Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 6436 ggr
Cristine
2013-04-23 08:24

UJ Snackis 6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skont att vila ögonen på sommarens  rosor

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2013-04-23 09:29
#1

Men vad konstigt att jag också tänker på henne när du gör nya snackistrådar…jag hann ju aldrig träffa Playja så mycket. Tänker på de ord hon sa ien gammal snackistråd varje gång du gjort en ny snackis.

"Tråden börjar bli seg som sirap så jag gör en ny" Undrar vad hon gör idag? Gillade det hon hade att säga och kände för henne. Hon fattas oss verkligen. 😕

Hämtade grävlingsfälla till mors katt igår, men hon har släppt ut 2 andra under natten, som vi träffat där…suck…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-04-23 09:39
#2

Nää..😕Stina kanske har flyttat på sig, och det är alltid svårt på ett område där det finns flera katter., de kanske jagar bort henne.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-04-23 09:47
#3

Ja jag börjar få lite panik nu och mor får ta ångestmedicin på min inrådan, vilket hon aldrig gör annars…Kanske dags att be Choklad "koppla upp sig igen"?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-04-23 09:54
#4

Jag fick en syn men vet inte om det har med er att göra eller om det över huvud taget finns något vatten i Udevsalla, och jag tvekade för jag vill inte strula till det för er, tycker Choklad har varit glasklar så fortsätt följ hennes spår.Jag såg en slänt eller klippa och några buskar i en bukt men ingen katt så det kan vara  något annat

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-04-23 10:07
#5

Det är inte i Uddevallatrakten hon är då hon kom med flyttlasset 12 mil nordost ut. Eller gjorde hon inte det? Det snurrar runt i skallen…

Finns ett berg med ett rissnår vid sidan om där stenmuseet ligger. Det ligger på andra sidan lilla gatan där kyrkan ligger…

Ska höra vad Choklad säger nu om hon orkar…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-04-23 10:34
#6

 Förlåt jag trodde det var där ni sökte , därför sade jag Uddevalla, ja om det finns berg med rissnår där så är det ganska logiskt att hon har varit där.   Ja gör det.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Gahella
2013-04-23 15:08
#7

Jag saknar också Playja jättemycket ❤️ Och hoppas hon snart kommer tillbaka.

Marr
2013-04-27 13:51
#8

God Lördageftermiddag på er! ☀️

Hoppas ni har ett fint väder för det har vi fått efter några småskurar. Som ni kanske har märkt är jag ju inte inne och "tjatar" så mycket. All energi går ju åt till kattsökande. Men har ett område nu trots allt vi tror hon befinner sig på…

Vädret är strålande men blåser dock lite, som gjort för att promenera och fika i detta område idag.

Blir så glad när jag kikar in på snabben (utan att hinna kommentera fast jag vill) när jag ser att ni är aktiva här inne. Finns så mycket nu som jag vill studera närmare på. Får ta det "pö om pö" men man missar ju mycket ändå…

Ha en underbar helg vänner, jag vinkar! 🙂👋

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-05-04 22:00
#9

Jag fick veta i morse att något stort skulle hända men berättade det inte för jag fick inget datum, inte visste jag attdet redan hänt

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2013-05-04 23:23
#10

#9  Vad tänker du på då Cristine? 🤔

Cristine
2013-05-04 23:35
#11

På¨det som hänt i spanien med bankerna, min särbo och son har haft problem med dem på sistonde, jag skrev ett email för en vecka sedan och talade om att  det är likadant i de flesta länder, bankerna styr och gör egna pengar och allt fler blir fattigare. För o ss är det historiskt att folk vänder sig emot.  Tänk om folket skulle göra likadant här och få bort Wallenbergarna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2013-05-04 23:40
#12

Ok - det är ju fantastiskt - men vi lydiga svenskar när skall vi reagera? 🤔

Cristine
2013-05-04 23:51
#13

Ja när undrar jag också, om du har tittat på tråden om spanska smeder och brandmän så har detta löpt med ilfart över alla spansktalande länder över 350 miljoner pers har fått veta vad som hänt i Spanien´…i Aftonbladet och                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Expressen t.ex har inte nämnt det med ett ord.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Amon
2013-05-04 23:58
#14

Nej - det är ju märkligt! När så viktiga nyheter händer - de är väl rädda att det skall sprida sej hit också! 🤔

Gahella
2013-05-05 00:11
#15

Där ser man hur nyheter vinklas och förtigs som passar de styrande bättre. Snacka om att konspirera!

[Legacy]
2013-05-07 19:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

🙂

Evisen
2013-05-08 01:14
#17

*skrattar gott*, tack för nattens bästa skratt #16👍

Cristine
2013-05-11 12:14
#18

De som är intresserade av att se ufos i direksändningar kan skriva in sig och får se gratis i en månad. dem och annat. Man väljer språk ovanför gratiserbjudan.

http://www.tercermilenio.tv/

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-05-12 04:17
#19

Nukl 4.15 har det kommit 5st ufos

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-05-12 06:30
#20

Vad roligt! Jag kikade nu och då pratar dom bara. Ska testa att skriva in mej, får se om det går och jag fattar hur man gör. Tack Cristine!

Det där borde ju bli filmat och komma ut i efterhand, så man kan se då om det inte går nu. Hoppas jag…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
2013-05-12 06:53
#21

Dom tänker inte köra det på Youtube så jag håller på att filma av en del, men jag måste höra hur det går att lägga ut på Vimeo det är ju förbjudet att kopiera och då kan jag ju inte lägga ut på youtube

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-05-12 07:11
#22

Aj aj aj vad synd! Jag klarar inte av att skriva in mig…😞

Har du fått något ljud på din dator än då?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-05-12 07:14
#23

Jag ska förklara för dig, men du har väl sett att det går att läsa på Engelska.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-05-12 07:24
#24

Dom skiter i ufona och fortsätter med  snacket  grrrrrg

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-05-12 10:30
#25

Inget av det jag spelat in kom med, på båda kamerorna så stod det samma..ingen plats på minnet, så jag ringde till sonen som spelar in resten, men det som inte kom med var när killarna  i teamet riktade en tjock ljusstråle rakt på dem flera gånger Då kom de tillbaka med egna strålar som de flashade med heola tiden..de lekte och hade nog himla roligt. Sedan fick jag min önskan uppfylld och fick se den stora oranga ufon som lagt sig till rätta på bergsväggen och ett team håller på att klättra dit nu.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-05-12 11:23
#26

Fy Farao vad spännande det låter med klättringsteamet! Åhh så den oranga är där nu häärligt! Vad kul att du får se den!

Nu ringer det folk som är på väg hit på besök och ska ha kaffe. Kikar in sen igen när jag kan…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-05-12 13:11
#27

Den oranga ligger mot bergväggen och är enorm  enorm och nästan bländar en, det är precis som att solen skulle ligga där. Att har gått åt helskotta för mej. När jag bad Pierre  att filma på min sida så kom jag sj'älv inte in. Då skulle jag skriva in Nadesch och det blev bara trassel med både tercer M och paypal. När jag kom in var det ett trasse l för att bekräfta. jag veet inte om männen har kommit fram eftersom min son inte svarar i telefon och jag inte har något ljud i datorn

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2013-05-18 07:33
#28

Hoppas ni vaknar till en lika vacker Pingstafton som det verkar bli här idag!☀️

Sen så önskar jag givetsvis att de tekniska problemen med Cristines dator och telefon får en ände nu, så vi får se henne snart igen.🤔

Vad har ni på tapeten i dag då? Själv så ska iväg och klippa gräs, det är konstigt det växer så in i norden med så lite regn. Fast det är häärligt med allt det gröna man längtat så länge efter.🙂

Ha en riktigt härlig lördag nu vill jag bara säga, ifall någon är inomhus idag och ser det här!👋

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-05-18 08:00
#29

Äntligen är jag inne igen, det blev långa dagar utan er.😃

Här är det mulet idag  och det är jag glad över så jag hinner komma ikapp!

Lycka till med gräsklippningen!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-05-18 08:10
#30

Hääääärligt Cristine vad jag är glad att se dig igen!!!😃

Hoppas nu det funkar i fortsättningen nu och VSK du är en klippa som hjälpt till med det här! ❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-05-18 08:45
#31

Vsk är en ängel och vingarna får han om 60 år ungefär.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-05-29 08:55
#32

Ja det är han verkligen Cristine. Skulle önska han kunde klona sig och jag få ha en Vsk hemma hos mig. 😃

Hur har ni det Ujare? Här egnar det idag och igår var jag och klippte ner min långhåriga Kaijsa katt. Så idag får hon vara inne då jag inte vill att hon ska bli sjuk. Det är ingen värme ute precis.

Vet inte om ni märkt att jag inte är så aktiv…Har några timmar på morron då jag mår riktigt bra, sen så kommer tröttheten och lite feber. Har hållt på så här ett par månader med feber nu och snart så blir det väl ordning på det med. När man vet vad man ska göra med mina njurar, för det är tydligen något fel på båda.

Skäms över att jag sover nästan dygnet runt då jag är hemma. Tur man har hunden annars hade man väl bara gått mellan soffan och sängen.😃

Hoppas ni har bra väder ni andra och kan vara ute så mycket ni kan när ni är lediga. Allt gott till Er!❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-05-29 10:38
#33

Men stackars vännen, det låter inte bra, ta 🤗det lugnt och vila så mycket du kan.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-05-29 11:05
#34

Tack goa du! Ja att ta det lugnt har jag inga problem med iallafall. Blir bara så grinig på att antingen vara nyvaken eller trött hela tiden. Hinner inte med att få hjärnan uppväckt när det är så här. Har massor med saker man skulle vilja sätta tänderna i men orkar inte för närvarande.

