Annons:
Etiketteretutomjordiskt
Läst 2447 ggr
[VSK]
2013-04-09 09:01

Forskare lovar visa upp utomjordingar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ufo-forskaren Steven Greer tror sig ha svaret.

I en ny amerikansk dokumentärfilm påstår han sig avslöja utomjording – i miniformat.

Finns de eller finns de inte?

Filmen Sirius påstår sig i alla fall avslöja sanningen kring huruvida det finns liv på andra planeter. 

– Detta är verkligen den största berättelsen som hittills aldrig har berättats, säger filmens skapare Steven Greer i ett videouttalande enligt Huffington post.

Vill inte att sanningen ska fram

I filmen, som beskrivs som en dokumentär, visas skelettet av en liten främmande varelse endast 15 centimeter lång. En figur som, enligt filmens skapare, ska vara en utomjording som påträffats i Atacamaöknen i Chile.

– Vad människor måste förstå är att sekretess kring ufon och utomjordisk intelligens egentligen inte har något att göra med utomjordingar. Det har att göra med människor och makt som vilar i stora företag och finansiella intressen som inte vill att du ska veta sanningen, säger Steven Greer i en video.

Sirius ska även visa hur de potentiella gästerna tagit sig till jorden och tillbaka.

Dokumentärfilmen har Hollywoodpremiär den 22 april.

Annons:
Marr
2013-04-09 09:45
#1

Du kan lita på att denna filmen ska jag göra allt för att få se. Fast inte åka till Hollywood då….🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-04-09 10:05
#2

Han har ju haft kontakt med dem länge

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
2013-04-09 10:16
#3

Ja han och Alex Collier som är en f.d militär.

Jag ser också mycket fram emot att få se den här filmen

Majkanz
2013-04-09 11:51
#4

Hört Steven Greer nämna att det kommer att finnas en stream tjänst som man kan se filmen igenom. Pengarna som genereras av filmen kommer gå till att bygga ett labb som forskning av fri energi på teslas ideér ska genomföras.

Det donerar jag gärna pengar till. :)

[kajmal--"]
2013-04-09 13:11
#5

klockan 14.45 ska clas svahn vara i p4 och prata om det

Marr
2013-04-09 13:14
#6

Tack Kajmal det visste jag inte! Ska lyssna på det, ställer klockan…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Upp till toppen
Annons: