Vetenskap

(Dokumentär) THRIVE

2013-04-08 00:45 #0 av: Yodawg

Jag snubblade över en dokumentär som jag såg för ett år sedan och jag tänker se igen, då den väckte ett stort intresse inom mig. Jag visste inte vilken kategori som jag skulle lägga den i då den stämmer överens med dem mesta, men jag hoppas att den kan intressera åtminstone några av er. 

Här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=lEV5AFFcZ-s

Du är välkommen att diskutera filmen och ämnet här!

Anmäl
2013-04-08 09:10 #1 av: Marr

Det här är en underbar film, men av någon anledning har jag inte sett hela. Dags att se den i sin helhet nu, fast får ta den i omgångar. Tänker börja om från början igen.

Tack Yodawg en viktig dokumentär!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-04-08 11:42 #2 av: Cristine

Jag får nog dela upp den stumpvis                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    jag hinner inte ta ni hela  på en gång.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-04-09 12:44 #3 av: Marr

Nej den måste nästan delas upp. Det är bra att man bara hinner se i omgångar. Huvudet ska ta in vad ögat uppfattar också s.a.s. he he...Glad

Hmmm...FunderarNu har vi lyckats rensa bort Adobe Flash el. vad det heter, vad det verkar på denna datorn. Går inte se endel grejer, ser jag...Argfår testa om jag kan ladda ner det igen då...Funderar lite OTtjöt...

Anmäl
2013-04-09 13:47 #4 av: Gahella

Här har ni den med svensk text

Anmäl
2013-04-09 14:23 #5 av: Marr

Tack Gahella suveränt! Tummen upp

Härligt med en riktig text. Trots allt så missar man endel utan, även om man fattar engelska.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.