Utomjordiskt

USA skjuter på UFO

2013-02-03 23:38 #0 av: VSK

Jag var bara tvungen att fota tv;n och starta datorn för att visa er. Det här har jag aldrig någonsin hört talas om!

Jag tror detta utspelade sig 1947. Jag blev så häpen så jag glömde årtalet.

Hur som helst så ser ni på bilden strålkastare lysa upp himlen. Ni ser oxå att strålkastarna lyser på nåt föremål som har lysande runda hål.

Detta är vid Los Angeles och sågs utav minst en miljon människor Förvånad

Flyglarmet ekade och flyplansstrålkastarna dominerade himlen.

Detta UFO stod helt stilla i en timme medans Amerikanarna skjöt med allt de hade. De sköt 1400 granater mot UFOt Förvånad Skott går inte att räkna. Det enda som hände med UFOt var att det vacklade till lite. Det skall tilläggas att Amerikanarna först trodde det var japanerna som anföll Los Angeles.

Detta kan vara det största bevis som finns dokumenterat av UFO.

Efter detta så har amerikanska regeringen försökt bortförklara det som en väderballong ha ha ha Skrattande

Jäkla tålig väderballong må jag säga. Flört

Sedan så försölte de bortförklara det som krigsnerver. Hallå, vi ser ju bilden. Nu har jag inget mer att tillägga för nu ska jag rusa in i vardagsrummet och se resten av programmet.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-02-04 00:13 #1 av: Amon

Ok - det är på History Channel - Ancient Aliens serien! GladFörvånad

Ja den är väldigt intressant!

Men NÄR hände detta? Obestämd

Anmäl
2013-02-04 04:39 #2 av: VSK

Jag skrev fel årtal. Detta hände 1942.

Det ryktas att UFOt kraschade i vattnet och att USA så småningom bärgade det,

1947 så är det där med Roswell, och enligt terorier så var militären på plats så fort vid Roswell eftersom de nu visste vad det rörde sig om. UFO. Det var oerhört åksväder den natten i New Mexico då UFOt hade störtat, så det kanske hade blivit träffat av blixten (min teori).

Bonden som ägde marken åkten ut dagen efter för att se som blixten orsakat nåt då han såg UFOt. Han tog med sig lite vrakdelar till polisen och anmälde detta. Polisen i sin tur kontaktade militären. Militären spärrade av området i ca en vecka. Är det inte ganska otroligt att militären spärrar av ett område om det endast hade rört sig om en väderballong? Skrattande

Roswell var väldigt obekväm historia att bortförklara eftersom det var USAs militär som anmälde det, men vi vet ju vilka bortörklaringar som kommit om orsaken efter händelsen i Roswell.

Ja det är som det står på bilden History Channel och programmet heter Ancient aliens. Ett mkt intressant program som jag spelar inte hela tiden.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-02-04 09:31 #3 av: Marr

Åh dom är ju jättebra dom där filmerna samlade i Ancient aliens!

Ja det här med "Rosvell händelsen" och alla hemligheter med detta tror jag vi kommer få höra sanningen om i framtiden. Hoppas det blir nu, för då följer det andra med av bara farten kan jag tänka.

Installerade kanaler igår för grannen å jag har gått ihop med att få dessa. Vad förvånad jag blev då ej History och dessa intressanta kanaler ej fanns med. Det måste vi ändra på...

Tack VSK för att du uppdaterar oss då & då!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-02-04 12:21 #4 av: VSK

Jo jag spelar in allt som kan vara av intresse Tungan ute

Just nu så handlar det mest om universum, paranormala och ett program som heter "Most Evil" jag kollar på.

Sen slinker det ned ett och annat program som kan vara av intresse Glad

Anmäl
2013-02-04 18:35 #5 av: Ghosthunter

Wow....det där har jag missat.....märkligt att man inte har hört talas om en sån stor sak?Förvånad Men om man frågar militären och politikerna idag i USA, så har det naturligtvis inte hänt!

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2013-02-04 18:40 #6 av: Cristine

De och Svahn är kanske släktingar

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-02-04 18:42 #7 av: Ghosthunter

Hahaha....ja, det skulle man kunna tro iaf!Skrattande

Anmäl
2013-02-04 18:44 #8 av: Ghosthunter

Men är det inte lite märkligt ändå? Det borde ju vara en lika stor sak som den första gubben på månen, som man hör om då och då.....men denna händelsen talas det inte om.

Anmäl
2013-02-04 18:52 #9 av: VSK

Det jag reagerade mest på att de skjöt 1400 granater på en timme utan att "väderballongen" störtade ha ha ha Skrattande

Skjöt de med ärtrör då Tungan ute

Anmäl
2013-02-04 18:53 #10 av: Ghosthunter

Hahaha....Skrattande

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.