Off Topic - Utanför ämnet

Reptiler ?

2013-03-31 18:15 #0 av: leWolf

Jag måste få fundera lite och vill inte kapa den tråden som finns redan om reptiler men jag kan absolut inte ta in att dessa människor är reptiler styrda av iluminati och dark cabal mfl.

Har följt en hel del youtube klipp under eftermiddagen och allt jag kan se är människor med annorlunda utseenden och blickar,eller att dom haft en skada som gett defekter som syns tydligt.

Vad baserar man på att dessa är reptiler ? jag menar så enormt mycket på nätet är manipulerat som just dessa filmer där man enbart är ute efter att skapa oro och spänning.

Jag tog upp dessa frågor på två dolda sajter och blev länkad hit av en medlem sen följde jag olika filmer och kan inte annat än säga vilken galenskap Förskräckt

David Icke tycker jag man ska passa sig för han tjänar bara pengar på att göra sig stor och skrämma folk till vettet.I mina ögon är han en stor lögnare som bara blåser upp sig,fy vilken obehaglig energi den mannen har,hela mitt inre skriker nej när jag ser och hör honom.

Vi vet alla att det finns både ont och gott men nu pratar jag om människor med olika defekter och olika utseenden som gör dom till reptiler,varför och vad är det som gör dessa människor till reptiler ?

Min guide har en del defekter i sitt ansikte han har dessutom ett större och mindre öga,räknas han också som reptil för han är väldigt annorlunda än andra ?

Jag är inte ute efter att tjafsa med er och dom flesta av er känner mig sen tidigare och vet att det inte är min stil med andra troende men jag måste ändå ställa frågan,hur kan ni tro på det här ?

Jag ser vanliga människor med olika utseenden,olika blickar,olika sätt att röra sig på.Kan nån förklara för mig vad som gör att man kallar dessa för reptiler ?

Det känns inte medmänskligt med tanke på hur olika vi är i både färg,utseende och form så nej jag kan personligen inte ta in detta och anser att så många blir lurade och skrämda helt i onödan.

Om vi tar nån person ur dessa filmer,hur tror ni han eller hon känner om den får höra den är reptil och ond,att den är styrd av iluminati mfl men är världens goaste snälla människa som inte alls vill andra ont.

Dela gärna med er era tankar för det här går bara inte in i mig det låter bara helt tokigt och galet i mina öron och jag blir bekymrad när människor går på sånt här och det värsta av allt,jag har vart liite liite inne på den banan själv för längesedan men tack och lov ser jag människor med känslor och olika utseenden ,inte reptiler och demoner.

Anmäl
2013-03-31 18:52 #1 av: Cristine

Jag tror inte heller på alla dessa videos  som de lägger ut med reptilögon och förvridna ansikten, menatt reptilerna existerar och samarbetar med Eliten är fastställt av höga kända  militärer och arbetare som lyckats ta sig därifrån med livet i behåll. Jag lade också ut för nära ett år sedan ett foto de lyckats få ut därifrån där man ser  en man och två reptiler arbeta med en maskin.

Mannen som avbryter ett radioprogram har man undersökt noga och är inte fejkat på något sätt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-03-31 19:30 #2 av: leWolf

Jag har ju oerhört svårt att ta till mig detta för det går inte bara ihop för mig att människor med olika utseenden skulle vara onda och styrda av en maktelit.

Sen som du skriver Cristine så är ju många av dessa videos fake så då kan vi ställa oss frågan om vilka som är äkta och vilka inte.Vilka ska vi tro på.

Internet har ju blivit ett tillhåll för lögn många gånger och ett sätt att kunna skapa drama speciellt på ställen som youtu där man älskar att lägga ut den ena sanningen efter den andra bara för att skrämmas.

Kanske är jag tråkig men detta med reptiler kan inte landa i mig,det är ett mänskligt påfund och nånstans har det vuxit sig så stort att det inte längre är kontrollerbart för man ser demoner och reptiler i allt.

En otäck andlig utveckling att gå till mötes med så mycket vrede och skrämsel när vi kan sträva efter ljuset och kärleken.

Jag kan inte ta bort andras tro och erfarenhet men ett vakande öga det hoppas jag ändå vi alla har BlommaHjärtaBlomma

Anmäl
2013-03-31 20:01 #3 av: Cristine

Denver Airport är ett bygge som frimurarna black cabal och illuminati gjort..titta noga på tavlan som upptar ena väggen  och sedan på masken på väggen minut 6.32

Anmäl
2013-03-31 20:13 #4 av: Cristine

Det är  de som vill skrämmas... de gick ut med december 21. De gjorde filmer som Armageddon, 2012 om jordens undergång, What happen osv..

Anmäl
2013-03-31 20:16 #5 av: Cristine

Vill du se mer av reptilerna så kan jag lägga in ett foto från Vatikanen, men jag tror inte det behövs.Ledsen

Anmäl
2013-04-01 11:44 #6 av: Marr

Ja det är en himla massa trams med fejkade videos på You Tube. Än den ena än den andra ska visas upp som reptil. T.o.m. David Icke med flera har man försökt göra om...

För vissa kan ju Icke verka uppblåst och otäck och ond med sina agendor för att försöka väcka folk. Har tittat så många timmar på den här mannen och ser bara att han har en tuff retorik och jag blir inte rädd för vad han har att säga. Världen är ju inte farligare för att han sätter ord på hur det står till. Möjligen farligt för honom själv...

För hur ser det ut i världen? Det som har fått pågå på vår jord med livet det innefattar det tycker jag är mycket mera skrämmande. Reptiler eller ej så är det åt helv... med styret av vår jord. Det måste vi alla vara rörande överens om...hoppas jag. Något måste hända snart, så här som vi behandlar varandra kan inte fortsätta.

Det här med internet är ju både på gott och ont och man får sortera väldigt mycket. Finns ju hemskt mycket barnförbjudet inom alla områden. Känner en människa som har en skada på sitt öga sen många år. Där ser pupillen ut som den "runnit ut" lite. Inte 17 är hon en reptil bara för det!

Men att "dom" finns det tror jag det...tyvärr...annars hade det inte sett ut i världen som det gör. Nu är det min känsla och det har jag själv inget bevis för, men så är det för mig...sen så har vi alla olika minnen och olika vägar till uppvaknande, utifrån den man är själv.

Fast att fejka ansikten på folk är sannerligen inte snällt...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-04-01 14:29 #7 av: leWolf

Visst finns en sju helsikes massa elände i världen det kommer vi inte ifrån och man kan reta sig tokig på många med makt positioner men just reptiler där går jag bet i min tanke.

Jag har nog kanske inte ens fattat vad just ordet reptil står för i den här frågan,kan det vara ett ord man helt enkelt använder sig av som en form av beskrivning eftersom reptiler i naturen kan utgöra stora hot om man kommer för nära.

Eller menar man verkligen att dessa är reptiler ?

Jisses det här har malt mycket i mitt huvud och inte får jag rätsida heller hur mycket jag än läser och frågar folk Funderar

Nånting missar jag och kanske hakar upp mig i ett ord som används bara för att jämföra,ja ni ser jag vet ju nada Skrattar

Anmäl
2013-04-01 15:09 #8 av: Amon

Dubblett! Snälla - ta bort denna!  Glad

Anmäl
2013-04-01 15:11 #9 av: Amon

REPTILER:

Reptielachtigen

Deras ursprung är inte mänskligt utan utomjordiskt. För mer än 4 000 år sedan startade en grupp av reptiler sina planer på att erövra Jorden osedda. Det finns också fredliga reptilcivilisationer i Universum, men dessa var negativa reptiler. Den drakoniska rasen ser människor endast som föda och att ta ut sina sexuella lustar på. De lever i den tredje och i den fjärde dimensionen. Energin som en människa utstrålar när hon plågas anses som en delikatess av dem. De är mentalt och fysiskt enormt kraftfulla varelser, som också existerar i alla typer av hybrida former (människa/reptil-former). De känner ofta till konsten att skifta form för de bär både ett mänskligt och reptilskt DNA-paket och de kan växla mellan dem. De är de mest negativa varelserna i Universum, att döma efter mänskliga normer så är de intensivt onda och skrupelfria.

Deras handlingar hålls för det mesta borta från våra ögon för de gömmer sig i allmänhet djupt i underjordiska städer (som inte är en del av Agarthas nätverk!). Trots att reptilerna kan bli tusentals år gamla så har de renaste reptilerna under tiden försvunnit från Jorden. Det beror på den ökande vibrationen på vår planet under upptakten till Uppstigningen som varelser med en så låg vibration som deras inte kan hantera. Emellertid finns det fortfarande hybrider kvar här och även andra negativa utomjordingar såsom de Grå

Från denna sida: http://thegreaterpicture.com/sv/reptilians.html

http://thegreaterpicture.com/sv/index.html

Anmäl
2013-04-01 15:16 #10 av: Amon

Har du varit i Vigelandsparken i Oslo?

Där finns många statyer - en del av dem är minst sagt spektakulära! Varför gjorde Vigeland dem tro? FörskräcktFunderar

http://www.youtube.com/watch?v=E4jaUe4TCzU

Anmäl
2013-04-01 15:16 #11 av: leWolf

Tack Amon för bra information och länkar,ska läsa igenom detta sen men har ändå svårt för dessa reptiler men nyfiken i en strut vill ju veta vad det handlar om sen att jag inte tror på dom är en annan sak men intressant att veta är det alltid Cool

Anmäl
2013-04-01 15:20 #12 av: Marr

Ja varifrån och varför ordet reptil används det har jag inte tänkt på så mycket. I en bok av Lennart Lidfors-Gåvan från stjärnorna benämns dessa varelser som catpeople, då de ska ha en rak pupill. Han ändrade sig dock senare då han upptäckte att dom hade fjäll.

T.ex.krokodilerna på vår jord är ju väldigt kärleksfulla och omhändertagande av sina familjemedlemmar. Fast fjällhudade, kallblodiga & blodtörstiga i våra ögon. Symboliskt med "reptil" antagligen...

Önskar jag med visste mer om ämnet...Det jag vet det vet jag bara, i det stora pusslet man lägger i livet. Ibland så får man en och annan bit som passar in i ens eget  lilla huvud. Men ändå vet man ingenting...Det är frustrerande ibland...att inte kunna sätta ord på en känsla, när den stämmer in på något annat man har i minnesbanken...

Anmäl
2013-04-01 15:52 #13 av: Cristine

Detta är inte klokt alltså.. jag sökte en video från Historic channel med reptilerna och kom in på dennaFörskräckt

Det är ju hemskt..hur kan detta få hända..

Anmäl
2013-04-01 16:00 #14 av: Marr

Oj satt med mitt inlägg vääldigt länge. Sitter utomhus och grejar med allt möjligt vid sidan om. Tusen Tack Amon för info! Sen så tänkte jag också på parken när vi talade om detta.

Nu ska jag se din film Cristne...

Anmäl
2013-04-01 16:01 #15 av: Cristine

Om du vågar..

Anmäl
2013-04-01 16:24 #16 av: Marr

Mitt låga blodtryck steg nog väldigt högt nu...Helt vedervärdigt och klarade bara se hälften till en början...Ägnar sig åt våld helt öppet och han får fortsätta? Där kan man tala om "galna predikanter" och höll på att säga något fult, men avstår. Ledsen

Anmäl
2013-04-01 17:07 #17 av: leWolf

Uch vad vidrigt man finner inga ord.Såg bara en liten snutt men reptiler njae snarare människor där deras tro helt slagit slint och satt sig rejält på psyket.

Hemskt är det och jag såg nåt liknande från Sverige där Jylf Kräkman,,host host,, Ulf Ekman heter han visst slängde omkull en församlings medlem.Kan tro den film du visar Cristine är liknande som livets ord.

Så oroväckande och tragiskt när religion går människor åt huvudet så här så dom blir psykiskt sjuka.

Anmäl
2013-04-01 17:16 #18 av: Cristine

Men hur attans får han folk att bli sådär

Anmäl
2013-04-01 17:43 #19 av: Ainu-Ra

De som bibeln beskriver som onda demoner är tyvärr just vad de är reptiler.

Till dessa hör bland annat, dracos, det närmaste man kan komma beskrivningen av satan i bibeln.

De övriga är Archons en till reptil ras. Fadern till archonerna är vad kabalerna skulle kalla för ett missfoster då han har ett huvud som ett lejon med två stora horn, samt en kropp av en reptil. Honom finns det skriven om i gammla testamentet där de talar om en svartsjuk och avundsjuk gud. Jag vill påpeka att i de högre dimensionerna existerar ingen svartsjuka eller avundsjuka, så gud, är sannerligen INTE avundsjuk eller svartsjuk av sig. Avundsjuka och svartsjuka existerar enbart i de lägre dimensionerna som den 1-4 Dimensionen.

Sedan finns det reptil raser som har huvuden som ormar också, som får en att bli påmind om medusa när man ser dem, sam även varanhuvuden. Dessa är alierade med den värsta onska som finns, even värre än satan själv. Dessa skall man hålla sig undan till fullo.

Sedan har vi annunaki som också är en reptil ras, men en kortare reptil variant än de övriga som är långt över 2 meter och närmare 3 meter i värsta fall...Tyvärr så är alla dessa reptilet alierade med mörkret och utstrålar inget annat än ondska och hat. De är hjärtlösa, känslolösa, kalla, maktlystna och i deras ögon är ingen annan än dem värda något alls eftersom vi är så kallad slavar i deras ögon och behandlar oss som detta. Deras största fiende är ljuset, kärleken, harmoni, innre frid, inre styrka mm...

Anmäl
2013-04-01 17:57 #20 av: Ainu-Ra

Jo en sak till. Det finns reincarnerade reptiler här på jorden också. Man känner väl vilka dessa är genom deras vibration, energi samt syn på saker, är giriga, ägoistiska, bryr sig mer om sig själva än andra och ser sig mer överlägsna än andra för att de några exempel...

Anmäl
2013-04-01 18:38 #21 av: Gahella

#10 Den där är riktigt ruskig och jag undrar också varför är alla dessa reptiler där?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.