Annons:
Etikettfrågor
Läst 1014 ggr
Christina_46
2/8/13, 4:56 AM

UFO ?

Vill bara dela med mig av något som hände för några år sedan. Min man stod vid vardagsrumsfönstret och hojtade till. Han hade sett ett rött ljus sakta flyga fram över skogen ca 100 m bort. Jag hann inte se det. Men en stund senare när jag själv stod vid fönstret, så får jag se samma sak, fast bara 5 meter bort. Ett rött ljus som av en glödlampas storlek som fatt tätt förbi. Trodde först att det var speglingen av en bils baklyktor. Men det var biltomt då.

Tilläggas ska väl att jag under den tiden hade kanaliserings-kontakt med något som kallade sig Ashtar Command, en grupp utomjordengar. De sa själva att det var dem jag såg. Kan det vara sant? Kram

Annons:
Marr
2/8/13, 8:45 AM
#1

Jätteroligt du delar med dig av upplevelsen! Så du fick kontakt…underbart ju. Det har aldrig jag fått på det viset. Jag kan bara se, fast ibland känner man närvaron att dom är där ute. Tittar jag då en stund och molntäcket inte hänger för lågt och täcker himlen. så ser man ljusflashar eller bollar eller "prickar" som far omkring.

Ashtar ska ingå i den Galactiska Federationen som hjälper oss människor och jorden. Skulle jag uppleva denna kanalisering skulle jag se det som sant. Känns det sant för dig så ser nog jag det som att det är det också. Härlig upplevelse, skulle också vilja vara med om ngt sådant. Fast är nog inte tillräckligt medial för det, har ju sett dom mer än halva mitt liv…

Tack Christina för du berättar!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: