E.T. / Utomjordiska raser

Nu ska ni få veta något nytt

2013-03-31 18:24 #0 av: Cristine

Jag har fått veta av Ricardo Gonzales när det var tal om greys att denna ras (de är flera olika inom samma) har blivit misskrediterade av Eliten sedan början på 50 talet då de gjort sig ägare av tekniken de fick genom roswellaccidenten samt samarbetet med vissa andra raser då de sagt nej till de grå som kom med fredliga förslag.

De fick snabbt till sig tekniken om chips hologram och uppbyggnad av ufos. Då började pratet om bortföringar som gjordes av de grå, det spred sig över gränserna och alla vet idag att det är vad de grå ägnar sig åt. Har ni aldrig tänkt på att det är konstigt att av alla olika raser som finns därute är det bara de som gör obduktioner och dylikt.

Det var Eliten själv som gjorde det och för de utsatta tog de fram hologram av de grå för att de skulle berätta att det var dem som de blivit botrövade och obducerade utav. Många av de ufos vi ser kan vara deras.

http://translate.google.com/translate?sl=es&tl=sv&prev=_t&hl=sv&ie=UTF-8&eotf=1&u=http://www.legadocosmico.com/&act=url

Han blev uppsökt av utomjording vid 16 år ålder tror jag det var.

När han inte reser runt och undersöker olika  platser  så reser han runt och ger konferrenser  Han har också skrivit ett 20 tal böcker. 

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-04-01 08:06 #1 av: Gahella

Intressant, ska läsa mer i länken sedan

Men jag minns att Sanni, hon som var en hybrid mellan människa och de grå sa att det ofta var reptilerna som låg bakom dessa bortförande men ville skylla på de grå som de tydligen hatar. Och en av deras förmågor är ju att shapeshifta så ingen kunde se någon skillnad.

De grå som hon själv tillhörde var här för att studera jorden men inte för att angripa den eller oss på något sätt

Anmäl
2013-04-01 08:10 #2 av: Cristine

Ja det kommer jag ihåg, för mej är eliten och reptilerna detsamma.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-04-01 08:29 #3 av: Gahella

Riktigt intressant historia och den känns väldigt sann i mina öron

Anmäl
2013-04-01 10:54 #4 av: Marr

Himla intressant artikel du tagit fram till oss. Sen tänker jag också att eliten inte ska vara så säkra på den hjälp dom får från vissa Greys...kanske bara ett önsketänkande, men jag tror det händer grejer på den fronten också... 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-04-01 12:20 #5 av: Marr

Och att militären har "egna Ufos" det kan jag också mycket väl tänka mig. Dom har ju byggt sådana sen 2a världskriget...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.