Övrigt

Inte de vanliga..

2013-02-24 16:24 #0 av: Cristine

chemtrailspåren..

En underbar dag idag, var jag än tittat så ser jag blått

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-02-24 16:25 #1 av: Cristine

blått

Anmäl
2013-02-24 16:30 #2 av: Gahella

Lika blått som här och inte ett spår här heller.

Hoppas det håller i sig, och ännu mer och att chemtrails upphör nu, helst igår

Anmäl
2013-02-24 16:30 #3 av: Cristine

Så dyker detta upp,. nu förstörde jag fotot genom att zomma för mycket..

två runda spår, detta är ingenChemtrail det syns direkt och inte tror jag att det är något ufo heller.

Anmäl
2013-02-24 16:32 #4 av: Gahella

Vad? Jag ser bara en blå himmel

Anmäl
2013-02-24 16:35 #5 av: Cristine

En går åt vänster

Anmäl
2013-02-24 16:35 #6 av: Cristine

Den andra åt höger

Anmäl
2013-02-24 16:37 #7 av: Cristine

Och här något man bara anar

Anmäl
2013-02-24 16:38 #8 av: Gahella

Jaa vad kan det vara? Märkligt

Anmäl
2013-02-24 16:41 #9 av: Cristine

Ja visst är det

Anmäl
2013-02-24 16:42 #10 av: Cristine

Du har ingen teori?

Anmäl
2013-02-24 16:45 #11 av: Gahella

Kan det vara chemtrails-dammsugare tro? Skämtar

Anmäl
2013-02-24 16:49 #12 av: Gahella

Jag tycker det ser ut som tyfoner, eteriska sådana. Jag tänker även på energierna du visade från Mexiko

Eller beam-me-upstrålar från flera skepp, typ såna jag har i min avatar :)

Anmäl
2013-02-24 16:51 #13 av: Cristine

De såg ut som långa rör..det hade varit bättre om jag låtit zommen vara

då hade man sett bättre men jag fick inte till det.

Anmäl
2013-02-24 16:54 #14 av: Cristine

Ja men uppstrålar går väl rakt ner till marken

Anmäl
2013-02-24 17:07 #15 av: Gahella

Ja men de kanske beamar upp chemtrails tänkte jag Förbryllad

Anmäl
2013-02-24 17:24 #16 av: VSK

Bild #5 såg verkligen skum ut. -som den vore avklippt.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-02-24 17:32 #17 av: Cristine

He he jag tycker allting ser skumt utSkrattar

Anmäl
2013-02-24 17:33 #18 av: VSK

he he Skrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-02-25 08:58 #19 av: Marr

Men det var konstigt Cristine!

Har ett fullständigt underbart väder här med sen igår. Endast ett grålila dis utmed Vänerkanten. Inga chemtrails sen i förrgår. Nästan så jag inte tror mina ögon!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-02-25 09:04 #20 av: Cristine

Ja kanske är det dammsugare!

Anmäl
2013-02-26 14:36 #21 av: Gahella

Hoppas det!

När jag var i Bolivia för många år sedan hjälpte vi andar som hade fastnat i mångfald på en ö i Titicacasjön. Befolkningen bodde på andra sidan ön och hade bara sin boskap på den sidan för de upplevede det väldigt tungt att bo där med det besöket.

Jag var med ett helt gäng och kvinnan som höll i denna resa var känd bland folket där vi bodde och hennes förmågor, så vi blev ombedda att hjäpa till att lyfta dessa varelser.

Vi tog oss dit och puhh va jobbiga energier det var man blev heelt dränerad av dem. Vi satte oss ner på det stället som kändes rätt för oss och sedan började vi jobba. Jag hade innan dess varit lite rädd och osäker inför det här jobbet men när jag kom in i energin som skulle lyfta upp dem kände jag enorm kärlek istället och lite som en barnmorska underligt nog. Och när jag satt där började jag snurra åt ett håll och upplever att energin först går neråt i spiral för att sedan vändas upp när jag följer kroppen då den vill snurra åt ett annat håll.

De som kan se såg hur stora skepp låg ovanför oss och kraftfulla spiralenergier sög upp alla dessa astrala väsen som de såg komma från alla håll. Så antagligen hade de inte haft förmågan att gå vidare själva utan väntat på att denna hjälp skulle komma någon gång.

Efter några dagar fick vi höra från samme man som anlitat oss att befolkningen känt av på något sätt att det var "städat" där nu och hade börjat flytta över även till den sidan som var bebolig nu.

Anmäl
2013-02-26 14:48 #22 av: Cristine

Vilken underbar historia Gahella, jag blir otroligt varm när ja läser.

Det var helt fantastiskt det du fick vara med om.

Anmäl
2013-02-26 15:04 #23 av: Gahella

Åh tack Cristine för ditt varma gensvar Hjärta

Det var mycket speciellt och jag kommer ihåg det som om det vore igår. Och efter den upplevelsen öppnades jag upp lite till och har medvetet jobbat med samma sak i många år nu. Och det är väl därför jag är så himla trött nu för jag får en väldigt stark känsla av att vi håller på att städa riktigt ordentligt världen över nu, jag, du och våra gelikar Skrattar

Anmäl
2013-02-26 16:34 #24 av: VSK

Gahella, är inte Titicaca världens djupaste sjö?

Anmäl
2013-02-26 16:43 #25 av: Cristine

I alla fall den högsta och det blåser ofta där.

Anmäl
2013-02-26 21:10 #26 av: Amon

#21 Vilken härlig berättelse Gahella - och ett sånt fint minne! GladHjärta

Jag förstår att det måste kännas väldigt speciellt med den platsen - och att ni gjorde detta tillsammans där! Regnbåge

Ja du vet ju att också jag gör liknande energiarbeten - och det gör vi ibland tillsammans i vår ljusgrupp - men då brukar vi jobba på distans.

För ungefär ett år sedan så träffades vi och gjorde ett arbete med att hjälpa barn som av olika anledningar hade fastnat här (det är annars sällsynt att barn blir kvar)

Vi fick olika delar av världen att jobba med. Jag hamnade på Kinas östkust, på Indonesien och på Japan. Det var barn som fallit offer för olika tsunamis - (förstod jag) - som jag hjälpte vidare. Och jag hade en liten farkost som jag tog med dem i - som senare dockade in till en större farkost.

Men innan jag lämnade dem där - så tog jag med dem till ett nöjesfält - där de fick åka och leka så mycket de ville och äta så mycket glass de orkade! Skrattar

Anmäl
2013-02-26 21:36 #27 av: Cristine

Vilka fina historier ni har,min är inte lika fin men jag är stolt över den ändå. När jag bodde i Luanda Angolas huvudstad regerade de vita där..portugiserna! De svarta var inte välkommna inne i staden i deras eget land. Jag blev otroligt arg och gjorde tvärt emot min arbetsgivare och hans vänners råd och åkte ut till byarna och bekantade mej med innvånarna och åt i deras hyddor med golv av koskit och väggar blandade med lera... till och med i håret hade de koskiten.för mina löner köpte jag böcker till barnen med mycket bilder i. Taborda och hans vänner var riktigt förbannade på mej och sade att det var bortkastade pengar , det skulle aldrig bli något annat än tjuvar av de niggerbarnen. Idag är de barnen medelålders många fick studera och de tog över sitt eget land och har gjort om Angola efter egen smak och jag är stolt över att några kommer ihåg mej och mina böcker.

Anmäl
2013-02-26 21:50 #28 av: Amon

Oh vad bra och modigt gjort Christine - det kan du verkligen vara stolt över! Pokal
Där ser man att vad man än gör så har det betydelse! Glad

Och av små fattiga barn längst ner på samhällstegen - så kan det faktiskt bli kloka, ansvarfulla vuxna som förändrar världen! Så där ser man att man aldrig skall ha förutfattade meningar om folk!!! Oskyldig

Anmäl
2013-02-26 21:50 #29 av: Gahella

Helt underbara berättelser och visar att det finns inga begränsningar för vad vi människor kan hjälpa till med Hjärta

Det är så många som tror sig veta allt om människors potiental, men oj vad de bedrar sig.

Så härligt med civilkurage när människor vågar stå för sina sanningar och även gå dem BlommaKraam!

Anmäl
2013-02-26 21:59 #30 av: Amon

KramasHjärta

Anmäl
2013-02-26 22:05 #31 av: Gahella

HjärtaKramas  Glad

Anmäl
2013-02-26 23:05 #32 av: Marr

Vad ni har varit med om mycket! Helt fantastiska kärleksfulla upplevelser ni delar med er av. Blir alldeles rörd och är så glad att jag fick läsa det här!

Själv har jag mest gapat omkring över orättvisorna mot vår moder jord med dess innevånare genom åren. Så att få bli delgiven om den kärlek & kunskap ni har i era hjärtan, hjälper mig att utvecklas. Numera förstår jag så mycket mer och den stress över världsproblemen jag haft har planat ut, då jag förstår varför det blivit så här.

Tack ni kära solstrålar för att ni finns och Tack för vad ni gör för mig och alla andra själar! Hjärta 

Anmäl
2013-02-27 11:29 #33 av: Gahella

Tack till dig med Marr och att du reagerar på orättvisorna, det visar på att du har ett hjärta och rättvispatos. Fler av den sorten tack Kär

Anmäl
2013-02-27 13:45 #34 av: Amon

Ja Marr - du har ju själv så många fantastiska upplevelser och och klokhet att dela med dej av!HjärtaGlad

Och precis som Gahella säger så är det väl helt sunt att reagera mot orättvisorna i världen! Regnbåge
Tack för att DU finns också! Blomma

Anmäl
2013-02-27 19:02 #35 av: Cristine

Du är fantastisk Marr,jag var upplyst den dagen jag bad dej bli min medis.Skämtar

Anmäl
2013-02-28 10:02 #36 av: Marr

Men snälla rara ni vad ni är goa! Blomma

Jag känner mig som den sämste medarbetaren många gånger. Nu har jag varit med lite mer än 1 år och är lika urusel på datahantering än. Tur att jag kan skriva iallafall...

Sen så har jag haft turen att fått träffa er! Men det var mystiskt, för något ledde mig hit innan jag knappt visste hur man startade datorn. Sen blev jag fast när jag såg er, blev kär i sajten! Hjärta

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.