellt. Detta accelererar i hög grad vår fysiska förvandling från kolbaserade planetväsenden till kristallin-baserade Solar Ljusvarelser. Nu är vår JAG ÄR Närvaro mer tillgängligt för våra yttre medvetande än någonsin tidigare. Detta tillåter oss att mer konkret arbeta med de nya 5:e dimensionella energier som badar jorden.

Jag skulle vilja dela viss information som ges till mänskligheten av  Himlens Bolag om de möjligheter som presenteras för oss den här gången. Den Gudomliga Intentionen med denna information är att hjälpa oss alla att dra full nytta av de kraftfulla energier som kommer att bada jorden under den mystiska maj månad år 2013.

Maj har alltid ansetts som en mystisk månad på grund av mycket kraftfulla åtgärder av Ljus som sker under denna tid. Dessa händelser är iscensatta av Saint Germain och Moder Maria. Jag kommer att börja med Saint Germains Ljusverksamhet.

Läs mera här: http://www.therainbowscribe.com/averypowerfultime.htm 

Anmäl
2013-05-06 10:22 #1 av: Marr

Ja Amon vad tacksamt att du gör det! Tusen Tack! Blomma

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-05-06 17:46 #2 av: stina63

Låter härligt tackar så mycket

Anmäl
2013-05-07 11:28 #3 av: Amon

Varsågoda! Hjärta

Har nu hört att flera som varit inne och läst på denna sida också har känt av mycket starka energier... Oskyldig

Anmäl
2013-05-07 18:52 #4 av: VSK

Jag pratade faktiskt med Cristine på telefon idag och vi tog upp det där med att 2013 kommer bli ett mkt aktivt UFO-år. På dryga 5 veckor så har jag sett två UFOs varav det första var mkt spektakulärt.

Drömmen vore väl att få campa i Hessdalen, Norge i två veckor med likasinnade människor.

Jag både hoppas och tror att jag kommer få se mer UFOs innan året är till ända. Ska bli mkt spännande. Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-05-07 19:47 #5 av: Amon

Låter mycket intressant VSK - men den här tråden handlar inte om ufo:n utan om energier.. Funderar

Anmäl
2013-05-07 19:49 #6 av: VSK

ahh sorry då missförstod jag Generad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.