Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 712 ggr
Evisen
2013-03-17 13:01

Moln i form av ufo-format

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste få visa vad jag såg igår.

Hade varit ute på Ica Maxi i Haninge och väntade på bussen. Började kika upp mot himlen och såg tre lustiga moln som var lite i form som de tradtionella ufona. Fiskade upp mobilen och hann ta ett kort innan bussen kom. De svaga strecken som är över bilden är solen som strålade:).

Annons:
Marr
2013-03-17 13:48
#1

Vad snyggt Evisen! 🙂

Tänk om det fanns "något" däri också…man vet aldrig…😮😃😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-03-17 15:04
#2

Wow det brukar det vara det är bara så att de gjort sig osynliga.  Nu kan jag tala om var|ör alla u|on blinkar så |örbaskat …de komunikerar med varandra i en slags galaktisk morse De kontaktar de som ligger närmast som |ör det vidare till de som ligger  längre bort

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-03-17 15:46
#3

Ja just det Cristine!  Det har jag sett på nära håll förr om åren, då ofta 2 stod mitt emot varandra och "pulsade" ut ljus i timmar, då på låg höjd. Såg just ut som en slags kommunikation, då ljus ser ut att sändas ut stötvis i olika intervaller.

Senare när man sett dom högre upp på himlen och man ser 1 som tydligt står och "blinkar/pulsar"…och det längre ut på himlen runt omkring blinkar till för att därefter "sprida sig runt". Då tänker jag att det är samma slags kommunikation man sett "längre ner" som dom har till varandra. För jag förstår ju absolut inte deras "blinkspel". Kan inte ens morse på "jordiska"…

Himla trevligt du fått det bekräftat att det är så…🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Evisen
2013-03-17 16:51
#4

Tack tjejer😉.

Jag vill också se det där blinkandet a la discolampor(har sett det två ggr men inte tagits på allvar när jag berättade)*s*. Men detta look-a-like är det endaste jag får se*s*

Upp till toppen
Annons: