Framtiden -2012 och efter

Bashar 2010-2015

2013-04-10 13:21 #0 av: stillness

Här går Bashar igenom den nya Öppnande Energierna som vi nu gått in igenom och får reda på vad som väntar oss.

Väldigt inspirerande.

Engelsk Info:

Consciousness is speeding up, making days pass by as if lasted only few hours.
People are getting more sensitive and more alert to the external world, but most of all to what is going on inside ourselves. I could not stress this enough.

- STAY TUNED TO YOUR INNER VOICE DAILY!
- Be of good hearted intentions towards Yourself hence others.
- Follow your passion and what your heart tells you.
- Clear your Mental, emotional, physical bodies.
- Balance your diet.
- Spend time in nature.
- Nurture Nature.
- Be aligned with your True Core Self.
- Daily send love Towards Gaia by seeing it glowing with Loving Light. There is many other things You could do to help this transition to go as smooth as it is possible.
As i have said earlier. Follow Your heart and it will guide you in the darkest days of your life.
Call upon Angels and Guides as they are very much around you all the time.
ALLOW AND ASK for assistance, as only then "they" can help you on your journey to higher state of consciousness.

The good news is, You are reading these words and you are interested in these subjects. It means that you are already on a good path.

I send you my heart felt love and compassion.

Let Passion and Love to ALL THAT IS be your fuel in your engine.

~Namaste~

Ps. Please visit www.bashar.org for more wonderful educational

Anmäl
2013-04-10 13:23 #1 av: stillness

Del 2

:)

Anmäl
2013-04-10 16:25 #2 av: Gahella

Lyssnade faktiskt på Bashar igår och ramlade på en gammal video där han sa att detta år 2013 är året då den gamla världen släpper och det nya kommer visa sig alltmer. Inte ordagrant men andemeningen var så

Och det känns sant i mig med tanke på mina egna upplevelser och drömmar och även vad andra sett, hört och upplevt

Anmäl
2013-04-11 13:57 #3 av: stillness

vad härligt gahella att det resonerar med ditt inre :)

Har du kontakt med dina GuideR?

Anmäl
2013-04-11 14:05 #4 av: [KosmosBill]

Bashar är skitcool !Cool

Anmäl
2013-04-11 15:32 #5 av: Gahella

Stillness...Jag vet inte vem jag har kontakt med, men någon/några är det. Har det mycket tydligt genom mina drömmar, och när jag lyssnar innåt hör jag inte alltid orden men jag känner innebörden av dem. Men det är mycket till och från för ibland upplever jag att inte har någon som helst kontakt.

Ja det låter jätteflummigt men det är inte så lätt när det är en vägg emellan Skämtar

Och du då stillness, upplever du att du har någon form av medveten kontakt?

Anmäl
2013-04-11 16:15 #6 av: Majkanz

Väldig bra oxå. Antagligen reda upplagd här, en repris skadar aldrig :)

http://www.youtube.com/watch?v=LHW5aTTOX1w

Anmäl
2013-04-12 16:13 #7 av: stillness

Gahella, inte så att jag hör dem , men jag ser hur livet talar till mig mer och mer drar till mig saker etc, jag har känt energier runt mig som liksom pulserar och jag tror detta kan vara guider :)

Gahella tack för tipset jag skall nog köpa boken bringers of danwn

står det där om hur de lever plejaderna?

Anmäl
2013-04-12 16:53 #8 av: Gahella

Va fint, då kan man säga att du lever medvetet när du ser det.

Ja så känns det här också, och alla har dem omkring sig men alla känner dem inte.

Såg att du laddat ner boken så du får läsa själv för jag minns inte så mycket om just den delen

Mycken nöje :)

Anmäl
2013-04-13 12:45 #9 av: stillness

läste du boken bringers of the dawn? Gahella när den kom ut 1992?

Jag känner mindre o mindre rädsla Gahella och mer min kraft :)

något du själv gått igenom?

jag ser hur mycket av mina ex rädslor har varit reningsprocesser tror du skrev det när bla jag o koalani fick drama spel här på ifokus.

:)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.