Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 795 ggr
Marr
2013-04-11 09:55

CST's spellista från Sävedalen

Cosmic Star Traveller spanar fortfarande uppåt och filmar, till min stora förtjusning. För de här "bollarna" är så välbekanta för mig sedan många år. Jag vet vi är många som ser dom.🙂

http://www.youtube.com/watch?v=_8BEYC5KCD0&list=UUa-0aoN6NYAINExxOcOq32w

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Evisen
2013-04-11 10:22
#1

Riktigt häftigt Marr👍.

Att se de där kloten är nog en väldig upplevelse. Verkar som det är hos dig och Cristine de häftiga upplevelserna finns.. Kanske borde flytta åt ert håll*s*.

Marr
2013-04-11 10:36
#2

Jag bor närmare Göteborg än Cristines. Tror nog att dom finns precis överallt. När jag bodde 4 mil norröver mellan -97-2007 var det ett himla hålligång på dom. Nästan varje kväll och även ngn gång på dagen såg vi dom på den tiden. Även de som var mer skeptiska fick se då dom var och hälsade på oss. Dom är inte lika skeptiska längre hi hi…

Tyckte det var konstigt att de inte sett detta förut så jag frågade om dom endast tittade på sina fötter? Slår vad om att dom lyft på huvudet efter detta och fortsatt titta på himlen…😃

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Evisen
2013-04-11 19:07
#3

Det "nissiga" är ju att hos mig lyser de med sin frånvaro. Snart börjar väl grannarna mitt emot mig undra varför jag står med kikare och glor i  den på min balkong😮. Kanske ska börja dela ut lappar i deras portuppgång: Ufo spaning pågår i lägenheten mitt emot er*s*.

Marr
2013-04-11 20:48
#4

He he ja det finns säkert dom som undrar här med…men det verkar ok ändå. Tror dom ser på teve mer än på mig…

Vissa perioder verkar det "heldött" här med, så man tänkt man bor på fel ställe. Men rätt så va det är så händer det något…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: