Framtiden -2012 och efter

Han vet sanningen

2013-04-09 15:18 #0 av: Cristine

. (kan vara falskt) men jag tror på den!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-04-09 21:18 #1 av: Marr

Vad roligt du hittade denna för jag såg den för ett tag sen och tappade sen bort den.

Jaa tänk att så tror jag med (men kan ju vara fel). Med detta världsstyre vi har nu så fattar man ju världseliten inte vill vi ska veta att vi har tillgång till gratis energi t.ex... Dom är livrädda för att alla ska vakna och inse hur det står till, för då är det kört för dom.

Tack för en bra film Glad!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-04-09 21:50 #2 av: Cristine

Varsågod, jag tyckte den är jättebra.

När jag hörde Ryssen tala perfekt amerikanska så kom jag ihåg en vän till pappa som varit i Ryssland i något ärende (jag har för mej det var väldigt svårt komma in där på den tiden) och han berättade att småbarnen fick lära sig perfekt amerikanska för att kanske bli framtida spioner. Det tyckte vi ungdommar lät väldigt spännande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-04-09 23:06 #3 av: Marr

Oj, ja det förstår jag att det lät spännande. Det tycker jag med...roligt du har sådana minnen som kommer fram då å då. Det kan man ha nytta av i sitt stora pussel å så får vi vara med på ett par hörn...Tummen upp 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.