Ljus & Upplysning

chip märkning av barn

2013-01-27 09:22 #0 av: [kajmal@]

chip

Anmäl
2013-01-27 09:38 #1 av: [kajmal@]

ser ut som det implantat jag känner under huden vid vänstra örat, insatt av greys

Anmäl
2013-01-27 09:43 #2 av: [kajmal@]
Sluta upp med dina konspirationer nu att USA skulle vilja RFID chipa folket världen över.
Därför nu 150 000 barn blivit RFID Chipade och det ökar markant? Dom går nu ut med det i stora kampanjer att man bör göra detta.. http://www.mochip.org/
Anmäl
2013-01-27 12:12 #3 av: Cristine

Fy fasen säger jag bara!Skrikandes

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-01-27 13:14 #4 av: Marr

Rynkar på näsanGråterSkrikandes

Förresten så kommer jag inte gå med i facebook heller...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-01-29 15:02 #5 av: Camillhe

Ni kanske skulle läsa ordentligt istället för att sprida myter?

Mochip har ingenting med att sätta in chip i barn att göra.

Det här är vad de gör:

• Digital Photographs
  • Digital Fingerprints
  • Child Information and Emergency contacts
  • Dental bite impression
  • Two (2) laminated ID cards

Inte för att jag är någon fan av frimurare, men de chippar iallafall inte barn.

Från hemsidan:

MOCHIP = MissOuri CHild IDentification & Protection program. We do not use Microchips or any other invasive "chips."

Anmäl
    2013-01-29 16:12 #6 av: Marr

Ja jag behöver läsa på. Att man kan hitta kidnappade barn är ju fantastiskt! Men är ändå tveksam till allt microchippande. Är man säker på på att detta är enda avsikten? Ja som sagt jag behöver läsa på, vill lära mig allt.

Sen om att sprida myter... Denna information fanns ju där och det första jag såg är dom olustiga symbolerna. Är i allafall glad att jag är myndig och kan välja själv vad jag vill ha under huden. Blir misstänksam när jag ser sånt här...

Sen så hoppas jag att folk tänker själva och undersöker. Jag vill undersöka mera, vet alldeles för lite. Har förresten min hund chippad...

Tack för informationen Camillhe!

Anmäl
    2013-01-30 08:59 #7 av: [Blodpudding]

#6 Fast den där gruppen chippar inte barn, det står uttryckligen att de inte gör det.

Varför påstår ni då att de gör det?

Anmäl
    2013-01-30 21:06 #8 av: Marr

#7 Vi? Kan du inte läsa vad jag skrev, eller? Jag påstår inget, om just detta microchip. Läs #6 igen vännen...sen så är det min fulla rätt att vara misstänksam mot vad jag vill...Flört

Anmäl
    2013-01-31 08:19 #9 av: [Blodpudding]

#8 Du pratar ju fortfarande om chip, som att de skulle göra det i den där gruppen, vilket de inte gör.

Anmäl
    2013-01-31 09:01 #10 av: Marr

#9 Läs om RFID Chip som tråden startade med! Påstår fortfarande ingenting om detta MOCHIP.  Vad är det du försöker säga? Du kan ju skriva i.o.f. bara upprepningar, då kan du väl läsa också? Obestämd

Anmäl
    2013-02-09 09:00 #11 av: Marr

Lite till om RFID. Text så man kan läsa. Blir man inte undrande när det ska bli tvång och straffad om man nekar? Jag vill inte ha, om det kommer hit!

http://www.youtube.com/watch?v=8_o9OT7yRJo

Anmäl
    2013-02-09 13:35 #12 av: Volito

David Icke skrev och varnade för länge sedan att världs rigering gör allt för att vänja folk med idé att ha en chip som gör livet "lättare" osv men att man kan påverkas igenom den skall inte pratas så klart - allt görs för man bli mer och mer en styrd biorobot utan egen vilja och förmåga till egna beslut.

Chipandet började i usa för många år sedan (på hemlösa som experiment) efter på barn - (lyckliga föräldrar som kan ha koll var barnen befinner sig mm). Allt ska pågå sakta men säkert - folk ska vela ha en - tex istället av bankkort (ökat säkerhet).....

Hemskt men faktum....

Anmäl
    2014-01-22 11:48 #13 av: bonjonny

Maj 2014 ska alla nyfödda i europa få detta eminenta lilla rfid chip som säkert sätts dit enbart för våran säkerhet.

http://topinfopost.com/2014/01/22/all-european-newborn-babies-will-be-microchipped-from-may-2014

http://topinfopost.com/2014/01/09/former-darpa-director-wants-you-to-swallow-id-microchips

Anmäl
    2014-01-22 11:53 #14 av: Cristine

Då gäller det att inte sätta barn till värden!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
    2014-01-22 12:04 #15 av: Marr

Eller kanske välja att föda hemma med kunniga människor? Hjälper det? Det subkutanta lilla chipet kanske placeras när de vanliga vaccinationerna ges?

Om modern/föräldrarna vägrar...undrar vad som händer då? Blir hon/de kriminella då?Funderar

Anmäl
    2014-01-24 04:06 #16 av: lyrah

Låter galet tur att jag
    då redan har skaffat mina barn, att kontanterna håller på att försvinna ser jag som ett stort hot dom alla borde stå emot kollektivt, dom ska banne mig inte få äga våra cash, alla dessa namninsamlingar vad gör dom för nytta egentligen i slutändan bestämmer ju dom ändå, jag tror vi måste organisera oss allihopa o göra tvärtom, ta tillbaka d som är vårt fast fredligt medans vi fortfarande kan göra d:) och d är allas ansvar, dra igång organisationer med budskap som motiverar även den mest hjäntvättade svennen och få med tiotusental, vägra, säg nej, smid planer, kämpa för mänskligheten o jorden;) här i forumet blir vi medvetna sen gäller d att göra nått åt saken

Anmäl
    2014-01-24 20:13 #17 av: Svenne123

Maj 2014 ska alla nyfödda i europa få detta eminenta lilla rfid chip som säkert sätts dit enbart för våran säkerhet.

The Mark of the Beast

Upp 13:16-17: "Och det tvingar alla, små och stora, rika och fattiga, fria och slavar, att ta emot ett märke på högra handen eller på pannan, så att ingen kan köpa eller sälja utom den som har märket, vilddjurets namn eller dess namns tal."

The Number of the Beast

"Let he that has wisdom count the number of the beast, for it is the number of a man, and his number is 666." The Book of The Revelation to John, Chapter 13, Verse 18.

"And that no man might buy or sell, save he that had the mark, or the name of the beast, or the number of his name."  Rev 13:17

"Computer" = 666

"NEW YORK" = 666

"US OF AMERICA" = 666

SSNUMBER = 666 (social security number)

SON OF SIN = 666

LUSTFUL = 666 (1 John 2:16-17)

STUBBORN = 666

ILLUSION = 666 (2 Thess 2:8-12)

INSANITY = 666

WITCHCRAFT = 666

NECROMANCY = 666

SORCERIES = 666

PEOPLE SIN = 666 (Romans 3:23)

MARK OF BEAST = 666

LUCIFER HELL = 666 (Isaiah 14:12-15)

LUCIFER HADES = 666

DEVIL SHEOL = 666 

DEVIL GENE MAN = 666 (John 6:70, 17:12; Acts 1:25; 2 Thess 2:3; Rev 17:8, 11)

MONETARY = 666 

CALCULATION = 666

Bill gates = 666

Windows 95 = 666

dollar crash  = 666

data storage  = 666

take a barack rfid = 666

chip on body = 666

Många ord som blir 666. :p 

Upp 14:8-12: "Ännu en annan ängel följde efter, och han sade: 'Fallet, fallet är det stora Babylon, som har gett alla folk att dricka av sin otukts vredesvin.' En annan ängel, den tredje, följde dem och sade med stark röst: 'Den som tillber vilddjuret och dess bild och tar dess märke på sin panna eller sin hand, han skall själv få dricka av Guds vredes vin, som oblandat hälls i Guds vredes bägare. Han kommer att plågas i eld och svavel inför de heliga änglarna och inför Lammet. Röken från deras plåga stiger upp i evigheternas evigheter. De har ingen ro eller vila vare sig dag eller natt, dessa som tillber vilddjuret och dess bild och tar emot märket med dess namn. I detta visar sig de heligas uthållighet: de håller fast vid Guds bud och tron på Jesus.' "

Anmäl
    2014-01-25 08:17 #18 av: Marr

#17 Huvvaligen...ja jag varken förnekar eller bekräftar.

Min vilja är min vilja och jag ska ha rätt att välja. De som väljer att chippa sig eller sina barn gör det nog inte för att de tillbett vilddjuret, utan för att dom tror att dom gör rätt, tänker jag. Men jag förstår hur du menar med bibelcitaten.

Jag tror att jag gör rätt när jag avvisar detta chippande, i alla fall för mig och i synnerhet när man talar om obligatorisk chippning. Önskar att människor inte tror på att allt som man säger till oss, är bäst för oss själva. Vi kan faktiskt tänka själva och t.o.m. undersöka hur mycket som helst nu för tiden. 

Vi behöver förstå att vi kan ta ansvar själva. Med ansvar kommer eftertänksamhet...I det ingår att vi inte "köper" det man gör med vår jord och jordens medborgare. Det är vad jag kallar ansvar bl.a...

Utan rätten att välja får man inget ansvar. "Makten" bestämmer över våra huvuden i värsta fall och vi litar på allt man säger som är bäst för oss? Jo då, det sker ju hela tiden. Det är därför man/jag tjatar...

Anmäl
    2014-01-26 06:46 #19 av: lyrah

Jag tror att d kan vara viktigt att samla ihop folk o gå ut o demonstrera och inte ge upp förrän dom gör det

Anmäl
    2014-03-29 18:46 #20 av: m2studio

Chipet är INTE id handling utan KAN vara spårande också. Vi har ID kort och om vi avstänger våran telefoner och tar ut batteriet då blir spårlös och därför dagens telefonerna har man svårare att tar ut batteriet. Utan spåring ingen kan specifik hitta en och då förstår man att någonting stort håller på att hända inom närmaste 10-20 år som regeringar vill ha oss på GPS skärmen.

Var skärp och vaken.

Anmäl
    2014-03-29 19:43 #21 av: Gahella

# 20 Ja så är det, därför är det bättre att använda sig av de äldre modellerna. Men samtidigt är det många som inte behövs spåras för de berättar självmant varenda steg de tar, var de fikar och när de lämnar landet..

Anmäl
    2014-03-29 23:34 #22 av: m2studio

100% rätt. När vi handlar med kort och visar pass och meddela på internet ex. till USA. Men värst av allt det är när många på Facebook meddelar vad som helst de gör och även det minsta detaljer. Tyvärr vi hjälper "big brather" att kontrollera oss på bestämma för vårt liv.

Anmäl
    2014-03-31 14:45 #23 av: [Rumpstek]

#20 Vad menar du, att det är svårt att ta ut batteriet i en modern telefon?

Anmäl
    2014-03-31 19:30 #24 av: lyrah

Sista steget med chip är att du måste ha ett för att kunna handla mat, betala räkningar, samma sak blir d med kort när cashen försvinner, jag är ingen kapitalist men låt oss demonstrera för att ha kvar cashen, låt dom inte ta dom ifrån oss så länge dom har onda avsikter

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.