Övrigt

Sveriges delaktighet i HAARP

2013-02-20 00:01 #0 av: Amon

Detta är en ganska ny informativ video om Sveriges delaktighet i det Amerikanska Vädervapnet HAARP - för er som inte redan känner till det:

http://www.youtube.com/watch?v=J_mxbFAcv6Q&feature=player_embedded

Anmäl
2013-02-20 08:47 #1 av: Marr

Ja en mycket bra och informativ video!

Jag är också förbannad och stöder Pernilla Hagberg. Hon har förresten inget jobb längre. Undrar om hon sa upp sig eller om hon fick sparken p.g.a. sina uttalanden om chemtrails?

När ska fler bli förbannade och inse sanningen? Det är bara kondens säger dom som inte undersökt som min gode vän och granne. Jag blir så sur och säger: "att så här blir det när man bara jobbar, sover,dricker burköl & tittar på dåliga actionfilmer. Du sover fast du är vaken min vän!"

Jag själv är ett levande bevis för vad man kan drabbas av, som Morgellons och det är fy f***n, varit "sjuk" i 10 år! Kom lagom efter jag varit på utvecklande kurser då jag insåg att vi medborgare lever i "ett fängelse". Helt plötsligt stod det klart för mig att det är så. Då förstod jag varför jag varit så arg. Trots det var det som ett helt berg rasade ur & bort från mitt hjärta, en lättnad när jag förstod. Så är det!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-02-20 10:30 #2 av: MrX

Jättebra video Amon !Glad

Anmäl
2013-02-20 21:18 #3 av: Amon

Har också lagt ut den på facebook - men där var inte mycket respons - tyvärrLedsen

Anmäl
2013-02-20 22:55 #4 av: Cristine

Yeeeesssss! Äntligen..vänta bara det kommer mer.Skrattar

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-02-21 15:01 #5 av: Gahella

Vi är lilla USA, vi har alltid svansat för dem, tyvärr

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.