Annons:
Etikettvetenskap
Läst 1802 ggr
[VSK]
4/15/13, 7:58 PM

Maya-folket

Får mig att häpna av beundran. De visste minsann vad de höll på med när de räknade matte.

Annons:
Cristine
4/15/13, 9:39 PM
#1

Här berättar Ricardo Gonzales om en man som kom till Mayas by långt före Columbus-Han kom från havet och var lång blond blåögd och hade skägg, det är hans staty du ser.

 Det här ska ha hänt 10500 år före kristus. Det var han som gjorde eller hade den runda tavlan med sig så den är inte gjord av mayafolket men de fick lära sig utav honom allt om universum och matematiken.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
4/15/13, 9:42 PM
#2

Oj, samma år som Cheopspyramiden byggdes enligt "ny" teori. Slump?

Cristine
4/15/13, 9:59 PM
#3

Nej det är ingen slump allt hänger samman.

Här är hans sida som man kan översätta det finns mycket där att läsa om en stad som an besökt under jorden.. inte den i jordens mitt utan en övergiven sådan. Han fickbesök av en Alien när han var 16 år.. har varit inbjuden på ett skepp har prövat på att åka i en bubbla och mycket mer.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
4/15/13, 10:03 PM
#4

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
4/15/13, 10:05 PM
#5

Är det spanska i länken? 🤔

Evisen
4/15/13, 10:24 PM
#6

Jag har kollat på ett tvprogram som heter Ancient Aliens som går på kanalen History. Där har det pratats om att Maya-folket fick en gång i tiden besök av utomjordingar som hjälpte dem.

Annons:
[VSK]
4/15/13, 10:26 PM
#7

#6

Jag har alla avsnitt 🙂

Cristine
4/15/13, 10:26 PM
#8

Det finns ett översättningsprogram med tror jag annars får du gå ut på nätet och skriva Legado cosmico  och där på sidan om frågar de om du vill ha översatt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Evisen
4/15/13, 10:29 PM
#9

#7 Vad trevligt:).  Jag tror jag har sett merparten av de programmen, och jag undrar ibland vart de fann den där grekiska killen med håret som står upp.. Är mer fashinerad av det än vad han har att säga*s*.

[VSK]
4/16/13, 2:47 AM
#10

okidoki.

Upp till toppen
Annons: