Annons:
Etikettupplevelser
Läst 997 ggr
-Eternity-
2013-03-28 11:28

Brev från Ashtar.

Häromdagen fick jag ett brev från Ashtar och med hans tillstånd har jag nu lagt upp det på bloggen. I brevet berättar han bland annat hur de uppfattar tiden samt hur de är mot varandra. Det är ett väldigt vackert brev om känslor samt intressant information för den som vill veta mer om våra galaktiska vänner. 🙂

Läs mer här:

http://ashtar-sheran.blogspot.se/


Annons:
Marr
2013-03-28 14:34
#1

Alldeles 😢❤️drypande och helt fantastiskt vackra ord! Ögat inte torrt där kan jag meddela… 

Vilka för övrigt får mig att gå in i längtan efter den kärlek jag ej funnit på jorden. Fast den som väntar på något gott, slänger sig inte i onödan ut för varannan jordbo man möter…😇

Detta liv har nog snarare gett mig kärleken till det villkorslösa här på jorden vad det innefattar med djur & natur osv… därför underbart att läsa hur en dialog mellan 2 älskande ska låta…Tack! 🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

-Eternity-
2013-03-28 16:11
#2

Verkligen härligt att höra att du gillade brevet! Jag blev bra rörd av det själv och jag gick omkring med ett leende i fler dagar. 😃Hans brev är alltid lika härliga att läsa. 

Jag hoppas att även du ska hitta den du söker en vacker dag!


Evisen
2013-03-28 19:44
#3

Jag är nog rätt konstig person..

Så fort något är skrivet på ett annat språk(i detta "fall" engelska) än svenska så läser jag inte. Kanske för min engelska är rätt dålig och orkar inte sitta med ordboken och leta ord eller så är jag för bekväm att inte anstränga mig.

Men underbart med kärleksbrev och att det har den effekten att det sitter i flera dagar. Hoppas det fortsätter så👍!

-Eternity-
2013-03-28 21:36
#4

#3 Om du vill kan du använda dig av google översättning för att få veta vad som står i brevet. Oftast blir det inte en jättebra översättning, men det funkar. 

Jag tror nog att det kommer att fortsätta i den här stilen, hans brev dvs.  De har alltid varit väldigt vackra och jag kommer att dela med mig av fler så småningom. 😃


Evisen
2013-03-28 22:07
#5

#4 Nu känner jag mig dum som inte tänkte på den funktionen!

Tack för påminnelsen om google översätt😉.

-Eternity-
2013-03-28 22:08
#6

#5 Det behöver du inte alls göra! 🙂

Varsågod!


Annons:
Ainu-Ra
2013-03-29 00:44
-Eternity-
2013-03-29 01:47
#8

#7 haha! Tack så mycket. 😃


Ainu-Ra
2013-03-29 01:51
#9

#8 Var så god vännen! 🙂

Upp till toppen
Annons: