Galaktiska Civilisationer/raser

3 galaktiska raser från Sirius A

2013-03-26 21:40 #0 av: Ainu-Ra

Här kommer 3 av de galaktiska raser vars planeter finns vid Sirius A.Glad

Anmäl
2013-03-26 21:42 #1 av: Ainu-Ra

Skrattar

Anmäl
2013-03-26 21:43 #2 av: Ainu-Ra

Den 3 Sirius A rasen kommer innom kort.

Anmäl
2013-03-27 00:26 #3 av: Marr

Har ju läst Lennart Lidfors böcker på 90-talet, "Gåvan från stjärnorna" b.l.a. Där talar han om Catpeople som har röda ögon och en pupill som är rak. Det skulle vara dom som suger ut vår energi. Kunde inte gilla detta och kände att detta stämmer inte. Tacksam blev jag när han ändrade på namnet ngr år senare och kallade varelserna för reptiler. Då blev det genast relevant för mig förstå detta.

Köpte nämligen en tarotkortkek en gång jag känner starkt för, som kallas för Catpeople. Känner sån aktning och respekt över dessa tarokort att jag inte kunnat använda dom då jag är gröngöling på området. Hade velat att Gunilla.R. f.d. konspirationsteorier ifokus, skulle lära mig och nu är hon borta från ifokus. Fast den dagen kommer väl när jag är mogen för det....

Intressant är det det du vill delge oss Ainu-Ra. Ävan Sirius innevånarna är jag nyfiken på. Det är mycket med Sirius m.fl. och pyramiderna jag inte har fått på plats i mitt lilla huvud...man pusslar ju efter egen förmåga och efter en natts sömn så känns många bitar som dom fallit väldigt nära ens hjärta...Men vet ej hur eller varför. Antagligen drömmer jag och får ngt till mig då. Men varför minns jag inget, bara vet i mitt hjärta?

Ser fram emot 3e Siriusrasen presentation. Tack för kära du för tråden och arbetet du gör till oss! Sen är det upp till var och en att ta ansvar att svälja eller förkasta, utan hårda ord...Känsligt kan det vara när endel har förmågor andra inte förstår. Jag förstår men fattar inte mycket. Fast jag fattar såpass att min intelligens är inte fullständig. Därför har jag ingen rätt att misskreditera det andra har upplevt! Är glad att du "pratar"!

Många ord från mig, bara för "Catpeople"...Förlägen

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-03-27 13:01 #4 av: Ainu-Ra

#3 Inte så konstig igentligen att han råkade ta fel då man börjar tänka efter! Ett reptilöga liknar ett katt öga en hel del! Både på dagstid och vid natt tid.

Kommer som sagt att ta upp mörkrets galaktiska raser och göra en video snutt om dem också. Där kommer jag att ta upp om reptilerna, dracos och archons och inte bara om grays och annunaki.

Den 3dje Siriska rasen kommer jag att lägga in senare idag. Skall bara fixa den först. Sedan är det bara att prenumerera på min youtube kanal om man vill..Glad

Anmäl
2013-03-27 13:13 #5 av: [kajmal--"]

#4  vad heter din youtube canal ?

Anmäl
2013-03-27 14:24 #6 av: Ainu-Ra

#5 Xzaion Kumjat

Anmäl
2013-03-27 14:25 #7 av: Ainu-Ra

Den 3dje Siriska rasen i Sirius A

Anmäl
2013-03-27 17:40 #8 av: Nandini

Stjärnor

Jag är glad att du är tillbaka Ainu-Ra!

Anmäl
2013-03-27 19:33 #9 av: Ainu-Ra

#8 Tack så mycket! Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.