Frågor inom ämnet söker svar

real men in black

2013-01-27 09:55 #0 av: [kajmal@]

russia

Anmäl
2013-01-27 15:34 #1 av: Eliiza

Hej!
Tyvärr så har jag för dålig kapacitet för att se filmen i min surfplatta, men det lilla jag vet om de verkliga Men In Black är bl.a. att de kommer från Sirius och att deras göromål leder tillbaka många tusentals år. De har bl.a. lagt ner en hel del energi på att attackera Billy Meier och hans allomfattande mission för mänskligheten. Efter uppgifter från slutet av 1990-talet så hade Billy Meier dittills utsatts för 14 st mordförsök varav The Men In Black varit skyldiga till hela 11 st utav dessa. MIB är nu sedan ett antal år tillbaka avhysta och kan inte längre utgöra något hot i den saken längre.

För att göra en lång historia kort och som en parentes kan jag nämna att sk "Skaparöverherrar" från Sirius för många tusentals år sedan skapade en genmanipulerad aggressiv ras, med ett kort livsspann på ca 100 år, som skulle skydda dem mot angripare. Denna ras satte sig sedan med tiden upp mot dessa Skaparövreherrar och flydde med hjälp utav räddande välgörare, och med livet som insats, till...just det...Jorden...
Men nu hamnade jag nog lite OT...

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.