U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp

7000...

2013-05-01 11:22 #0 av: VSK

Rapporter årligen strömmar in jorden runt gällandes iakttagelser om UFOs. Och det bara ökar år från år. -undras hur stort mörkertal det är gällandes vittnen?

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-05-01 11:35 #1 av: Marr

Ja det mörkertalet är säkert väldigt stort. Har rapporterat till Ufo-Sverige en gång bara under pågående "besök", då vi var flera stycken som såg fenomenet och det var många år sen...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-05-01 15:16 #2 av: Eliiza

Jag har iaf aldrig rapporterat till någon organisation eller dylikt, och speciellt inte till UFO-Sverige, de gånger jag gjort iakttagelser eller sett något som skiljer sig från det övriga på himlen etc...
Men jag har däremot skrivit upp det i almanackan. :-)

Jag kan tänka mig att berätta för, eller dela upplevelserna med, vänner och andra ärligt intresserade, men där har det också stannat...

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2013-05-01 16:45 #3 av: Cristine

Jag har inte heller rapporterat till någon organisation, mina foton har jag lagt in här; allt har väl inte varit ufon men det är roligare om man är flera på att försöka luska ut det.

Men vid två tillfällen är jag säker på det.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.