Off Topic - Utanför ämnet

Ot Modig nog..

2013-04-19 19:28 #0 av: Cristine

att se denna till slutet jag kunde det inteFörskräckt

Fast jag tvingade mej till slut, herreje..jag fick ont i magen.Förskräckt

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-04-19 19:59 #1 av: Gahella

Sorry, men den bet inte på mig. Men de här gör det, fy f-n jag ryser och får ont i hela kroppen.

Den här handlar om en fransman som bestämt sig för att gå mellan tvillingtornen och som jag såg. Och jag ville bara kräkas
http://www.svd.se/kultur/film/man-on-wire-snyggt-dramatiserad-balansakt_4126229.svd

Och så den här klassikern som heter Men at lunch som bara är för mycket!

http://hn.se/nyheter/falkenberg/1.1895088-hogt-over-new-york-satt-okome-grabbarna

Anmäl
2013-04-20 11:19 #2 av: VSK

Nu minns jag inte vilka, men det var ett indianfolk som var mkt attraktiva som skyskrapebyggare när det begav sig.

De traskade runt på järnbalkarna 400m upp i luften, precis som de spatserade på grusgången Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-04-20 22:34 #3 av: Cristine

Huuuuvvaaa!Förskräckt

Anmäl
2013-04-20 22:52 #4 av: VSK

SSL

Att vara byggnadsarbetare i New York och Chicago krävde starka nerver. Ofta var det indianer och personer ur låga socialgrupper som fick de farliga jobben.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-04-20 22:54 #5 av: VSK

Jag googlade lite nyss och det verkar som indianer inte kan få svindel.

Jag kopierar första inläggen.

1. Just det. Varför drabbas indianer inte av svindel? Tyvärr har jag inte hittat någon internetlänk som styrker detta faktum, hittade infon i en New York-turistguide som uppgav att de fick bygga skyskrapor på 1930-talet. Är det någon som vet varför detta är fallet, eller rentav kan dementera det?

2. Det gäller väl bara Sioux-indianer? Tror det beror på en genetisk defekt.

Anmäl
2013-04-20 22:55 #6 av: VSK

Så där kom svaret varför indianerna och vilka var så poppis Gapskrattar

Anmäl
2013-04-21 00:23 #7 av: Cristine

Även om jag hade den defekten i mina gener så skulle jag aldrig i livet göra det arbetet..för ramla kan man,  även om man inte har svindel.

Anmäl
2013-04-21 03:34 #8 av: VSK

Ja. Det räcker att man får nå tjall med hörsel/balansen/blodtrycket. Eller att det kommer en kastvind.

det var en del som gick åt enbart till Empire State Building. Ledsen

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.