Egna upplevelser

Ufo?

2013-03-27 22:47 #0 av: Ginster

Idag när jag låg på sängen och vilade så tittade jag ut genom fönstret. Det var klarblå himmel och jag såg tydligt två grå vita prickar som flög parallellt med varandra. De kan inte vart fåglar för de såg inte ens ut som fåglar och så flög de högre än fåglar också. Sen ändrade de riktning tvärt och flög åt andra hållet så känns inte som det var flygplan heller. Har aldrig sätt något liknande. Och de flög hela tiden parallellt.

Någon som sätt något liknande?

Anmäl
2013-03-28 09:09 #1 av: Marr

Dom här bollarna har jag sett på kvällar och nätter, men aldrig på dagen. Det beror väl på att det är lättare att se när det är lite mörkare på himlen.

Så därför säger jag Grattis Ginster! Tror inte det var flygplan med sådana manövrer...Glad 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-03-28 09:46 #2 av: Ginster

Tack tack! de var en riktig häftig upplevelse!

Ja de stämmer de du säger att de är lättare att se när de är mörkt. Därför blev jag så förvånad när de syntes så tydligt på dagen.

Synd att jag inte han få de på film eller bild!

Anmäl
2013-03-28 10:32 #3 av: Marr

Jamen fortsätt titta vettja och har du en kamera som duger till och  du klarar sätta in bilder, som inte ens denna medarbetare som jag är kan efter 1 år.Förlägen

Så är ingen gladare än vi om vi får se! Men jag är glad ändå att du ser, för det händer massor på himlen och allt kan inte våra jordiska militärer stå för, då det har hållt på så länge människan funnits på vår jord och innan med vad det verkar... Glad

Anmäl
2013-03-28 15:04 #4 av: Cristine

Grattis Ginster, vilken upplevelse.. helt klart måste det ha varit ufos..det finns inget annat som kan tvärvända i luften.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-03-28 20:10 #5 av: [KosmosBill]

I vilken tråd var det som Håkan Erstrand(eller var det Ekstrand?) från ufo-sverige skrev? Någon som vet.

Såg just en grej med Claes Svan som jag skulle vilja fråga honom om.

Anmäl
2013-03-29 06:51 #6 av: Marr

#5 Tror det var i Kristetoffers tråd "Ufoletande i sjö". Kan inte länka datorn knäpp, måste rensa nu...

Anmäl
2013-03-29 10:43 #7 av: [KosmosBill]

Tack Marr....nu ska vi se om det blir någon respons.

Anmäl
2013-03-30 11:45 #8 av: Illusion

Men om det nu var ufon borde inte dom som sitter och kollar radarn hela tiden då se detta och rapportera? Jag tror på ufon för jag har själv sätt skumma saker men om det nu vore det skulle väll hela världen redan veta om detta? Jag fattar inget kan nån förklara?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.