E.T. / Utomjordiska raser

Terra papers

2013-04-24 21:56 #0 av: blessingstoyou

Indianen Robert Morning Sky som vars farfar berättade om mötet med utomjordingarna och vad han fick berättat har skrivit "Terra papers"
har själv bara läst summeringen av "terra papers" än, och lyssnat på en intervju med honom. Han ger ett väldigt sympatiskt och mänskligt intryck så jag får en bra känsla av honom.

"We are not alone.
The astronomers are wrong. The scientists are wrong.
They are here, but we cannot see them because they hide. They hide...in plain sight.
We are their servants, we are their slaves, we are their property....we are theirs.
ROBERT MORNING SKY"

En summerande text

http://www.bibliotecapleyades.net/vida_alien/esp_vida_alien_20a.htm

citat: "I am called ’Morning Sky.’ I grew up hearing the stories my grandfather told of a Space Being he helped rescue.

My grandfather was one of six young Native Americans who witnessed the crash of a spaceship in 1947, shortly after the now-famous Roswell incident. When they reached the site, they found one being still alive.

They took him back to their camp where they hid and nursed him back to health. They called him ’Star Elder’ out of respect; as time passed he revealed his name.

He was called Bek’Ti. He revealed to them the history of mankind and the planet Earth."

och hela Terra texten

http://www.bibliotecapleyades.net/vida_alien/esp_vida_alien_63.htm

Anmäl
2013-04-25 12:48 #1 av: Gahella

Spännande läsning tycker jag och som tyder på hur lite vi egentligen vet.

Jag har alltid haft en konstig känsla av ett det är en drottning som styr någon av de "onda" reptilerna som är med och härskat här, och denna texten talar ju om en sådan beslutande drottning, om jag förstått saken rätt?

Men jag personligen tror att många av deras planer är inaktuella nu, tåget har kört för deras del om inget mirakel sker för vissa av dem.

Men visst pågår skiten fortfarande på många sätt och de lär hålla på tills de spricker i ljuset ;)

Anmäl
2013-04-25 14:37 #2 av: blessingstoyou

Vad intressant det här du känt om drottningen. Jag tror lite som du, dessa Terra papers har några år på nacken och det verkar, och jag hoppas det verkligen är så, att saker och ting inte utvecklats efter deras huvuden. Dom stötte på patrull s a s ;-)

Men samtidigt verkar striden fortsätta...de välmenande blandar sig inte i våra mellanmänskliga affärer, de får vi sköta själva. Sedan funderar jag på hur de interdimensionella aliensarna ännu verkar bakom människornas perception?

En annan sak jag tyckte var intressant med dessa Terra papers var det om Orion "reptilityper" och Sirius "hundtyper". Lite tangerar det det jag var inne på förut två fraktioner som slåss om herraväldet. Pest eller kolera. Ibland samma mål men när det börja hetta till om makten så hugger dom på varandra. (Tur för oss)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.