Anslagstavlan

Adolf Hitler och Orion grays

2013-03-29 11:59 #0 av: Ainu-Ra

Tyvärr måste jag meddela att de flästa grays tillhör Domain Grays. Jag kommer att ta upp detta på min blogg senare vilka Domain Grays är! Tyvärr tillhör 90% av alla grays till mörkret. Endast 10 av gray raserna är fredliga...

Här är en bil på Hittler och hans kompanioner, the orion grays.

Anmäl
2013-03-29 22:27 #1 av: Cristine

Hitlers samarbete med dessa bevisar att det inte är så lyckat att främja det ondskefulla.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-03-29 23:02 #2 av: Ainu-Ra

Nej verkligen inte!

Anmäl
2013-03-29 23:46 #3 av: VSK

Jag sticker ut och säger att bilden är falsk.

Hitler hade ett enormt intresse av UFO´s och skull denna bild vara sann, så hade Hitler haft UFO´s. Funderar

Dock så har man hittat en massa "ramper" som man inte vet vad det varit till för. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-03-30 00:05 #4 av: Cristine

Ja bilden är falsk, det vet jag sedan förut och det kan man se då Hitler tittar rakt fram..alltså över huvudet på u.jordingen men att han hade samröre med dem är sant,  det har både ryssarna och Us dokument på.

Anmäl
2013-03-30 00:10 #5 av: VSK

Vid alla katastrofer modell större så dyker UFOs upp. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-06-26 09:43 #6 av: I want to belive

Oj, jag har aldrig tänkt på att han tittar rakt fram, jag har faktist trott att denna bild är sann just pga Hitlers bakrund ang Grey Aliens och ja, hela den historian/dokumentet.

Man lär sig något nytt varje dag ! ..

Anmäl
2013-06-26 12:05 #7 av: Cristine

På just den bilden har de plockat bort en italiensk person har jag för mig att det var..som han skakar hand med. Mussolini kanske det var, kommer ej ihåg,

Anmäl
2013-06-26 13:51 #8 av: Farwuq

Gå in på länken nedan och scrolla ner så ser ni Mussolini.

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread604673/pg5

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.