Hoppas du får gjort allt du har att göra på hemmaplan idag utan stress. Sen önskar jag att du har fått det fina väder vi har haft här det sista och gräsmattan blir klippt nu!

🤗tbaks!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Evisen
2013-05-29 16:37
#35

#32 Jag måste få säga så här: När man inte mår bra, så har man rätt att vara "grinig" och låta bli att göra saker som borde göras. Att inte må bra och det där "måste göras" är ingen bra kombo.

Ta du och vila och hoppas verkligen att det löser sig för dig med dina njurar! Krya på dig🌺

Marr
2013-05-29 17:13
#36

Ja du har rätt det Evisen och så säger ju jag med till andra, när dom ej mår ok. Nu har jag iallafall dammsugit lite och 3 dagars disken tar jag imorrn' hi hi…👍

Tror nog det löser sig med njurarna tillslut, har aldrig haft problem med dom tidigare och det är iallafall bra. Tack rara du! 🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[kajmal--"]
2013-05-29 17:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#37

min katt tjirri

Marr
2013-05-29 17:39
#38

Tjirri är ju helt bedårande, mycket vacker! "Tjej" va?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Evisen
2013-05-29 18:22
#39

#36 Drick vatten Marr, det sägs juh vara bra för njurarna. Kan känna av mina då jag dricker för lite.

Hehehe säger du så till dina vänner, tycker jag att du själv ska följa det😉.

Cristine
2013-05-29 18:26
#40

Hej Tjirri😘

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2013-05-29 23:58
#41

Men stackars Marr - så tråkigt att du har det så här - och har haft det så länge!😕

Man blir väldigt trött när inte njurarna (och eller levern) fungerar riktigt. När jag var hos kinesiologen i våras så köpte jag sydamerikanska örttabletter som löser upp gall- och njurstenar samt stimulerar lever och njurar. Han kollade vilken sort man behövde genom muskeltest.

Tror att de gjorde gott - mår ju mycket bättre nu.👍🙂

Annons:
Marr
2013-05-30 08:53
#42

Intressant med örttabletterna Amon! Det kanske vore något det. Fast sitter och väntar på svar från Kinnekullehälsan nu. Får se vad dom säger nu så det inte är något annat. Hoppas nästan på stenar för det är ju inget farligt och att dom avlägsnar dom åt mig på ett eller annat sätt.

Har man sen en förmåga att skapa dessa stenar (de finns i 4 olika typer säger naturläkarn) så vore ju dessa örttabletter vara super. Ska prata med honom om det.

Tack rara Amon och tack för tipset!❤️

Det är ingen sommar idag heller, 12 grader. Regnar med jämna mellanrum och gräset växer! Lite bättre väntas till helgen. Blir säkert en och annan🌈då. Ha det fint allesammans!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-05-30 09:22
#43

Vad heter dina örttabletter Amon?

Jag fick igår en laddning av Graviola och Boswellia ifrån Mexico,

mitt ena ben hade fått ödem och såren som var på väg bort stannade upp så jag fick skicka efter express. Jag märker redan skillnad fast det brukar ta en vecka.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2013-05-30 10:38
#44

Örten heter Chansa Piedra

och produkten kallas: F2 stimuli - stonebreaker🙂

Det står så här på burken:

"F2 stimuli hör hemma i den sydamerikanska folkmedicinen och dess användning är utbredd över hela världen. När de spanska conquistadorerna kom i kontakt med denna ört under erövringen av Sydamerika under 1500 - talet så gav de örten namnet Chansa Piedra - stensprängaren."

Hoppas nu att du snart blir bra i dina njurar Marr!🙂

Och va fint att det hjälper så snabbt med dina örtmediciner Cristine!👍

Marr
2013-05-30 10:54
#45

Vad jättebra att veta Amon, Tusen tack! ❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-05-30 12:20
#46

Tack Amon!🙂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2013-05-30 18:21
#47

Varsågoda - så lite så.. 🙂

Gahella
2013-06-09 11:23
#48

Det går inte att hålla kriget ifrån sig för vi har större hjärtan än så…

Många som jobbar som soldater för drönare mår allt sämre och lider ofta av posttraumatisk stress

http://www.nbcnews.com/technology/drone-pilot-burnout-triggers-call-recruiting-overhaul-1C9910483

Annons:
Cristine
2013-06-14 05:39
#49

Det är synd om dem  och alla andra soldater som är ute i kriget, de flesta manipulerade för att döda som maskiner.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[kajmal--"]
2013-07-02 08:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#50

mitt hus, känner någon energierna ?

