Ljus & Upplysning

Nu är det i Aftonbladet

2013-01-24 07:17 #0 av: Cristine

De vaknar nog upp de med!  v

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-01-24 08:25 #1 av: Marr

Underbart! Kul du hittade det här. Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-01-25 22:50 #2 av: Eliiza

Hej!
Om en planet tillåts sköta sig själv i sin egen evolution, så att den kommer dithän att den ger upphov till liv av mänsklig art, så uppkommer generellt tre mänskliga raser. Betänk då det faktum hur många olika raser det finns på vår Jord och vart deras släktskap då kan härstamma ifrån…

Vänliga hälsningar,
Eliiza

Anmäl
2013-01-26 00:11 #3 av: Cristine

Jo jag fick veta för ett par år sedan att vi kommer från olika planeter det är inte så konstigt, hade vi sluppit eliten så kanske vi kunnat samsas här på vår jord.

Anmäl
2013-01-26 01:38 #4 av: Eliiza

Kineser och japaner var de folk som anlände hit senast, för ca 26000 år sedan, och kom från planeten NISSAN i Lyra-systemet, men däremellan så har de även mellanlandat på planeten KUDRA i Nisan-systemet...

Anmäl
2013-01-26 01:58 #5 av: Cristine

#4 Du verkar var väldigt instruerad, så det är väldigt givande tala med dej. varför kom de hit, var de i krig med  andra?

Anmäl
2013-04-14 16:15 #6 av: Eliiza

Hej Cristine! :-)
En utav mest betydande orsakerna till att kineserna och japanerna kom hit var att de pga överbefolkning var tvungna att emigrera från sina hemvärldar.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2013-04-14 19:07 #7 av: Farwuq

Varifrån kommer vi européer? Och de andra folkgrupperna på jorden?

Snopen

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2013-04-14 19:49 #8 av: Cristine

Ja jag fick till mig att för tre år sedan att varje folkslag kom från olika planeter och att afrikanerna var först och sedan Indierna, men allt jag drömmer tar jag med en nypa salt..jag vill helst ha bevis och de börjar ju komma fram ur jord, grottor och byggnader med hjälp av våra vänner.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.