Framtiden -2012 och efter

Vart är alla aliens...

2013-04-09 09:07 #0 av: VSK

Ololigheterna eskalerar hela tiden på Korea-halvön. Vad gör alla aliens för att förhindra att kärnvapen används? Gömmer sig aliens bland molnen och skjuter ned missilerna därifrån?

Vid alla konflikter så ökar aktiviteterna gällandes UFO´s, men jag har inte sett ett enda videoklipp nu. -har ni hittat videos?

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-04-09 09:42 #1 av: Marr

Är dom där så får man nog inte se dom. Fast kan nog tänka mig att det dyker upp filmer där dom kan zoomas in. Undrar vem i Nordkorea som har utrustning för att filma sådant? Den skjuter dom väl på kuppen? Ja jag vet inte jag. Har inte sett några filmer då jag mest krånglar med datorn nu för tiden...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-04-09 10:20 #2 av: Cristine

Jag lade in en video där de filmar ut i rymden med ultraviolett ljus och det ser ut som en myggsvärm. Skulle du se uppåt och alla ville visa sig så var det hundratals du skulle få se.                                                         

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-04-09 13:10 #3 av: Eliiza

Hej!
Utomjordingarna kommer inte att hindra oss jordbor från att använda kärnvapen mot varandra. Vi måste gå framåt i utveckling på alla plan utav egen kraft och vilja samt lära oss utav våra egna misstag.
De kan undervisa och vägleda oss, om vi önskar, men de får inte ingripa rent fysiskt.

Men..., om vår, teknik, våra vapen och/eller krigshandlingar skulle få spridande efterverkningar och då innebära hot mot andra fredliga/oskyldiga världar och universa etc så skulle de däremot ingripa i självförsvar.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.