Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1731 ggr
Ginster
2013-03-27 22:47

Ufo?

Idag när jag låg på sängen och vilade så tittade jag ut genom fönstret. Det var klarblå himmel och jag såg tydligt två grå vita prickar som flög parallellt med varandra. De kan inte vart fåglar för de såg inte ens ut som fåglar och så flög de högre än fåglar också. Sen ändrade de riktning tvärt och flög åt andra hållet så känns inte som det var flygplan heller. Har aldrig sätt något liknande. Och de flög hela tiden parallellt. Någon som sätt något liknande?

Annons:
Marr
2013-03-28 09:09
#1

Dom här bollarna har jag sett på kvällar och nätter, men aldrig på dagen. Det beror väl på att det är lättare att se när det är lite mörkare på himlen.

Så därför säger jag Grattis Ginster! Tror inte det var flygplan med sådana manövrer…🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ginster
2013-03-28 09:46
#2

#1

Tack tack! de var en riktig häftig upplevelse!

Ja de stämmer de du säger att de är lättare att se när de är mörkt. Därför blev jag så förvånad när de syntes så tydligt på dagen.

Synd att jag inte han få de på film eller bild!

Marr
2013-03-28 10:32
#3

Jamen fortsätt titta vettja och har du en kamera som duger till och  du klarar sätta in bilder, som inte ens denna Medarbetare som jag är kan efter 1 år.😊

Så är ingen gladare än vi om vi får se! Men jag är glad ändå att du ser, för det händer massor på himlen och allt kan inte våra jordiska militärer stå för, då det har hållt på så länge människan funnits på vår jord och innan med vad det verkar… 🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-03-28 15:04
#4

Grattis Ginster, vilken upplevelse.. helt klart måste det ha varit ufos..det finns inget annat som kan tvärvända i luften.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[KosmosBill]
2013-03-28 20:10
#5

I vilken tråd var det som Håkan Erstrand(eller var det Ekstrand?) från ufo-sverige skrev? Någon som vet.

Såg just en grej med Claes Svan som jag skulle vilja fråga honom om.

Marr
2013-03-29 06:51
#6

#5 Tror det var i Kristetoffers tråd "Ufoletande i sjö". Kan inte länka datorn knäpp, måste rensa nu…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[KosmosBill]
2013-03-29 10:43
#7

Tack Marr….nu ska vi se om det blir någon respons.

Illusion
2013-03-30 11:45
#8

Men om det nu var ufon borde inte dom som sitter och kollar radarn hela tiden då se detta och rapportera? Jag tror på ufon för jag har själv sätt skumma saker men om det nu vore det skulle väll hela världen redan veta om detta? Jag fattar inget kan nån förklara?


☮ and ❤ among each other ✿

Marr
2013-03-30 12:20
#9

#8 Ja dom flesta i världen tror nog på utomjordiskt liv men dom som ska hålla koll på radar och liknande har nog fått stränga ordrar hur man ska förhålla sig till det utomjordiska vad det gäller rapporter till allmänheten.

Skulle allt avslöjas över "en natt" kan vi räkna med panik och en fruktansvärd vrede om hur det egentligen förehåller sig, det kanske inte blir till godo direkt. Däri har vi beviset för hur hjärntvättade och förda bakom ljuset vi har blivit i många 1000 tals år.

Att hela världen inte vet hur det förehåller sig är en effekt av hur allt har tystats ner…Däri  har bl.a. Vatikanen en stor "skuld"…Så ser jag det, men jag är ju inte överintelligent på något sätt, så kanske far jag runt med "rappakalja"?

Som tur är finns det människor som har gott om pengar och vill hjälpa till att visa hur det egentligen förhåller sig med världsstyret på vår jord…Det kan vi tacka internet för på både gott och ont….

Är övertygad om att Vatikanen har en hel del som hålls undan från mänsklighetens rätt till vetande. Det kan ingen få mig att tveka på, så är det för mig…å kan inte förklara på något annat sätt än det jag känner…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: