E.T. / Utomjordiska raser

aliens underjord

2013-04-13 08:26 #0 av: [kajmal--"]

Anmäl
2013-04-13 19:32 #1 av: VSK

Måste vara en väldigt gammal fil med tanke på upplösningen Funderar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-04-14 07:36 #2 av: Farwuq

Det ser ut att vara filmat i rörledningar...
Så diametern kan inte vara stor.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2013-04-14 07:48 #3 av: VSK

Nån form av kloaker tolkade jag det som oxå. Eller katakomber.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-04-14 07:52 #4 av: Farwuq

Njä... titta på stenarnas storlek och på röret vid 0:30. Jag tror inte att höjden överskrider en meter. Allt verkar vara filmat från en sond av något slag. Inte av en människa som bär på en kamera.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2013-04-14 07:55 #5 av: VSK

Okej.

Jag har svårt att se filmer med denna låga upplösning Funderar

Anmäl
2013-04-14 09:33 #6 av: blessingstoyou

#0 Småläskigt på  ett mysigt sätt. (Bakom datorn är lagom, skulle inte vilja röra mig genom kloaksystem eller vad det nu är och möta en sån filur)

Jag bidrar med en video som textar lite ur en intervju med en arbetare från den underjordiska basen Dulce. Han talar om aliens av ett par sorter under jord. 

http://www.youtube.com/watch?v=PRN56eLJYBQ

Anmäl
2013-04-14 09:37 #7 av: blessingstoyou

Den här videon. Är det alien-kloner, hybrider man odlar i den underjordiska basen Dulce? Är det en äkta film som smugglats ut? Vad tror ni?

Anmäl
2013-04-14 09:44 #8 av: blessingstoyou

Den här videon visar ännu mer film. Det ser onekligen märkligt ut. 

Texten under videon:

Dulce underground secret Base under Mt. Archuleta, Dulce, New Mexico
this footage has allegedly been smuggled out from the Dulce alien underground base where humans and aliens work together on horrific bio genetic experiments this mind blowing new footage leaves many questions unanswered you can see a vast hall of cryo genetic feeding tanks and vats Each of these tell a confusing, disturbing story of human / alien interaction in the top secret

http://www.youtube.com/watch?v=g44UuRp7D-g

Anmäl
2013-04-14 09:53 #9 av: Gahella

BTY, de känns helt sanna för mig. Den första filmen du la in påminner t.om om en dröm jag hade för många år sedan

Anmäl
2013-04-14 09:55 #10 av: Gahella

Jag har också läst och även tror på att vissa av dessa reptiler fanns på jorden innan vi gjorde det. Att det är de som är ursprungsrasen här

Anmäl
2013-04-14 09:58 #11 av: blessingstoyou

#10 ja så har jag också hört. Det är därför dom ser sig som härskare. "Vi var här först ju!!!! "

Anmäl
2013-04-14 10:14 #12 av: Gahella

Ja precis, de ser nog oss som några jäkla inkräktare som de gör allt för att göra livet surt för av den anledningen...Skrattar

Den första epoken i invandrarhat kanske rent utav? Skämtar

Anmäl
2013-04-14 22:35 #13 av: Cristine

Varför jag inte tror på reptilerna som visas på youtube är därför att de tål inte ljus och ännu mindre gälla ljud som de som krossar glas (alltså ljudvågorna) så vi bör nog införskaffa tjejlarm.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-04-15 09:01 #14 av: GhostHunterGbg

@ blessingstoyou

Den video är en fraktion av en större från en japansk tv show som handlade om Dulce Base, det vet jag med all säkerhet (tyvärr)

Anmäl
2013-04-15 09:07 #15 av: blessingstoyou

#14 Tack för att du berättar det. Jag var själv lite osäker. Ja trist med sånt som florear som påstått äkta. De som verkligen har varit i basen som berättar behöver inte sånt.

Anmäl
2013-04-16 16:12 #16 av: Eliiza

Utomjordingar kan faktiskt också se ut som vi gör här på Jorden. :-) Speciellt om de kommer från planeter med samma eller liknande livsbetingelser som finns här. :-)

I bl.a. Indien lever en ras som endast skiljer sig på det sättet att de har en blåaktig hud. De lever mitt bland de övriga indierna men syns inte i mängden eftersom de bär samma täckande kläder som många andra människor där...

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.