Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 6975 ggr
Cristine
3/1/13, 9:03 AM

Vilket uppvaknande

I går eftermiddags lade min dator av och medans jag väntade på att Pierre skulle höra av sig så kom DE och hämtade mej, jag sögs ut genom fönstret.

Vi var till anläggningen Eiscat i Kiruna och skeppet stannade snett ovanför och skickade ljudvågor ner på masterna medan ett annat skepp mitt emot sände ett blått ljus. Det var roligt att se hur masterna böjde sig mot marken, det såg ut som Uri Geller varit där, sedan fortsatte vi till Tromsö Eiscat och gjorde samma sak där.

Jag vaknade av att jag skrattade!😂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Gahella
3/1/13, 9:09 AM
#1

WoW Vilken klardröm!

Vill också minnas vad jag gör när jag sover 😃

Marr
3/1/13, 9:20 AM
#2

Åhhh vad häftigt! Så klart dom jobbar med haarparna också men har ju undrat. Undrar om det gav resultat så jag kan se det? För här är himlen fullständigt ren idag.

Kanske arbetet gjorde att det "blockerades" på ngt sätt från Växjöhaarpen? Brrrr vad spännande…jag ryser…🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
3/1/13, 11:59 AM
#3

Jag glömde skriva om att jag frågade om det var haarp.en som gjorde de otäcka ljuden man har hört världen över och de sade att de ljuden uppkom när flera länder samarbetade ,alltså kopplade ihop nätverket.

 Men då jag skulle filma månen senare på kvällen blev jag så full i skratt då jag såg att molnen kom i från ett helt annat håll än vad de gjort tidigare

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Evisen
3/1/13, 12:14 PM
#4

De där ljuden du skrev om Cristine, låter de ungefär som en vind mixad med ett tåg som åker förbi på ett långt avstånd?

Jag har nämligen för två tre år sedan hört ett väldigt konstigt ljud i mina trakter och blev nervös av ljudet. Har dock inte hört det på ett bra tag nu. Trodde att det kunde vara något ifrån industriområdet som ligger ca en km härifrån där jag bor.

Cristine
3/1/13, 12:22 PM
#5

Ja bland annat, det blir många olika ljud kanske beroende vilka som kopplar ihop sig. Nu är det här bara en dröm men det finns viss logik i den.

Var bor du ungefär Evisen?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Evisen
3/1/13, 12:33 PM
#6

Det där med dröm.. Bara jag som verkade reagera på ljudet så det kändes lite overkliget att höra ljudet.

Jag bor ca 1-2 km bort ifrån Högdalens Industriområde i Stockholm.

Annons:
Cristine
3/1/13, 12:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
3/1/13, 12:54 PM
#8

I Växjö ligger världens största haarp-anläggning, inte alls långt från Skåne till Stocholm fågelvägen. Haarp är högfrekventa ljudvågor så det är inte konstigt alls att det låter.

http://hight3ch.com/weird-noises-heard-across-the-planet-haarp-weapon-explained/

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Evisen
3/1/13, 1:20 PM
#9

Läskigt ljud vart det än kommer ifrån😮.

Tack Cristine för svar och karta😉.

Marr
3/3/13, 12:20 AM
#10

Evisen vill tala om att jag har hört ljuden jag med ihop men min särbo. Fast dessa ljud var av annan art än brus. Detta utspelade sig 2005-2006.

En tidig morgon vaknade vi av ett herrans oljud så vi klädde på oss och gick ut. Det lät som tåg med 100-tals vagnar gick över hela östra delen av Sverige eller halva klotet, från norr till söder fram och tillbaka.

Vi promenerade iväg mot öster för vi trodde att det hade med någon slags luftfuktighet att göra och att vi befann oss i någon slags "ekodal". Ljudet ändrades ej vart vi än försökte gå och lät som rostig järnväg som det gnisslades och bankades fram på. Fast ljudet kom ovanifrån, från himlen!

Den 2a gången vi upplevde dessa onaturliga ljud var under samma tid och då lät det som en jätteval skrek och brölade från norr till söder, över halva klotet. Det upplevde vi också som från öst.

Jag bor i västra Sverige. Ljudfenomenen förekom över en halvtimme och det var natt ca 00.30 den sista gången. Första gången väldig tidig morgon, i gryningen. Har inte hört dom mer då jag flyttat och har annat brus runt om (E-20)…

Kusligaste ljud jag hört i hela mitt liv ialla fall!!! Brrrr…inte naturligt…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
3/3/13, 12:34 AM
#11

Här lät det som att 50 plan skulle starta.

Jag glömde berätta en annan sak och det är att haarpen de kör under jord underminerar marken och det blir dessa enorma sink-hål.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
3/3/13, 12:41 AM
#12

Kan det vara liknande hål som den stackars mannen i Florida försvann i när han lagt sej i sängen för natten? 😮

Läs om detta här:  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16339723.ab
..och här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16344218.ab

Marr
3/3/13, 1:12 AM
#13

Å fy Farao! Det finns ju massor av såkallade sinkholes runt om i världen Och fler verkar det bli, visste det var ngt sjukt med dom!

Som det inte räcker med dom naturliga väderfenomen som finns redan…

Det är en j..la lekstuga med allt…Ibland känner man sig som vi är en slags marionettdockor, vi som är vanligt folk och kämpar med krig & svält, sopsortering, skatter, sjukdomar, miljöförstöring, psyknoja, osv. etc. mm. mm.

Fast det blir nog bra allteftersom folk börjar fatta…sen kan inte jag förstå, varför endel så lätt avfärdar t,ex. chemtrails med kondens…det är verkligen ett bevis på okunnighet, för undersöker man bara pyttelite så fattar hjärnan att man det är livsviktigt att få veta mer…om man har någon hjärna vill säga…🤔

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
3/3/13, 1:51 AM
#14

Nu vet vi ju inte om det är som jag berättat, det var ju bara en dröm så man får ta allt med en nypa salt, men visst verkar det logiskt

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
3/3/13, 8:44 AM
#15

Ju mer jag tänker på det så blir det mer och mer logiskt, kan de göra jordbävninngar, så är väl sink-hål en lätt match.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
3/3/13, 9:24 AM
#16

Har ju tänk att man borrar, bygger och står i så att jordskorpan mest liknar en sweizerost. På det bygger man tunga byggnader och stora vägar med tung trafik. Att det tillslut "brister" är ju inte heller så konstigt.

Men dessa slukhål är ju enorma och hur djupa kan dom bli egentligen? Detta hålet från Guatemala 2010 är ju inte litet heller…

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=aYl4yaOkHxU&feature=endscreen

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Evisen
3/4/13, 2:37 PM
#17

#10 Marr, jag är nog glad att jag har sluppit höra de oljuden! Skulle nog tyvärr bli rätt panikslagen. Räcker med det där konstiga susbullret som jag hörde😮.

Cristine
7/2/14, 6:35 PM
#18

Jag glömde berätta att en tjej från Kiruna PM. ade mej och berättade att efter min dröm hade  haarpmolnen därifrån upphört!

Tack än en gång!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
7/2/14, 7:09 PM
#19

Underbart!👍

Jag minns att det var rent på himlen några veckor efter här nere med. Alltså inga sprayningar. Såg det för att himlen var blå. Men det hann nästan bli april har jag för mig….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

mwetterstrand
7/3/14, 3:40 AM
#20

#16

Ja, slukhål kan vara förödande. Men du inser att denna video är gjord av FinalCutKing. Det är alltså en "trick-film".

Annons:
Cristine
7/3/14, 5:09 AM
#21

*Television Guatemala.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

mwetterstrand
7/3/14, 8:29 AM
#22

#21

Som jag påpekade, den video som presenterades i #16 är en trick-film. Att referera till sådan kan ju vara ganska olämpligt. Slukhål i sig är däremot obehagliga och alldeles verkliga.

Cristine
7/3/14, 9:54 AM
#23

Tack för infot!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
7/3/14, 10:12 AM
#24

Oj då Wetterstrand, ja det var ju hemskt olämpligt av mig så jag tackar för din påpekan.🙂

Inte visste jag att man trickfilmade sånt här och vad för nytta med det egentligen? När dom uppstår både här och var på vår jord.🤔

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

mwetterstrand
7/3/14, 11:10 AM
#25

#24

Tack.

I detta fall gissar jag att det är i syfte att marknadsföra sitt företag - FinalCutKing. Hela internet är ju nerlusat filmklipp som som påstås visa både det ena och det andra men som i själva verket är en trickfilm, ofta datormanipulerad i efterhand. Inte sällan tas dylika filmklipp ur sitt sammanhang. En film som från början läggs upp med ärligt uppsåt och presenteras som "fake", kopieras av andra och presenteras sedan som något verkligt.

Marr
7/3/14, 11:40 AM
#26

Ja nog har jag sett det käre Wetterstrand och är fullt medveten om det.😃

Fast ska jag vara ärlig så kanske jag inte tittade så noga innan jag publicerade slukhålsklippet. Det vimlar av sådana på tuben. Tittar noggrannare på sådant jag kan relatera till själv. Häpp!😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

mwetterstrand
7/3/14, 11:47 AM
#27

Tack käre Marr😐.

Tittar noggrannare på sådant jag kan relatera till själv.

Jag vet inte riktigt vad du menar med det. Men jag hoppas att mitt påpekande är uppskattat, för mellan raderna läser jag något annat. Hoppas jag har fel.

Annons:
Marr
7/3/14, 11:58 AM
#28

Nä nu ska du inte vara sån…vad du läser mellan raderna är inte mitt ansvar.😐

Jag menar då ufoklipp och sådant jag sett själv i verkliga livet. Otroligt, onödigt mycket fejk där med…

Inte vara grinig nu, ja där har du allt fel…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

mwetterstrand
7/3/14, 12:58 PM
#29

#28

Tack för klargörande. Jag reagerade på adjektivet framför mitt efternamn i #26. Glad att jag hade fel.

Marr
7/3/14, 1:11 PM
#30

Jasså var det det du reagerade på… Det var absolut inget illa menat med det adjektivet.🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: