Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1753 ggr
SuperMegaNova
3/10/13, 10:41 PM

Vem mötte jag och var vart jag?

Jag får healing en gång i veckan och under sista healingen så var jag helt plötsligt i rymden och svävade, och tittade ner på jorden. Bredvid mig kom en man och ställde ( ? ) sig och han sade att anledningen till att jag aldrig trivts eller passat in på jorden, var för att jorden inte är mitt hem. Utan jag är bara här för att lära mig hur människan fungerar. Och då detta är mitt sista mänskliga liv så har jag därmed valt ett sådant svårt. Men jag ska ha tålamod och jag ska veta att de finns där bara jag behöver dem. Sen hann vi inte prata så mycket mera innan jag blev väckt, och efter det har jag haft en sådan upprymd känsla av att äntligen höra till någonstans. Kan någon förklara/gissa lite vem jag mötte, är jag från en annan planet, eller var allt bara en fantasi? Knasig dröm… För i vanliga fall under healingen så brukar jag inte träffa folk, utan mest färger, slappna av osv… Kan det vara så att jag då fått en utomjordisk kontakt? Var ärliga :-)

Annons:
Cristine
3/10/13, 11:06 PM
#1

Jag är ofta uppe i rymden så jag tar dej på allvar, det kan vara din  guide som talar till dej.

Jag har en utomjording som guide, och många gånger hämtar de upp mej i mina drömmar  och jag får då en massa info. 

På sista tiden har jag fått några sanndrömmar, eller kanske jag ska säga  att det började -09  men nu får jag dem tätare.

Jag känner mig också som om jag vore från en annan planet och sanningen är att det är vi alla. Till och med vetenskapsmännen sjunger om det.🙂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

SuperMegaNova
3/10/13, 11:21 PM
#2

#2 vad härligt att höra. Jag hoppades ju på att jag inte är knäpp så, tack :-) Jag mediterar också ganska ofta och får en yr känsla oftast att jag måste sluta. Men jag har inte mediterat sen jag vart på healingen, just för att jag är rädd att inte kunna hantera informationen som man få till sig. Jag minns att känslan av att stå där i rymden med mannen bredvid mig, gjorde mig så otroligt trygg och lycklig. Han kändes så varm, trygg, harmonisk och otroligt kärleksfull. Och jag som vart en inbiten realist i att vi är ensamma osv, får bevis på att så inte är fallet (kunde jag iochförsig gissat mig till, då vi kan ju verkligen inte vara ensamma i universum…) Och att jag faktiskt får kontakt med min guide…. Min healare, som jag går hos, säger att jag är väldigt andlig och har nära till universums krafter/energier…. Men att faktiskt träffa på någon i det meditativa stadiumet under healing, är helt overkligt, men härligt… Så stort tack att du inte tror att jag är knäpp :-)

Cristine
3/10/13, 11:27 PM
#3

Jag var ateist och skeptiker tills för 6 år sedan då hände saker som gjorde att allt vände för mig!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
3/10/13, 11:36 PM
#4

Jag har aldrig haft en sådan underbar upplevelse vare sig i drömmar eller meditation, men jag tycker ändå inte det är konstigt. Är också en som känt sig som en utomjording sen jag var liten. Har ju även sett dom där ljusbollarna på himlen sen jag var liten.

När jag blev äldre bad jag t.o.m. dom skulle hämta mig, för allt var s..t och hatade denna livstil vi har på jorden. Då fick jag som tröst att dom började visa sig ordentligt på låg höjd. Det är 15 år sen.

Tror också du fått kontakt med en av dina guider, eftersom han säger dom är med dig. Då kan jag tänka mig att du får träffa honom igen.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
3/10/13, 11:45 PM
#5

Underbar upplevelse du haft! Tack för att du delar med dej! 🙂

Här kommer ännu en sång av vetenskapsmännen:

"We are all stardust" 🙂

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8g4d-rnhuSg

Cristine
3/11/13, 12:39 AM
#6

Tack Amon det var den jag sökte men mindes inte titelnSkrattar

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
SuperMegaNova
3/11/13, 7:09 AM
#7

Vad kloka och snälla ni är allihop :-) På tal om kristallbarn, jag har en bild på min yngsta son (som jag inte kan ladda upp via ipaden) där han är alldeles nyfödd, och där han ser ut som om han inte är av denna värld. Han har ögon som en utomjording, stora, svarta och lite lätt vinklade. Ska ladda upp den så fort jag är vid en data…

SuperMegaNova
3/11/13, 7:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

här har ni min lilla när han var en nyföding.
visst påminner han om någon? ;-)

Gahella
3/11/13, 7:20 PM
#9

Jaaaagud vilket underbart vackert barn. Jag blir jätteberörd av denna själ

Gahella
3/11/13, 7:23 PM
#10

Personligen älskar jag denna vackra och genomgenerösa planet.

Men har problem med hur vi behandlar henne och varandra här. Och så länge vi befinner oss i dualiteten kommer vi känna oss väldigt scizofrena på det här stället

SuperMegaNova
3/11/13, 8:15 PM
#11

Åh tack! Han är fin nu med men just den utomjordiska känslan över honom har avtagit ju äldre han blivit tyvärr… Men inget vi hänger upp oss på, utan såklart är han våran goding :-) Och ögonen var verkligen helt svarta när han föddes och han tittade nästa igenom oss nör han tittade på oss… Och jag har 3 barn till och jag upplevde aldrig detta med dom…

Gahella
3/11/13, 8:26 PM
#12

Det är nog bäst så för det kan räcka med att känna sig som ett ufo på det här stället. Ja du vet 😉

SuperMegaNova
3/11/13, 9:12 PM
#13

Så sant Gahella :-)

Annons:
Cristine
3/11/13, 11:12 PM
#14

Ja vilka ögon! Underbart!

#11 Jag vet hur det känns med ett speciellt barn, ja barn o barn.. hon är 32nu.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
3/12/13, 9:17 AM
#15

Kära nån vad vacker han är! ❤️

Imorses vaknade jag av att jag undrade varför jag inga barn skaffat, måste drömt något. Fast jag vet ju att det var min bilolycka som försenade alltsammans och hade den inte skett så kanske det inte blivit av ändå…fick ju inga syskon heller till min stora sorg. Tycker man ska ha syskon, tror det är bra.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
3/12/13, 11:11 AM
#16

Jo det bör man ha

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
3/12/13, 11:15 AM
#17

Baradenjag är uppmärksammade detta

2012-12-22 21:22#73skrivet av Cristine

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: