Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1601 ggr
[mia-38]
2013-01-24 19:17

Nåt konstigt!

När jag körde hem från jobbet ikväll så såg jag nåt konstigt. Vet inte vad det kan ha varit.
Men det var fortfarande ljust och klarblå himmel.

Jag fick se en vit prick som stod still och en annan prick lite nedanför den andra. Den andra hade en vit svans efter sej.
Såg inte att någon av de rörde sej.

Såg även två flygplan som närmade sej dessa två vita ljuspunkter.
Trodde först att det var passargerarflyg men insåg att de flyger inte så jämte varandra. Dessutom kom det svart rök från de och själva planen var svarta/mörka och hade inga blinkande lampor på sej.
Militär/försvarsflyget????

Jag kom in i en träddunge så jag inte såg himlen och dess fenomen. Det tog nog ca 10 sekunder innan jag kunde se igen. Och då var de två vita punkterna borta!!!!! Förvånad
Kvar fanns bara de två andra flygen.

Vart tog de vägen och vad var det för nåt??
Var det flygvapnet som var uppe för att kolla och när de kom för nära så stack de två vita sakerna???
MYcket spännande….

Annons:
Cristine
2013-01-24 22:19
#1

Ja just så tror jag det var Mia, militärplan på jakt efter ufos. Synd att du hade träddungen ivägenObestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[mia-38]
2013-01-25 05:32
#2

Ja Cristine….det såg ut precis som det.
Vad skulle det annars kunnat vara?

Jag skulle stannat på en p-ficka!!!

Marr
2013-01-25 07:09
#3

Spännande Mia! Glad

Fortsätt titta uppåt. Tycker det är lite dött här jag bor nu för tiden, men faktum är att flygvapnet höll på en kväll för några månader sen och flög runt runt här ute.

Tittar då ut för att se vad dom höll på med. Då ser 6-7 st bollar svassa omkring på himlen öster om kinnekulle och planen flög runt och fram och tillbaks.

Det var mörkt ute så jag såg inget annat än ljusen från planen och bollarna. Bollarna ändrade färg ökade och minskade i storlek och ljusstyrka, svassade  omkring, slocknade tände sig igen osv.

Höll på att ramla ut genom fönstret så spännande var det, så satte jag mig och skrev här med en gång om det. Nästa dag skriver dom att samma företeelse pågått i Göteborg/Sävedalen samtidigt, fast då var det helicoptrar som var i farten med "deras" orber.

Man skulle säkert se mycket mer om det inte var så mulen tjocka jämt, för molnen ligger ju så lågt då…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-01-25 19:02
#4

Jag såg i förrgår medans det ännu var ljust en svart helikopter flyga över mitt hus med en jädrans fart.

Igår såg jag och dottern ett ufo på nära håll, det var enormt och stod stilla och blinkade ungefär 4-5 minuter skulle jag tro. Det liknade ett jag lagt in förut .

Jag tog min nya kamera och filmade men naturligtvis skulle det krångla när jag filmade kom en hand upp med ett streck över och det stod It is BusySkrikandes

så jag fick inget på filmen.

Vi stod med öppet fönster och hackade tänder men kunde ju inte låta bli att titta.

Gamla tråden med skeppet som var riktigt nära.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2013-01-26 15:14
#5

Ja det verkade mysko, mia. Särskilt den med svans även om den stod stilla och sen hux flux så är de borta.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: