Ljus & Upplysning

Ny lag och besök

2013-01-26 21:41 #0 av: Cristine

Jag sitter och tittar på Obamas tal om den nya lagen jag lyssnar förskräckt om elitens bestämmelser som flyter ut ur han mun..otroligt men sant

Då hör jag vid mitt öra...de har panik för mycket saker har uppdagats och det håller på att rinna ur deras händer och de gör vad som helst för att behålla makten.Nu kommer saker att hända  förlora inte lugnet fortsätt som vanligt, meditera och skicka healing  till Amerikas befolkning..även de onda. Gamlingen har en läkarstab runt sig, de är inte vana vid att saker går emot dem, sådant tär. Han är också rädd för kineserna, han har bearbetat dem länge men de tillåter ingen styra över dem. Tvärtom!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-01-26 21:56 #1 av: Cristine

Vi måste alla samarbeta, var och en..nu.

Deras hjärtan är lika mörka som deras tankar ..ge dem ljus

Anmäl
2013-01-26 22:36 #2 av: Cristine

.Vi måste samarbeta alla behövs...var och en.

Anmäl
2013-01-27 10:09 #3 av: Marr

Prolonged Detention-Obamas nya lag? En fortsättning av Bush önskan? Jag vet inte mycket men det här låter bedrövligt...Detta var från 2009 tror jag, har han fått igenom sin lag än? Rynkar på näsan

Svårt att älska dessa gubbar men hat hjälper föga. Vad det verkar behöver man överrösa Usa med kärlek. Att sända ut kärleksfulla tankar i etern gör iallafall ingen skada. Kyss

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.