Kosmiska energier/frekvenser

Rosslyn Chapel

2013-02-03 10:34 #0 av: Ghosthunter

Jag såg ett program om UFOn och aliens på Discovery Science. Det handlade mycket om Rosslyn Chapel i Skottland, som blev känd genom boken Da Vinci Koden av Dan Brown.

Där sägs finnas en portal som utomjordingar använder och många tror att svaret hur vi människor kan öppna portalen, finns i själva kyrkan...det gäller bara att kunna tolka rätt.

Det finns en mängd märkliga detaljer i arkitekturen i kyrkan, bl.a finns ett antal små kuber med olika märkliga inskrifter och symboler på....vissa tror att dessa kan vara nyckeln till portalen.

Det finns en stor golvsten i kyrkan som det känns som om det gungar under fötterna och att man lyfts upp precis som om något pressas upp under foten.

Många UFO-rapporter har gjorts här och många tror även att ett UFO har kraschat här. En anledning, av många, att tro att en portal finns här är att man har sett UFOn som helt plötsligt bara försvinner. Troligen är det då när UFOt åker in i portalen.

Här finns även teorier om att den heliga Gral ska finnas här.

Hur som helst så är det en märklig plats som jag mycket gärna skulle vilja besöka. Där finns troligen spöken ocksåGlad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2013-02-03 11:09 #1 av: Marr

Vad intressant!

Äntligen har man fått lite tevekanaler. Har gått ihop med grannen så vi kan se dessa kanaler. Finns ju massor med intressant man kan se på tv, som jag tillbringar många timmar på Tuben för att få se.

Rosslyn Chapel-Skottland...Det här ska jag kolla upp.

Tack Spöket! Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-02-03 14:02 #2 av: Ghosthunter

Marr - tack själv.....det finns en del paranormala program på Discovery Science och inte minst om UFOn och utomjordingar.

Kolla tablån här så ser du att det finns en del:

http://www.tv.nu/kanal/discoveryscience

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2013-02-03 14:16 #3 av: Marr

Ja sen har vi ju History också...himla kul det här ska bli. Kanske man kan hålla sig vaken då man ska försöka se på tv hädanefter...Tungan ute

Nu har man återigen fastnat på tuben på sånt här...fast jag hör ju knappt vad dom säger. Datorn halvkass. Går ut med hunn istället...

Tack för länken! Flört

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.