Annons:
Etiketterdrömmarframtiden
Läst 1973 ggr
-Eternity-
4/4/13, 11:37 PM

Gulliga rävliknande varelser.

Måste bara dela med mig av den astrala dröm jag hade igår när jag fick besök av rävliknande varelser. Jag har det senaste året haft besök från flertalet olika raser som finns på andra planeter. Till exempel tigrar, snälla vampyrer osv, och den här gången var det dags för rävliknande personer.

I den astrala drömmen stod jag utanför mitt hus och såg två rymdskepp som var gjorda av ljus. De flög emot varandra och förenades på något sätt så att de blev ett. Ur detta ljus dök sedan en man upp. Han påminde om en räv med päls, långa öron, lång käke och päls som var rödfärgad. Först var han säkert 2-3 meter lång, men sedan krympte han till cirka en meter. 

När han kom närmare mitt hus öppnade jag dörren. Stackarn blev så överraskad att han svimmade!! Det var lite gulligt faktiskt. Men när jag visade att jag var ofarlig lugnade han ned sig. 

Fler och fler av dessa rävliknande varelser började dyka upp och de var alla lite nyfikna av sig på både det ena och andra, men vänligt sinnade. Däremot människorna som kom dit ville undersöka dem och låsa in dem. Ni vet, så som man gör i filmer. Många var rädda för dessa vänliga varelser. Visade mig tydligt att vi människor blir lätt rädda och fruktar det vi inte förstår oss på. 

Men i det stora hela var det en trevlig dröm och det är alltid lika roligt att få besök från andra som finns där ute och på detta sätt även få veta vilka andra delar denna galax med oss.


Annons:
Tarotstollan
4/5/13, 5:14 AM
#1

Tack för att du delar med dig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Marr
4/5/13, 8:05 AM
#2

Du skriver så fint Eternity och din kärleksfulla ton går som en röd tråd i dina upplevelser. Är glad att få läsa om det du upplevt. Tack fina du! ❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

-Eternity-
4/5/13, 10:34 AM
#3

#2 Tack så mycket, Marr. Blev verkligen rörd av dina fina ord. 🙂


Upp till toppen
Annons: