Övrigt

Reptilian resistance...

2013-03-27 13:20 #0 av: SuperMegaNova

Spännande va?!?
Kolla videon... Dom är redan här...

Anmäl
2013-03-27 13:35 #1 av: Cristine

Ja jag har sett den videon och det förvånar mej att de visar sig på detta sätt när de kan dölja sin identitet helt, så jag är skeptisk  till den här videon De har ju varit här länge, har för mej att de sammarbetar sedan 50 talet  med militären..

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-03-27 14:54 #2 av: Ainu-Ra

Oroa er inte, Vi Ainu-Ra/ Pa-taals kommer att se till att de tas bort från makten, så fort allt är förberett här på jordens yta och vår mission påbörjas! Kommer vi att se till att all onska och maktgalningar som reptiler och deras anhängare avlägsnas och tas bort från makten, så att vi når vårt mål, som vi kom hit för att göra. Att skapa ett himmelrike på jorden i guds namn....Jag är en av dessa Ainu-Ras, man kan säga att jag har en mycket bra förklädnad eftersom jag är reinkarnerad som människa, medan min riktiga kropp ligger i dvala. Mitt riktiga namn är Aniela Michaela och jag är en Ainu-Ra prinsessa. Man behöver inte knäböja framför mig, det gör ni som ni själv tycker, det är helt upp till er. Prinsessa är ändå bara en tittel och inget annat. Glad

Anmäl
2013-03-27 17:09 #3 av: SuperMegaNova

Spännande...
Såg även nått klipp där Obama var med och när de sen visade filmen i slow motion så så man att även han liknande en reptil.

Jag personligen vet inte vad Jag ska tro då allt detta är väldigt nytt för mig, men spännande är det onekligen.

Anmäl
2013-03-27 19:37 #4 av: Ainu-Ra

#3 Obama är en såkallad puppet, som styrs av kabalerna och illuminati eliten. Han vet mycket väl vad som kan hända hans familj om han börjar rebellisera mot kabalerna som John F Kennedy och president Washington! Så han spelar med i deras fula spel för att inte något skall hända honom eller hanns familj...Det är i allafall vad jag har förstått...

Anmäl
2013-03-27 19:55 #5 av: Cristine

Japp precis så är det.

Anmäl
2013-03-29 17:37 #6 av: SuperMegaNova

ja, man kan ju om inte annat förstå honom....

Anmäl
2013-03-29 18:02 #7 av: Cristine

Jag har svårt att tro att han har dem runt sig när han är ute och talar, åtminstonde så uppenbart, men jag vet att de är med överallt annars, kanske vaktar de honom mer än själva folket.

Anmäl
2013-03-29 18:13 #8 av: Cristine

Sedan finns det skräpsajter/tidningar som denna som ger ut en massa smörja och använder samma Alien tillsammans med olika personer de  bara vrider och vänder på honom men profilen är densamma.

Anmäl
2013-03-29 18:21 #9 av: Evisen

Är det någon mer än jag som har reflekterat att mannen i fråga står och vaggar från sida till sida? Kolla klippet vid 0.35.

Anmäl
2013-03-29 21:39 #10 av: Amon

#0  Han ser allt annat än mänsklig ut! Kusligt! Illamående

#7 Kan vara så Cristine - att det är honom de vaktar - så han inte säger eller gör något utanför deras kontroll.. Ledsen

Såg en gång en video med George Bush - när han stod och höll ett tal. Bakom honom fanns det glasdörrar - eller fönster - och där kunde man faktiskt se ett ansikte från en utomjording ganska tydligt - när bilden zoomades in! Förskräckt

Anmäl
2013-03-29 22:17 #11 av: Cristine

´Ja man kan se honom vrida på huvudet vid varje steg,jag skulle inte bli förvånad om det är en robot med tekniken de har.                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Anmäl
2013-03-30 08:48 #12 av: Marr

Reagerade också när jag såg den öronlöses rörelsemönster...beteer sig som ett skyggt djur...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-03-30 12:41 #13 av: Evisen

Jag gjorde en googling igår kväll på L. Rosenberg och där florerar det massor av rykten om honom.

Anmäl
2013-03-30 12:51 #14 av: Marr

Kom tänka på "Men in Black! när jag såg "The Earless man"...men det behöver ju inte betyda något...bara för jag tänker...hade med denna video för några dar sedan, bara för det...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-03-31 01:28 #15 av: Cristine

Jag fick en konstig ingivelse att se denna video som jag hoppat över ett flertal gånger..jag gillar inte att se långa videor. Inte bara ingivelsen

att se den utan jag fick också svar på SuperMegaNovas undran varför han rör sig så där och vänder på huvudet hela tiden. Han scannar.. när jag sedan tittar på denna video får jag veta att två andra raser göra likadant så jag var visst alldeles fel ute.Förskräckt

En forskare som fick jobb på zon 51 talar om att de vitklädda vakterna har samma rörelseshema minut 33.38

I 31.30min. talar  en cardinal som promenerade med Påven Juan 23 i slottsparken Castell Gandolfoat ett ufo landade i parkenPåven gick dit  och ut kom  en humanoid med spetsiga öron som var det enda som skilde honom från oss ochn de pratade i 20 minuter. Efteråt vända ha sig till Cardinalen och sade:Vi har svårt att känna igen våra egna bröder.                                                                                               

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.