E.T. / Utomjordiska raser

Liten alien funnen

2013-03-12 10:30 #0 av: Marr

Denna lilla kropp hittade man i den Sydamerikanska öknen för ett par år sedan. Den har nu kommit till allmänhetens kännedom och bl.a. Steven Greer undersöker. Detta kommer bli den största upptäckten i människans historia säger man, fast jag tror det kommer mera om annat också som handlar om det utomjordiska inom kort.

http://www.youtube.com/watch?v=J5ZrmAXkHmw

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-03-12 10:42 #1 av: Marr

Här är en till man fann i Egypten förra året. Den andra fann man i Peru 2011...

http://www.youtube.com/watch?v=cw5mXHjXdjE

Anmäl
2013-03-12 11:06 #2 av: Cristine

Wow, kan det vara denna notis Marr.. det var ju en viktig nyhet. Jag har för mej jag sade att det hade något med utomjordingar att göra. Jag kan inte hitta den, minns inte i vilken tråd jag skrev det!Funderar

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-03-12 11:52 #3 av: Marr

Kanske.... men man hittade varelsen redan för 2 år sedan och jag tror jag lade in om denne lille varelse tidigare i år, då man tog dna från den. Då fanns ej detta dna på vår jord sa man. Fast nu har det kommit till kännedom även för oss och mer ska vi få höra...kanske det kommer denna veckan?

Då kan det ju stämma med det du fått till dig. Det är ju inte en mindre upptäckt direkt. Undrar vad det större är då? Det som ska ske mellan den 22e å 25e....Det är så spännande att jag ryser.

Anmäl
2013-03-12 13:07 #4 av: Cristine

Vi får se om något mer händer dessa dagar, sedan kan det ju hända att jag inte alls har rätt denna gång, det vet man ju inte heller.

Anmäl
2013-03-12 13:25 #5 av: Evisen

Här är länken till inlägget du skrev tidigare ChristineTummen upp

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/50d44c68d3b4fd42a80032aa-alien-hittad-i-pyramid?discussions-14

Anmäl
2013-03-12 15:52 #6 av: Cristine

:Tusen tack goa Evisen!Blomma

Anmäl
2013-03-12 16:37 #7 av: Evisen

Tack själv Cristine och det var så lite så. Alltid kul att kunna hjälpa tillSkämtar.

Anmäl
2013-03-12 16:40 #8 av: Marr

Ja men där i länken var ju den lille Egyptiske utomjordingen. Ofta minns jag inte vad som lagts in innan. Man tittar på Tuben och sen tror man man lagt in ngt intressant som man inte har och tvärt om. Yrar

Mycket mycket intressant video med Starchildskulls!

Anmäl
2013-03-13 17:21 #9 av: Marr

Nu såg jag någonstans att man inte tänker avslöja mer om den lille utomjordingen förrän filmen Sirius släpps. Där tas detta upp och det är med tanke på att de forskare och alla som ingår i detta inte ska bli mördade.

22 Mars var det väl den skulle släppas i Usa. Åh vad jag vill se den...Nu helst!

Anmäl
2013-03-13 18:48 #10 av: Gahella

Ska den släppas den 22 mars?

Mycket händer den dagen för det är också en global vattendag då en massa människor i olika länder ska be och skicka kärlek vid hav, sjöar, bäckar och vid källor. Visst är det vackert HjärtaVåg Kär

Anmäl
2013-03-13 19:05 #11 av: Marr

Åhh då ska jag göra det samma här vid vår lilla bäck. Den går ut till vänern. Jaa det är underbart Gahella Tack för info! Hjärta

Anmäl
2013-03-13 22:23 #12 av: Amon

Filmen Sirius har världspremiär den 22:e april i Los Angeles Glad

Se denna tråd: http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/5133887dce12c4115c035eb3-filmen-sirius-lanseras-av-steven-greer

#10  Det var ju en bra idé Gahella! Tummen upp

Här hemma har vi en kallkälla vid flera korsande vattenådror - som försörjer hela samhället med vatten - passar ju bra att göra denna ceremoni där då! Regnbåge

Anmäl
2013-03-13 22:48 #13 av: Marr

Tack än en gång Amon att du är uppmärksam! Glad

Nu ligger jag händelserna i förväg. Verkar inte vara någon ordning på "min övervåning" alls idag. LedsenFår nog gå och sova i någorlunda tid ikväll/natt...Pratar i nattmössanSomnar

Anmäl
2013-03-13 23:00 #14 av: Amon

Du kanske behöver "vila dina tankar" en stund..  Skrattar

Det är så mycket datum, aktiviteter och förutsägelser - så det är inte konstigt alls att det kan bli något litet skrivfel ibland! Pustar

Jag tycker verkligen du är fantastisk Marr på allt du lägger in och delar med dej av här! Heder åt dej! HjärtaGladBlomma

Anmäl
2013-03-13 23:03 #15 av: Gahella

Jaha i april var det ja Yrarhär är det rena snurren i vanlig ordning. Tack igen Amon att du skapar lite ordning här i trådarna Skrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.