Cristine
2013-07-02 08:44
#51

Jo det gör jag

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[kajmal--"]
2013-07-02 08:50
#52

kul:  de håller för det mesta till på övervåningen, andarna-besökarna

[kajmal--"]
2013-07-02 09:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#53

på den är väggen finns en dimmensions port

besök dimmensionsport

Posted on juni 17, 2013

hade besök i vintras.  första gången så var det en tjej som ropade. hördes som det kom från andra sidan väggen i tvrummet, vilket det ofta görs, som en dimmensionsport där. så ropade hon ”  karlegon ” högland” och jag kände en beröring på foten. så sa hon  ”men herregud” och då kände jag beröringen på halva sidan av kroppen. så ett tag senare några vekor. så hörs prat igen, den är gången är det en mans röst med. de pratar kommer inte ihåg allt.    han frågar henne , ” äter han mycket”   ( jag har börjat lägga på hullet)   så säger han.  ”ni kan förena er”    så hörs inget mera, jag går och lägger mig i glad förväntan. så fäller jag en dum kommentar. om det väntande besöket. det är tyst, men så hör jag från ovan alienblenda säga. ”å va klantigt”  så rinner den händelsen ut i sanden……………….så har jag ett tag senare ett tredje besök. alla gånger hörs rösterna bakom vägen. mannen är ochså med den här gången. jag frågar om jesus, en röst säger. ”han är en av oss”   jag frågar , är det en dimmensionsport här?  ” ja” svarar mannen.  kan jag komma igenom frågar jag.  ”ja” svarar han. men jag vet inte hur man gör svarar jag , och säger jag kan väl inte gå igenom väggen heller.  då märker jag att han kommer in, det känns på energierna som blir, så förnimmer jag att han står i dörröppningen, men jag kan inte se honom. katten sätter sej upp , och tittar stint mot dörröppningen till tv-rummet. så hör jag hans röst, den låter längre och längre bort , som han går iväg  ”du håller på i småskolan”  säger han. så är han borta. jag sitter kvar , och känner mej snopen!   men ändå så så var det som ett erkännande . att nånting kan jag i alla fall

Marr
2013-09-12 06:32
#54

God morgon alla Ujare!🙂

Hoppas ni sovit gott!

Hittade denna gamla snackistråd vi glömt bort? Sitter och tittar på dagen som gryr. Just nu läggs en milalång chemtrail utanför, annars ser det ut att bli en vacker dag.

Älvorna dansar på gärdet och man kan inte ens se gräset så dimmigt är det, men himlen är blå förutom lite gamla utspridda strimmor som planet kryssar i nu.

Har fullt upp idag men hoppar in titt som tätt när jag kan.

Önskar er en härlig torsdag och att ni kan fylla den med bra saker!❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-09-12 06:53
#55

Härligt väder kommer det att bli här i min lilla vrå inga streck, bara ett litet moln, jag är bortskämd med sådan vy. Lycklig som tusan över att få hem min dator igen, den är ionte vad den varit ..men den har varit med om två blixtnedslag stackarn. Hoppas ni alla får finväder.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Playja
2013-09-12 06:53
#56

*läser början på tråden*
Nääääääääääääääääääääääääää!   Gud vad rörd jag blev nu! 😭❤️

Vad oerhört gulliga ni är *hulkar 

   Till er alla! ----->                 

Gahella
2013-09-12 10:26
#57

Vi Ääälskar ju dig Playja och det var därför det blev sååå tomt efter dig ❤️ 😭

Cristine
2013-09-12 10:30
#58

Japp!🙂❤️❤️

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-09-17 23:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#59

Det rör på dig däruppe. Ser ni tre prickar till höger, den i mitten rörde på sig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-09-17 23:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#60

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-09-18 09:38
#61

Jag ser Cristine vad kul!👍

Såg grejer här med fast i gårkväll innan det mörknat helt. Det var länge sen nu och det gick något på himlen som såg ut som ett flygplan. Fast detta flygplan kryssade så konstigt att jag då förstod att det inget plan var.

Samtidigt kunde man se de här blänken vida runt omkring farkosten. Ja en typisk ufo observation som inte min kamera duger till för. Nu vill jag ha dom längre ner…suck.

Tandläkarbesök idag och hoppas dom inte "äter upp hela hyran" då.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2013-09-19 06:41
#62

God morgon Ujare!

Måste berätta att min inneboende var uppe på Kinnekulle med vänner och tittade på åskovädret som rasade här igår kväll. Fast det höll sig över Lidköping och kullen så jag såg bara ljuset som lyste upp hela himlen.

När dom står där får dom se en stad med ljus på himlen. Dom tror inte sina ögon. Jag sa bara Grattis och fortsätt titta, för så här är det för oss Ufoentusiaster! Nu ska dom åka dit i kväll igen bara för det…👍

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
2013-09-19 06:55
#63

Stort Marr, hoppas de har turen med sig om de åker dit igen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-09-19 07:19
#64

Ja nu förstår dom vad jag pratar om. Sa till dom att dom skulle ta med en bra kamera om någon av dom har en. Annars så har dom ju bra mobiler med zoom på.

Ingrid Krianon åker ju dit och tar emot budskap från våra galaktiska vänner…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-09-19 08:25
#65

Det går inte att fota Marr, för det är som en slags hägring, men säg inget om det till dem. Eller så är det här något annorlunda Kanske de lyckas ändå! Jag såg Casa blanca på himlavalvet.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-09-19 09:13
#66

Ja det kommer jag ihåg du nämnt. Jag som trodde dom såg ett moderskepp eller armada. Skulle velat vara med, men det vill nog inte dom. Ha sällskap av katt-tanten när dom ska pussas med sina flickvänner…😃

Nej jag ska inget säga för jag vill ju att dom fortsätter att titta uppåt.😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
2013-09-19 12:43
#67

Men jösses, har ni sett det?! 😮

Vet att kajmal sagt att hans föräldrar såg något liknande uppe i lappmarkerna för många år sedan

Cristine
2013-09-19 14:01
#68

Jepp 1967. Har sett många konstiga saker som jag inte vetat vad det varit förrän mycket senare.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-09-20 06:32
#69

Jag såg inte detta som grabbarna såg och har aldrig gjort, tyvärr. Får väl vara nöjd med det man har sett och ser.

Har drabbats av en vansinnig tandvärk som inte lindras av starka Alvedon, dom har bara fått mig att må illa och bli alldeles skakis. Ska ringa tandis halv åtta så ska dom ge mig något, eftersom det kom efter jag varit där. Därför har jag inte orkat delta på hela dan igår. Vi får se hur det blir senare idag.

Det är kallt ute men termometern har gått sönder, det är i alla fall frost och grannarna skrapar bilrutor.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
2013-09-20 07:08
#70

Jisses….har ni såå kalltredan?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-09-20 07:27
#71

Ja men vi ska få 14-16 grader på dan idag. Det är ju inte så illa och får solen stråla lite så blir det nog skönt sen.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[kajmal"]
2013-09-20 10:12
#72

#67http://ufonat.wordpress.com/2013/03/21/farmor-o-farfar-observation-30-talet/

[kajmal"]
2013-09-20 10:15
#73

har en halvvild katt oss mej i natt satt den på bron i regnet och jamade. öppnade dörren till slut kom den in , men min katt fräste som ett lejon.så fort jag kliver upp springer den ut igen………..vet inte vad jag ska göra

Gahella
2013-09-20 10:21
#74

Ja just det kajmal, det var din farmor och farfar som såg det

Låt katterna vänja sig vid varandra i deras takt så kanske de kommer bli bästisar med tiden, annars kommer den snart upphöra att komma till dig inom en snar framtid, tror jag

Cristine
2013-09-21 10:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#75

Kampen: Solen lös på helblå himmel..men snart drog molnen in och då försöker solen förgöra dem och skickar ut en stråle Deblev mörka men jag kan inte ljusa dem på paddan.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-09-21 10:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#76

,,

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Cristine
2013-09-21 10:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#77

..den skjuter sig loss från molnen och nu ser det ut så här…16 i skugga och 22 i solen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-09-21 10:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#78

Så här:

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-09-22 01:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#79

Jag blir så jäddrans less på mej själv. Less på att jag inte håller koll som förut,att jag inte kan slänga mej på föstret utan måste skrika på dottern. Nu såg jag den största farkost jag hitills sett, jag kom inte åt fönstret som var igenimmat så jag fotade igenom när det var för sen och sedan kom dottern men då fanns bara en bred gata som minne.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-09-22 02:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#80

Bara spåret som sagt*suck*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Playja
2013-09-24 14:01
#81

Sitter här och försöker ta sats för att gå ut med hunden.  🥵

Det är föga roligt då det regnar på tvären, för att det blåser som bara den. Jippi! (not) 

  Ja… jag vet det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.  😛

*sätter på mig gummistövlarna*

Ha det så bra alla.

Marr
2013-09-24 14:20
#82

#72 Tack Kajmal för länken, nu minns jag att jag läst det tidigare. Oj oj oj vad intressant.

Men vad jobbigt med katten. Hoppas hen hittar hem igen och inte är en sommarkatt. Sådant där får mitt hjärta att gråta och förstår dig så väl. Jaa vad ska man göra? Själv har jag fått lämna några till djurskyddet efter jag haft dom hemma en tid, men inte lätt när dom är halvt förvildade.

Ger sig inte katten av så får du väl fortsätta att stödmata och kanske öppna upp i ngt skjul eller ha någon låda någonstans där kissen kan komma undan snö & kyla.

Här har också regnat men nu skingras molnen och solen kikar fram. Blir bra det för varken doggen eller jag gillar regn om det inte är över 20 grader varmt.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Playja
2013-09-24 14:24
#83

*ha ha ha* Man skall inte ha bråttom. 😛

Hann inte öppna dörren förrän solen tittade fram och det sluta regna.

PERFEKT flyt!  😃

Annons:
Marr
2013-09-24 14:30
#84

Denne sengångare som jag är så hinner det nog börja regna igen innan jag är klar, nu ska jag hoppa i badkaret först. Ha en härlig och torr promenad då Playja!😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Playja
2013-09-24 14:42
#85

Tack Marr! Ja det blev en kort promis men torr. 🙂

Bad… *saknar* Har inte badat i bakar på säkert 15 år. Ha ett skönt bad! *avundsjuk som bara den*

Marr
2013-09-24 14:48
#86

Hade jag inget badkar så hade jag köpt en stor plastunna eller något som jag kunde knyckla ihop mig i. Är beroende av badkar. Sedär nu regnar det igen och en stor regnbåge bildas just nu. Fasen nu blir snart badvattnet kallt också…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Playja
2013-09-24 15:00
#87

*asg* Du får väl tappa upp mer varmvatten.  😉

Jag har alltid velat ha en vedeldad badtunna… men ännu har det inte blivit så.

Tänk att sitta i en sådan nedsänkt till hakan när det snöar ymnigt och man ligger där i värmen. Tittar upp i  himlen medan snöflingorna dansar runt mot ansiktet. WOW!

Marr
2013-09-24 15:15
#88

Jamen en badtunna utomhus är ju rena drömmen!🤪

Nu måste snart någon komma och slå mig på fingrarna här för kommer inte ur stolen. Ha ha ha jag får nog släppa ur allt vatten och spola upp nytt nu. Det skulle inte hyrevärden gilla när jag slösar på oljan. Inte snällt mot naturen heller.

Nää nu får jag banne mig logga ut får ju inget vettigt gjort här heller, bara snattrar hela tiden, här och där. uj uj uj…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Playja
2013-09-24 15:23
#89

#88

(blev sugen på glass av inläggsnumret  88-an)

Äh… "Gå å bada"!  😂

[kajmal"]
2013-09-26 07:27
#90

grattis  gahella!

Annons:
Playja
2013-09-26 09:57
#91

#90

Tack för påminnelsen om  att Gahella har födelsedag.  👍

Gahella
2013-09-26 10:24
#92

Åh tack goa kajmal ❤️Var det du som mindes det? 😉Kram på dig!

Amon
2013-09-26 11:02
#93

Stort Grattis på din dag Gahella! ❤️

Gahella
2013-09-26 14:54
#94

Kraam Amon, goa fina syster ❤️

Cristine
2013-09-28 18:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#95

Go´kväll på er alla tittade man ut så visste man ej vilket väder det skuiie bli och vita moln gick åt vänster , svarta åt höger…. förvirrande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
2013-09-28 19:08
#96

Go kväll vännen. Ja och det är väl typiskt chemtrailsmolnen som funkar så i regel?

Cristine
2013-09-28 19:24
#97

Ja nu är de tillbaka igen, fy fasen.😡

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Gahella
2013-09-28 19:29
#98

Ja det låg tjockt av dem här både igår och idag 😕

Marr
2013-09-29 08:13
#99

Ja så är det ju här med och trots deras sprayningar nu även ska vara bra för våra trådlösa täckningar med dessa metaller som sprutas ut. Så tycker jag det verkar bli sämre med täckningen när tjockan lägger sig…

Här har varit fullt upp hela helgen och hoppas det lugnar ner sig nu när vardan snart kommer. Igår hann jag nog aldrig ens öppna datorn.

Idag är det en blå himmel som visar sig för oss, men även en del svaga strimmor med vågmönster här och var.

Nu har jag lite att läsa igen…

En härlig höstsöndag önskar jag er alla U:jare!☀️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-09-29 08:38
#100

Visst är det fantastiskt att äntligen Svenska folket ska bli informerade.

Miljöpartisten Pernilla Hagberg inbjuder härmed att delta i

flygbladsutdelning om chemtrails vid IPCC:s presskonferens i Stockholm i

morgon, fredagen den 27:e september 2013..

IPCC: "A press conference to present the Working Group I Summary for

Policymakers will be held in Stockholm. More information, for the media,

is available in the media portal.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Playja
2013-09-29 08:46
#101

#99

"Här har varit fullt upp hela helgen "

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Samma här! Fullt ös då gubben fyllde år igår och så kom min son som en glad överraskning. ❤️ Har inte träffa han på 1 år då han bor i en annan del av landet och det är ett gäng mil emellan.

Det var så himla kul att få pussa & krama på han. 🤗 

Han är 38 år men kommer ALLTID vara min bäbis. *s*

Cristine
2013-09-29 08:50
#102

Visst är det konstigt Playja att de aldrig blir vuxna..min äldsta bebis är 51😂 år gammal

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-09-29 08:57
#103

😂Å vilka goa mammor era bäbisar har!😃❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Playja
2013-09-29 09:19
#104

Jamen visste är konstigt Cristine! 😃

Kom att tänka på min mormors syster som var en bra bit över 100 år och hennes dotter var 20-25 år yngre (minns inte riktigt åldern).  Mamman fostrade sin dotter som ett barn hela livet. 😛 Tyckte det var så konstigt då när jag var liten.

Annons:
Cristine
2013-09-29 09:32
#105

Nej så långt går inte min syn eller tillsyn till barnen😃

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Playja
2013-09-29 09:51
#106

Nej samma här. Jag säger aldrig något.

Kan tycka att vissa saker han gör är lite hmmm  konstiga, men det är hans val. *s*  😉

Cristine
2013-09-29 10:09
#107

Vi är bra lika då😃

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-09-29 10:10
#108

Dubbelt

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
2013-09-29 11:36
#109

Är glad för din skull Playja att du äntligen fick träffa honom då!❤️

Ja samma här, är nog lite för morsig både i deras och i mina egna ögon, men jag kan vara tyst också som tur är 🤐

Playja
2013-09-29 11:45
#110

Ja Gahella det var så förbaskat kul då han kom in och jag trodde jag fått hallisar. Hade inte en susning om att han tänkte komma hit.  😃

Gahella
2013-09-29 12:01
#111

Ååå då är det nästan som man får en hjärtattack med all kärlek som vill hoppa ur hjärtat och famna om honom med 😍

Annons:
Cristine
2013-09-29 13:00
#112

Vilken härlig överraskning Playja…han blev väl nästan uppäten lillstackarn  heeee he he!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Playja
2013-10-01 15:36
#113

#112
Ja. Cristine!  det blev kramkalas.  🤗

Idag är jag på värsta humöret. 😡

Har inte åkt kommunalt på mannaminne och eftersom jag skall ta prover varannan vecka tänkte jag att då tar jag bussen-pendel. Köra bil funkar inte så bra med mina händer.

Ja ha ja… det var inte det enklaste. Förköpshäftet har gått i graven och nymodigheten Accesskort införskaffades på Pressbyrån då jag var till sjukan sist. (åkte bil dit) Tänkte jag skulle vara förutseende så man i.a.f hade kortet klart.

Bara att få betala för kortet retade upp mig. Nu var det ingen större summa (20:-) men tyckte va fasen det var för jäkla stil när man var tvungen att ha den där plastbiten för att kunna fylla på sin "reskassa" och "köpa" biljett för att kunna åka.

Sen när jag köpte kortet talades det inte om att man måste ladda via SL-ombud första gången Eftersom jag hade tänkte göra det på nätet så gjorde jag inte det då.

Nu sitter jag här och kan inte åka med min jäkla plastbit och på bussar kan man inte köpa ett smack, så då måste jag ta mig via bil till ett ställe för att kunna köpa "reskassa" för att kunna åka kommunalt. Smidigt va?

Hur som…hoppas ni har det bra alla sköningar  ❤️

Nu skall jag ta mig en liten lugnande promis för jag blir skogstokig på dumma system.

Playja
2013-10-01 16:48
#114

Det svänger fort här med humöret.  😃

Tog en till sväng förbi postlådan och såg   ----> 

Idag har jag fått paket som jag tänker öppna lite senare i lugn och ro.    Är så uppspelt glad….tjo hooooo!  

🌺💋 Tack du fina goa Cristine ❤️🤗

Cristine
2013-10-01 18:04
#115

-😃❤️

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-10-15 00:10
#116

Jag börjar bli brydd om de olika buskapen , Drunvalo säger att när vi börjar vårt nya liv kommer vi inte att komma ihåg något av detta, St.,Hilarion säger  att vi ska använda våra änglavingar, på ett  annat ställe stod att de som ville kunde bli hämtade.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-10-24 12:52
#117

Nu kommer molnen från Växjö hit.. jäklar annama.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-10-24 13:47
#118

Vi har solsken här idag och molnen är nästan normala…Har det sprayats i natt månne? Och dom nu far med vindens hastighet till dig? Molnen rusar i blåsten sydväst i från och norrut…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
2013-10-27 02:33
#119

lade mej 1.11 vaknade 2.22 inte mycket sömn. hur var det nu med jämna siffror? Förra dagen klev jag upp 5.55

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2013-10-27 18:07
#120

Siffrorna visar att du är med i den andliga utvecklingen som händer just nu!👍

Cristine
2013-10-28 11:32
#121

Ahaa…är det så!  Så roligt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-11-02 08:22
#122

Gomorron på er!👋

Titta vilken rolig leksak jag hittat här nedan, en sån skulle jag vilja ha! Vad vi skulle busa med den katterna och jag eller mest jag antagligen. Guuu va barnslig man är!

Cristine, har du ändrat orden i trådstarten? När då? Såg inte det förräns nu. Tror du Playja mår dåligt? Hoppas verkligen inte det!

Kram Playja om du ser det här och jag hoppas du inte har en massa värk och besvärligheter!❤️

Kram till er andra Ujare också och önskar er en härlig helg!🌺

http://video.se.msn.com/watch/video/magic-ufo-toy/1jjg6lckr?from=dest_sv-se&src=v5%253aendslate%253arelated%255eplay%253arelated_0

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
2013-11-02 09:45
#123

jag kunde inte se videon då den ej var tillgänglig 🤔

Gahella
2013-11-02 09:51
#124

Jag såg den och en sån vill jag också ha i julklapp :))

Har också tänkt mycket på Playja och undrar hur hon mår…❤️

Marr
2013-11-02 09:51
#125

Det var konstigt för det är den för mig…🤔

En Ufo-leksak är det. Den finns på Msn…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Playja
2013-11-30 20:21
#126

Har ni börjat julhandla ännu? 😉

Jösses säger jag bara.  Julefriden är på topp. NOT!

Se klipp på Aftonbladet

Cristine
2013-11-30 20:58
#127

Det var ju sådant här som dom vill ska hända med Nwo.. att folk ska bli galna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-12-01 08:49
#128

Fy farao vad människor kan vara äckliga. Att dom inte skäms!🤮

Hej på er!

Här är vackert väder och blir flera plusgrader i dag, men blåser något hemsk. En go 1:a Advent och härlig söndag önskar jag er!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-12-12 07:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#129

Gomorron på er! 

Nu fattas 2 dagar till Tredje advent, märks att vi är ombord på il-expressen, har ni mycket kvar till jul?

Jag har inte köpt en enda julklapp än.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-12-12 07:52
#130

Morrn morrn!

Men vad lustigt satt här och letade efter snackistråden, men som vanligt fastnar jag på annat och en massa gamla inlägg.

Har köpt 2 julklappar, den ena har ju du skickat till mig Cristine som mammsen ska få.

Vi har slutat köpa julklappar heter det ju, men ngn liten sak blir det allt. Denna julen ska lägga några kronor på grabben jag är s.k. extramamma till. Det får bli sådant som är behövligt som kallingar och sockar, för han har inga pengar alls.

Vad gjorde du i söndags Cristine? Det var ju andra advent då. Eller har jag tänt på 2a ljuset för tidigt? Nä tittar i almanackan nu. 3e advent blir det på söndag. Har inte så stor ordning på dagarna ja' he he he. Sen är det bara lite mer än en vecka kvar till Julafton.

Jag tar det lugnt jag. Så skönt det är att slippa det överdrivna bestyret. Kanske gör jag lite julgodis och ska köpa ekoprinskorvar & köttfärs till köttbullarna hos vår lokala charkmästare.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-12-12 08:52
#131

Oj oj oj ….virrig tanten!

Nu har jag ändrat.

Nu måste jag gå till de andra sajterna för där har jag skrivit fredag😮

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-12-12 09:03
#132

Jag tycker inte heller det är lätt att hålla ordning på dagarna som sagt. Får kolla datumet på datorn sen titta på almanackan på väggen för att veta vilken dag det är.

Jag hade inte blivit förvånad om jag tänt ett ljus en vecka för tidigt ha ha ha…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[Hukanson]
2013-12-12 11:30
#133

Hallå alla julklappsköpare, vad händer? är julmarknaden överhettad så att vädret påverkas? Vi uppe i norrland have 9 grader varmt i går kväll och fem grader idag på morgonen. Samtidigt läser jag av en vän på Facebook att Antarktis slår köldrekord med minus 95 grader celsius. Det är kallt. Planeten fortsätter att bete sig och vara oförutsägbar. Kanske beroende på någon utomjordisk påverkan. Glad Advent på er i alla fall.

Fizzy
2013-12-12 12:39
#134

Tyvärr är det vanligt att det blir så kallt. Bara att vi människor inte mäter det tillräckligt ofta för att se det. Forskarna har konstaterat att det kommer kalla punkter vid vinter varje år som vi inte mäter. Vem vet det kan ha gått upp till 100 grader kallt utan vår vetskap.

May the Gerbils be with you :3

Cristine
2013-12-12 20:49
#135

Nu när jag var inne på LK.s  gomorrontråd som jag gjorde så lade jag märke till att den gjordes :   2013-12-12 05:55  Cristine

Det roliga med det är att jag vaknade kl 4.44 men lyckades somna om.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-12-12 21:11
#136

Ja det ser jag! Grattis! Det är bra det. Känns så i alla fall.

(tummen upp & ler, fortfarande inga smilisar)

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
2013-12-12 22:00
#137

😃

Upp till toppen
Annons: